Het ging allemaal zo lekker, beetje wandelen, beetje fietsen, beetje op het erf struinen, bank hangen en trainen. Helemaal prima, dus dan word je te makkelijk
Een aantal weken geleden liep Fritz ineens niet meer toen ik bezig was, bij het kalfjes voeren, nog steeds geen Fritz
Paar dagen later, ik kom thuis van werk, geen fritz te bekennen, wat raar is want meestal stijgen de straaljagers om 18u op, hij houd daar niet van en gaat dus naar binnen.
In het weekeind daarop ben ik aan het wandelen geweest, kom thuis, hang boven de was op, kom terug, geen Fritz
En afgelopen weekeind is hij er weer tussenuit geknepen, gevolgd door telefoon van een boze meneer uit Engelum, dat hij de herten de weg over had gejaagd en hij hem de volgende keer af zou knallen
Blijkt dus dat onze Fritz daar elke keer op tour ging.
Dit betekend dus dat hij niet meer mee naar buiten kan als we de aandacht er niet 100% bij kunnen houden (in ieder geval tot de herten besloten hebben naar lander land te verkassen)
Ik baal er behoorlijk van omdat jij juist het laatste jaar helemaal niet meer op zoek ging naar iets om te jagen
Wat wel opvallend is, is dat hij hem voornamelijk smeert als hij terug komt van een wandeling, of als hij met mij mee naar buiten gaat.. Als hij met mijn vriend mee naar buiten gaat, gaat hij na verloop van tijd gewoon terug naar binnen
Enig idee hoe dit komt?