Goldendelicious schreef:malinois schreef:Goldendelicious schreef:Lees ten minste een boek (of een paar...) over zelf samengestelde voeding...........het afzeiken van rauwe voedingsfora zoals dat op algemene hondenfora wordt gedaan, houdt indirect in dat iemand niet inhoudelijk wil lezen op de beschikbare fora. Dat is zonde, want daarmee doe je naar mijn bescheiden mening je hond tekort. Wat kun je verwachten tijdens een omschakeling, hoe kun je anticiperen op schrokgedrag etc.etc.
Inderdaad
Wel vind ik sommigen op dergelijke fora wat doorslaan maar goed, daar lees ik wel doorheen.
Gut, enkel omdat ik mijn mening niet bijstel over de 'gezondheid' van brokken??? Hou toch op.
'Mijn' forum slaat niet door, maar geef wel relevante en belangrijke informatie om verantwoord om te schakelen. En zo is er nog een forum die alle informatie biedt om gedegen mee aan de slag te kunnen.
Lees ten minste goede boeken als je dat niet belangrijk vindt. Maar net doen of alles maar door elkaar gegeven kan worden en dat zonder problemen, zou ik per definitie al niet willen adviseren. Zeker niet als honden al met ziektes kampen.

Mens ik heb het niet eens over jou...
Waar haal je dat toch in vredesnaam steeds vandaan...
Eventjes een korte indicatie wat ik te horen kreeg op dergelijke fora toen ik nog brokken voerde:
Mijn hond werd vergiftigd, hoe ik dat in mn hoofd haalde
Vervolgens voerde ik Smuldier aan een pup:
dierenmishandeling, hij zou krom staan van HD en ED (gut alles vrij)
Nu voer ik Lotgering:
Ik maak mijn hond ziek en ik zal het wel snel genoeg zien (als ik dat nu nog niet zag) hoe slecht dat wel niet is voor m'n honden. Ze zouden er zo ongeveer bij neer vallen binnenkort.
Nee, met zoiets help je mensen inderdaad erg goed
En gelukkig zijn er ook mensen die wel normaal reageren en op een normale manier kunnen communiceren, ben toch ooit ook overgestapt van brok naar kvv. Met de hiervoor genoemde instelling bereik je nooit wat je zou willen bereiken in ieder geval in mijn ogen.