Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dieren versturen per post

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Dieren versturen per post

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

KKiara schreef:Gaat hier overigens wel over de gewone post en niet pakket post, al zet ik hier ook mijn vraagtekens bij(aangezien hier de pakketjes gewoon voor de deur neergepleurd worden).
Ik vind het eigenlijk alleen oke als het iets van speciaal vervoer is, of het in ieder geval aangegeven word bij de vervoerder dat er iets levends inzit.
Stel dat een pakket kwijt raakt ofzo :ugh:
Das dan jammer en ook wel een beetje dom van dat dier om onderop te gaan liggen. :roll:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Célie schreef:
KKiara schreef:Dieren per gewone post, ik moet eerlijk zeggen dat ik walg bij het idee :cry: . Ik bezorg iedere zaterdag hier post en moet er niet aan denken dat er een dier ergens onderaan de stapel in de tas zit....je wil niet weten hoe zwaar die tassen zijn en hoe ruw er mee omgegaan word. Ook gewoon de pakketjes die per brievenbus gaan worden alles behalve rustig behandeld.
Krijg je zoiets ong.

http://thumbs.dreamstime.com/z/creepy-d ... 108330.jpg

:LOL: :LOL: gadverdamme!
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

bouvierpoedel schreef:
KKiara schreef:Dieren per gewone post, ik moet eerlijk zeggen dat ik walg bij het idee :cry: . Ik bezorg iedere zaterdag hier post en moet er niet aan denken dat er een dier ergens onderaan de stapel in de tas zit....je wil niet weten hoe zwaar die tassen zijn en hoe ruw er mee omgegaan word. Ook gewoon de pakketjes die per brievenbus gaan worden alles behalve rustig behandeld.
:hmmm: Dan word het tijd dat de postbezorger wat netter en rustiger omspringt met post van een ander. :19:
Gewone brievenpost kan volgens mij wel tegen een stootje. Als iets kapot kan, stuur je het met de pakketpost, al is dat ook nog geen garantie dat het goed gaat, maar in ieder geval meer als met de brievenpost.
Bolus

Ongelezen bericht door Bolus »

Stom idee! :mep:

En als het niet bevalt? Stuur je het dier dan weer retour afzender? :U:
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”