Haha, ja lastig he
Qua groentes kun je denken aan bloemkool, broccoli, asperges, wortel, sperziebonen en nog veel meer. Er zijn echter ook groentes die ze niet mogen hebben, bijvoorbeeld ui, dus kijk altijd even voordat je het voert. Ik kwak het gewoon door de gehaktmolen, komt het er ook gepureerd uit
Op die manier kun je het ook makkelijker in porties invriezen, heb je een vooraadje.
Graten kun je gewoon voeren, mits rauw natuurlijk. Lijkt eng eerst want het voel best scherp, maar daar gebeurd niks mee hoor.
Wat jij ziet van kip/rund compleet, zijn de complete kvv mixen van degomeat. Dat is dus geen barf. Ik voer overigens de enkelvoudige mixen. Als je daar 5 verschillende van voert, voer je ook compleet. Daar zitten ook geen extra toevoegingen en in dat vind ik wel zo fijn.
Met karkas moet je maar zo denken, alles wat je met een snoeischaar door kunt knippen kun je voeren. Begin echter gewoon met kip, eend en konijn en dan zit je gewoon goed. Je kunt het eerst ook vast houden zodat er niks naar binnen geschrokt kan worden.
Snippertjes zijn volgens mij vaak gewoon soort van restvlees. Dus niet altijd het beste.
Ik heb een extra vriezer met 7 lades van 270 liter. Maar ach, je hebt toch altijd te weinig ruimte