Heb even een ITDH topic aangemaakt (in "Andere sporten"), misschien wel net zo leuk

Moderator: moderatorteam
Nee, moet dat dan?JBK schreef:Is er nou eigenlijk wel iets waar jij gewoon onbevangen instapt?~Suzanne~ schreef:Het lijkt me leuk, maar ik haak of op het filmen. Ik heb geen apparaat om te filmen en no freaking way dat ik er zelf dan op wil staan en dat online wil hebben. Dus nee... dan maar niet ;-(
Suzanne
Nee hoor, je MOET niks! Het lijkt me alleen vreselijk om zo in het leven te staan...~Suzanne~ schreef:Nee, moet dat dan?JBK schreef:Is er nou eigenlijk wel iets waar jij gewoon onbevangen instapt?~Suzanne~ schreef:Het lijkt me leuk, maar ik haak of op het filmen. Ik heb geen apparaat om te filmen en no freaking way dat ik er zelf dan op wil staan en dat online wil hebben. Dus nee... dan maar niet ;-(
Suzanne
Suzanne
Omdat ik niet op de foto of film wil? Het is soms even oppassen dat mensen je niet toch filmen of fotograferen bij wandelingen oid maar verder.. prima te doen hoorJBK schreef:Nee hoor, je MOET niks! Het lijkt me alleen vreselijk om zo in het leven te staan...~Suzanne~ schreef:Nee, moet dat dan?JBK schreef:Is er nou eigenlijk wel iets waar jij gewoon onbevangen instapt?~Suzanne~ schreef:Het lijkt me leuk, maar ik haak of op het filmen. Ik heb geen apparaat om te filmen en no freaking way dat ik er zelf dan op wil staan en dat online wil hebben. Dus nee... dan maar niet ;-(
Suzanne
Suzanne
Nee, niet alleen omdat je niet op de foto/film wil. Maar goed, dit is niet de plek om me daarover te verbazen.~Suzanne~ schreef:
Omdat ik niet op de foto of film wil? Het is soms even oppassen dat mensen je niet toch filmen of fotograferen bij wandelingen oid maar verder.. prima te doen hoor
Ik snap dat losse van mensen dan weer niet, van dat "we zien wel wat ervan komt" en "laat maar waaien"... dat lijkt me verschrikkelijk om zo weinig structuur te hebben ;-(
Suzanne
Je mag je overal over verbazen; doe ik dagelijksJBK schreef:Nee, niet alleen omdat je niet op de foto/film wil. Maar goed, dit is niet de plek om me daarover te verbazen.~Suzanne~ schreef:
Omdat ik niet op de foto of film wil? Het is soms even oppassen dat mensen je niet toch filmen of fotograferen bij wandelingen oid maar verder.. prima te doen hoor
Ik snap dat losse van mensen dan weer niet, van dat "we zien wel wat ervan komt" en "laat maar waaien"... dat lijkt me verschrikkelijk om zo weinig structuur te hebben ;-(
Suzanne