Inge O schreef:malinois schreef:
2 uitersten, en natuurlijk als ik voor de 2e had moeten betalen had ik dat met alle liefde gedaan want hij was wel diegene die het bij het rechte eind had, wat ben ik blij dat ik mijn gevoel gevolgd ben hierin....
dat kan je wel zeggen, ja

. die 'goede' praktijk ken ik goed maar dat ze zó 'altruïstisch waren wist ik niet

.
ja Tom is SUPER, vanuit Rdam is hij op een gegeven moment mijn "vaste" DA geworden, TOP vent
in mijn tijd in Lithoijen kwam ik in Berghem, redelijk te vreden maar helaas wel nadat ik een keer zelf erg duidelijk geweest was, helaas was dat nodig voor sommige van de DAsen daar in de praktijk (niet allen, uiteindelijk mochten er nog maar 2 "aan mijn honden komen")
verhuisd naar Elsendorp, praktijk op 4 km, altijd bereikbaar, no-nonsense praktijk, maar helaas niet optimaal qua kennis bleek later, veel "proberen" dat vond ik jammer
nu (sinds ik dat gevoel kreeg al) Best, den Heuvel, super praktijk, no-nonsense, zeggen gewoon waar het op staat en of een behandeling reeel is, kunnen veel zelf (echo, rontgen, MRI, CT) en betaalbaar, mede omdat ze geen overbodige handelingen verrichten.
nog meer voordelen, ook in het weekend "gewoon" spreekuur 3x per dag (15 euro toeslag) altijd iemand van de maatschap daar dus je weet met wie je te maken hebt en kan altijd naar dezelfde praktijk, nooit elders....