Heb even een ITDH topic aangemaakt (in "Andere sporten"), misschien wel net zo leuk
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nog een Uber Dude?
Moderator: moderatorteam
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Re: Nog een Uber Dude?
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 0&t=284350
Heb even een ITDH topic aangemaakt (in "Andere sporten"), misschien wel net zo leuk
Ben benieuwd of we meer forummers enthousiast gaan krijgen
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Nee, moet dat dan?JBK schreef:Is er nou eigenlijk wel iets waar jij gewoon onbevangen instapt?~Suzanne~ schreef:Het lijkt me leuk, maar ik haak of op het filmen. Ik heb geen apparaat om te filmen en no freaking way dat ik er zelf dan op wil staan en dat online wil hebben. Dus nee... dan maar niet ;-(
Suzanne
Suzanne
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 1
-
Sita
- Zeer actief
Gefeliciteerd
Ik ga even naar het andere topic. Ben wel benieuwd, zijn wel trucjes die Rowan ook kent, misschien kan ik dit met hem wel gaan doen.
Ik ga even naar het andere topic. Ben wel benieuwd, zijn wel trucjes die Rowan ook kent, misschien kan ik dit met hem wel gaan doen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
JBK
Nee hoor, je MOET niks! Het lijkt me alleen vreselijk om zo in het leven te staan...~Suzanne~ schreef:Nee, moet dat dan?JBK schreef:Is er nou eigenlijk wel iets waar jij gewoon onbevangen instapt?~Suzanne~ schreef:Het lijkt me leuk, maar ik haak of op het filmen. Ik heb geen apparaat om te filmen en no freaking way dat ik er zelf dan op wil staan en dat online wil hebben. Dus nee... dan maar niet ;-(
Suzanne
Suzanne
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Omdat ik niet op de foto of film wil? Het is soms even oppassen dat mensen je niet toch filmen of fotograferen bij wandelingen oid maar verder.. prima te doen hoorJBK schreef:Nee hoor, je MOET niks! Het lijkt me alleen vreselijk om zo in het leven te staan...~Suzanne~ schreef:Nee, moet dat dan?JBK schreef:Is er nou eigenlijk wel iets waar jij gewoon onbevangen instapt?~Suzanne~ schreef:Het lijkt me leuk, maar ik haak of op het filmen. Ik heb geen apparaat om te filmen en no freaking way dat ik er zelf dan op wil staan en dat online wil hebben. Dus nee... dan maar niet ;-(
Suzanne
Suzanne
Ik snap dat losse van mensen dan weer niet, van dat "we zien wel wat ervan komt" en "laat maar waaien"... dat lijkt me verschrikkelijk om zo weinig structuur te hebben ;-(
Suzanne
-
JBK
Nee, niet alleen omdat je niet op de foto/film wil. Maar goed, dit is niet de plek om me daarover te verbazen.~Suzanne~ schreef:
Omdat ik niet op de foto of film wil? Het is soms even oppassen dat mensen je niet toch filmen of fotograferen bij wandelingen oid maar verder.. prima te doen hoor
Ik snap dat losse van mensen dan weer niet, van dat "we zien wel wat ervan komt" en "laat maar waaien"... dat lijkt me verschrikkelijk om zo weinig structuur te hebben ;-(
Suzanne
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Je mag je overal over verbazen; doe ik dagelijksJBK schreef:Nee, niet alleen omdat je niet op de foto/film wil. Maar goed, dit is niet de plek om me daarover te verbazen.~Suzanne~ schreef:
Omdat ik niet op de foto of film wil? Het is soms even oppassen dat mensen je niet toch filmen of fotograferen bij wandelingen oid maar verder.. prima te doen hoor
Suzanne
Suzanne