Bedankt voor de reacties hoor!!
Inderdaad, er word mee geravot, gewandeld, gespeeld (fietsen neen, baasje heeft een hekel aan fietsen

, sorry .....) maar als je hem in de tuin 5 minuutjes alleen laat is het geheid ravage. Dat graven, daar kan ik mee leven, inderdaad puur terriërgedrag dus daar stoor ik me niet echt aan. Ik heb zeer zeker iets aan jullie tips, ik dacht namelijk dat het beter was met hem te spelen en dan het speelgoed op te bergen?
Vraagje voor Marc: Vooral die autoband spreekt me aan maar is dat niet gevraarlijk dan?
Hallo Vinkje, onze tuin is vrij groot, zo'n 30 aren en volledig ter hunner beschikking, een stukje afmaken hebben we nog niet gedacht, onze bloemen staan veilig in bakken met gaas omheen maar jouw oplossing is ook ideaal natuurlijk maar hoe Yorick een draad kan afbreken, dat is niet te geloven, als ie ergens zijn zinnen op gezet heeft zal ie er geraken, draad of geen draad
Hey Clois, alles gaat prima met hem hoor, geen allergiën meer sinds hij andere voeding krijgt, echt een beer met een gouden karakter, kan er geen slecht woord over horen, eens een am staffje, altijd een am. staffje nietwaar! Vraagje: wat zijn stootwillen?? Trouwens, jouw 2 schatten "zien er nog steeds superlief uit hoor maar je weet natuurlijk nog dat ik echt wel een boon heb voor die knappe kerel van je hé!