Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wil jij je hond laten dekken?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Re: Wil jij je hond laten dekken?

Ongelezen bericht door maart »

TessaThomas schreef:Oh Maart, mij zou het niet uitmaken of hij zou dekken of niet, maar gewoon interesse wie wat doet en hoe. ;)
sommige kiezen ook echt bewust op lijn hoor, ik kijk vb zelf veel op working dog en zoek daar op een hond.
Zo was iemand die ik ken op zoek naar een mechel pup voor binnen dit en x aantal tijd. Ik heb haar op een nestplanning in Slovenie gewezen.. :F:

Zo is de 2de dek van Runar ook geweest hoor, via working dog want Runar had toen nog niets en dat werd de fokker ook verweten dan, dat hij zo een jonge nietshebbende reu wou gebruiken. (had alleen tegen worp wel IPO3 en belgisch jeugdkampioen, toen was het ineens een interessante combinatie :roll: )

Dus zo zou iemand uiteindelijk ook wel bij jou terecht kunnen komen, als de lijn goed is en je ook wel iets doet op vlak van africhting.
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Als er iemand Rowan wil gebruiken voor een nestje en de teef past goed, dan geen probleem om hem te laten dekken. Ik ga hem niet promoten, doen de jachtproeven voor ons zelf en showen begin ik niet meer aan.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

beatje schreef:Nestjes voor de leuk zijn natuurlijk altijd leuk.Ik had best ook een pup gewild van mijn honden,maar niet zolang marktplaats nog volstaat met nestjes voor de leuk.
Eens!

Er zijn meer dan zat leuke honden. 80procent van de honden wordt niet eens fatsoenlijke beweging geboden. Moet je daarvoor fokken? Voor een hond die altijd aan de lijn een paar x per dag een rondje mag doen, en vaak zelfs dat niet eens?

Dan doe je het toch alleen maar voor je eigen leut en de centen, dan geef je niet echt om de honden.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”