smoekie schreef: Onbeschoft of niet. Selectief selecteren/quoten (waar we allemaal een hekel aan hebben) já dat dan weer wel![]()

Die lappen laat ik mooi aan jou over

Moderator: moderatorteam
smoekie schreef: Onbeschoft of niet. Selectief selecteren/quoten (waar we allemaal een hekel aan hebben) já dat dan weer wel![]()
Klinkt net zoals als, als iemand neergestoken is met een mes, en dan zeggen, als hij zelf ook een mes bij zich had, had hij mischien nog geleefd.mmartinn schreef:Eens!duitse herder schreef:Deze opmerking lees ik vaker. En sorry Maart als ik je daarmee beledig of iets, maar het valt me op dat dit nogal te pas en onpas gezegd word. Als die andere hond wel een muilkorf om had, dan had hij misschien nog wel geleefd. Het is verschrikkelijk dat degene die zijn verantwoording wel genomen heeft de dupe is geworden van een hond waar dat niet bij gedaan is. Daarbij worden er vaker honden doodgebeten en als deze nou wel een muilkorf om zou hebben gehad, was dat ook allemaal anders gelopen.LongFields schreef:Er is iemand hier op dot forum wier hond is doodgebeten door een andere hond, juist door die muilkorf, waardoor de hond zich bij de aanval niet kon verdedigen.
Haha ja inderdaad!Marco88 schreef:Klinkt net zoals als, als iemand neergestoken is met een mes, en dan zeggen, als hij zelf ook een mes bij zich had, had hij mischien nog geleefd.mmartinn schreef:Eens!duitse herder schreef:Deze opmerking lees ik vaker. En sorry Maart als ik je daarmee beledig of iets, maar het valt me op dat dit nogal te pas en onpas gezegd word. Als die andere hond wel een muilkorf om had, dan had hij misschien nog wel geleefd. Het is verschrikkelijk dat degene die zijn verantwoording wel genomen heeft de dupe is geworden van een hond waar dat niet bij gedaan is. Daarbij worden er vaker honden doodgebeten en als deze nou wel een muilkorf om zou hebben gehad, was dat ook allemaal anders gelopen.LongFields schreef:Er is iemand hier op dot forum wier hond is doodgebeten door een andere hond, juist door die muilkorf, waardoor de hond zich bij de aanval niet kon verdedigen.
De fout is bij de andere hond, niet de muilkorf.
Ach ja, niks nieuws tochFafo schreef:Haha ja inderdaad!
Hoef je niet te gaan scheldenLongFields schreef:Daar zal hoer echt geen misverstand over bestaan.
Miranda schreef:Hoef je niet te gaan scheldenLongFields schreef:Daar zal hoer echt geen misverstand over bestaan.
Goh, jij vind mij misschien irritant in een discussie.Fafo schreef:Haha ja inderdaad!Marco88 schreef:Klinkt net zoals als, als iemand neergestoken is met een mes, en dan zeggen, als hij zelf ook een mes bij zich had, had hij mischien nog geleefd.mmartinn schreef:Eens!duitse herder schreef:Deze opmerking lees ik vaker. En sorry Maart als ik je daarmee beledig of iets, maar het valt me op dat dit nogal te pas en onpas gezegd word. Als die andere hond wel een muilkorf om had, dan had hij misschien nog wel geleefd. Het is verschrikkelijk dat degene die zijn verantwoording wel genomen heeft de dupe is geworden van een hond waar dat niet bij gedaan is. Daarbij worden er vaker honden doodgebeten en als deze nou wel een muilkorf om zou hebben gehad, was dat ook allemaal anders gelopen.
De fout is bij de andere hond, niet de muilkorf.
mmartinn schreef:Goh, jij vind mij misschien irritant in een discussie.Fafo schreef:Haha ja inderdaad!
Maar ik heb tenminste mijn eigen mening en blijf daarbij, jij praat met iedereen maar een beetje mee.
Wat zal nu irritanter zijn?
Zegt genoeg over jou intellect. Hoef ik geen woorden aan vuil te maken.Fafo schreef:mmartinn schreef:Goh, jij vind mij misschien irritant in een discussie.Fafo schreef:Haha ja inderdaad!
Maar ik heb tenminste mijn eigen mening en blijf daarbij, jij praat met iedereen maar een beetje mee.
Fafo schreef:mmartinn schreef:Goh, jij vind mij misschien irritant in een discussie.Fafo schreef:Haha ja inderdaad!
mmartinn schreef:Weet nu wel dat jij onder de groep asocialen valt.
mmartinn schreef:Tja zo ga je om met mensen die je niet kent!
Jullie zijn echt reclame voor dit forum.
mmartinn schreef:Dit soort grappen maak je tegen je vrienden, niet tegen een onbekende. Dan zie ik het toch echt als asociaal.
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Marion. schreef:Allemachtig, wat moet een smoek nu weer in een discussie-topic over honden los laten lopen![]()
Uiteraard met de nadruk op "rustig"Marion. schreef:Ik laat mijn hond(en) overal loslopen, waar ik dat verantwoord vind. No way dat ik ze aan ga lijnen voor "moeilijke" honden die ik tegen kom. Dat is het probleem van die baas, al loop ik er ook wel rustig een paar kilometer voor om.
Fafo schreef:mmartinn schreef:Dit soort grappen maak je tegen je vrienden, niet tegen een onbekende. Dan zie ik het toch echt als asociaal.
Oh je mag ook naar Vlissingen komen hoor! Hartstikke mooi lopen hier. Doen we lekker een bakkie thee in de pantharhei!mmartinn schreef:Fafo schreef:mmartinn schreef:Dit soort grappen maak je tegen je vrienden, niet tegen een onbekende. Dan zie ik het toch echt als asociaal.
Misschien komen we elkaar nog eens tegen tijdens een hondewandeling. Dan kom ik hier nog eens op terug!
Ik ga alleen mee in het losgeweekte. Wat mij betreft kan een agressieve hond nergens ooit los. Maar aangelijnd omdoet geen probleem zijn.Mariss schreef:Ik ben al een tijd benieuwd wat mensen van deze stelling vinden:
Aangelijnd of niet, hondagressieve honden zouden niet in een loslooppark mogen, want je weet nooit wat je aantreft
Kan dan weer niet met een agresieve hondFafo schreef:Oh je mag ook naar Vlissingen komen hoor! Hartstikke mooi lopen hier. Doen we lekker een bakkie thee in de pantharhei!mmartinn schreef:Fafo schreef:mmartinn schreef:Dit soort grappen maak je tegen je vrienden, niet tegen een onbekende. Dan zie ik het toch echt als asociaal.
Misschien komen we elkaar nog eens tegen tijdens een hondewandeling. Dan kom ik hier nog eens op terug!
Nee hoor niks met marnieren te maken,maar gewoon met die 200 euro boete.Ik laat mijn honden ook los lopen maar als ik iemand bespeur gaan ze vast,met of zonder hondBink2009 schreef:Dan wordt er stiekem los gelopenmarian* schreef:Vraag het de Belgen; daar mogen honden nergens los lopen.JYBD schreef:Wat als er helemaal geen losloopgebieden waren?![]()
Ik was vorig jaar in "National park Hoge Kempen" naast Maasmechelen en daar liep alles gewoon los, maar daar lijnde wel iedereen zijn hond aan bij het passeren, dus wat dat betreft hebben de Belgen wel manieren
dat is ook een nadeel van een losloop gebied, je kan moeilijk mensen je wil opleggen en ze hun honden laten aanlijnen, omdat je die van jou niet 100% vertrouw.meissielief schreef:Dit zijn altijd leuke stellingen. Ik zou zeggen dat ik met een hond agressieve hond niet in een losloop gebied ga lopen. Ik zou geen seconde rust hebben.
Maar ik heb een hond die met 90 % van alle honden kan. Toch kies ik zelf de honden uit waar ze contact mee mag maken. En vertrouw ik het niet dan lijn ik haar aan en vraag ik aan de ander of die haar hond bij zich wil houden. Dat leverde van de week ruzie op. Ik liep in een losloop gebied wat een lange dijk is en zag ineens 2 bulldozers amerikaanse bulldoggen aan komen rennen. Dus ik roep of de eigenaar ze aan wil lijnen tot 2 keer toe. Die weigerde want het was losloop gebied blabla. Het eindigde dus in ruzie
dat is ook een nadeel van een losloop gebied, je kan moeilijk mensen je wil opleggen en ze hun honden laten aanlijnen, omdat je die van jou niet 100% vertrouw.meissielief schreef:Dit zijn altijd leuke stellingen. Ik zou zeggen dat ik met een hond agressieve hond niet in een losloop gebied ga lopen. Ik zou geen seconde rust hebben.
Maar ik heb een hond die met 90 % van alle honden kan. Toch kies ik zelf de honden uit waar ze contact mee mag maken. En vertrouw ik het niet dan lijn ik haar aan en vraag ik aan de ander of die haar hond bij zich wil houden. Dat leverde van de week ruzie op. Ik liep in een losloop gebied wat een lange dijk is en zag ineens 2 bulldozers amerikaanse bulldoggen aan komen rennen. Dus ik roep of de eigenaar ze aan wil lijnen tot 2 keer toe. Die weigerde want het was losloop gebied blabla. Het eindigde dus in ruzie
Toevallig 2 witte met een vrouw? Daar heb ik ook gezeik mee gehad en liep toen op de stoep en kwamen van de andere kant van het veld mijn kant op en zijn nog iets erger dan Amy. Gewoon los dat mens liep de andere kant op. Ik was echt woest was bij het veld waar ze niet los mogenmeissielief schreef:Dit zijn altijd leuke stellingen. Ik zou zeggen dat ik met een hond agressieve hond niet in een losloop gebied ga lopen. Ik zou geen seconde rust hebben.
Zal ik je voornaam er even bij zetten Fafo? Dan kan je weer huilie huilie doen tegen de modjes.Fafo schreef:mmartinn schreef:Goh, jij vind mij misschien irritant in een discussie.Fafo schreef:Haha ja inderdaad!