maar een week op vakantie is niet te vergelijken met een durende situatie lijkt me.Inge O schreef:
ja, dat laatste zondermeer. waarschijnlijk niet makkelijk als dat 'hoog in de bol hebben' in hem zit.
attack is er bv. zo eentje - ik denk dat ik met haar serieuze problemen had kunnen krijgen als hier ooit iemand zou komen wonen zijn bv. - tenzij die zélf een leuke relatie zou gekregen hebben met haar. ik heb haar een weekje meegemaakt toen ze mee was op vakantie samen met een vriendin en ze heeft een hele week zo![]()
![]()
rondgelopen en waar ik normaaal toch écht veel vat heb op haar kon ik haar in die situatie niét tot andere gedachten brengen - en ik ben geen watje dus daar lag het niet aan
.
denk dat je in dat laatste geval meer kunt bereiken, ook omdat je wel zult moeten wil het voor iedereen leefbaar blijven, en dan voornamelijk door met de hele familie één lijn te trekken en meneer-hoog-in-de-bol privileges af te nemen en heel kort te houden.
en laat hem bijvoorbeeld maar werken voor de kost, voor niks gaat de zon op... ook voor vervelende over het paard getilde hondjes.
makkelijk zal het niet zijn, maar ik geloof ook niet dat het onmogelijk is áls iedereen zich er voor wil inzetten tenminste.
zonder dat laatste denk ik niet dat het lukken gaat.