Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nog een Uber Dude?

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Eilfy
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Nog een Uber Dude?

Ongelezen bericht door Eilfy »

http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 0&t=284350

Heb even een ITDH topic aangemaakt (in "Andere sporten"), misschien wel net zo leuk :) Ben benieuwd of we meer forummers enthousiast gaan krijgen
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

JBK schreef:
~Suzanne~ schreef:Het lijkt me leuk, maar ik haak of op het filmen. Ik heb geen apparaat om te filmen en no freaking way dat ik er zelf dan op wil staan en dat online wil hebben. Dus nee... dan maar niet ;-(

Suzanne
Is er nou eigenlijk wel iets waar jij gewoon onbevangen instapt?
Nee, moet dat dan?

Suzanne
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Waauw, wat knap zeg.
Afbeelding
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Gefeliciteerd :cheer: :cheer:

Ik ga even naar het andere topic. Ben wel benieuwd, zijn wel trucjes die Rowan ook kent, misschien kan ik dit met hem wel gaan doen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

~Suzanne~ schreef:
JBK schreef:
~Suzanne~ schreef:Het lijkt me leuk, maar ik haak of op het filmen. Ik heb geen apparaat om te filmen en no freaking way dat ik er zelf dan op wil staan en dat online wil hebben. Dus nee... dan maar niet ;-(

Suzanne
Nee, moet dat dan?

Suzanne
Nee hoor, je MOET niks! Het lijkt me alleen vreselijk om zo in het leven te staan...
~Suzanne~
Zeer actief

JBK schreef:
~Suzanne~ schreef:
JBK schreef:

Suzanne
Nee, moet dat dan?

Suzanne
Nee hoor, je MOET niks! Het lijkt me alleen vreselijk om zo in het leven te staan...
Omdat ik niet op de foto of film wil? Het is soms even oppassen dat mensen je niet toch filmen of fotograferen bij wandelingen oid maar verder.. prima te doen hoor ;-)

Ik snap dat losse van mensen dan weer niet, van dat "we zien wel wat ervan komt" en "laat maar waaien"... dat lijkt me verschrikkelijk om zo weinig structuur te hebben ;-(

Suzanne
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

~Suzanne~ schreef:

Omdat ik niet op de foto of film wil? Het is soms even oppassen dat mensen je niet toch filmen of fotograferen bij wandelingen oid maar verder.. prima te doen hoor ;-)

Ik snap dat losse van mensen dan weer niet, van dat "we zien wel wat ervan komt" en "laat maar waaien"... dat lijkt me verschrikkelijk om zo weinig structuur te hebben ;-(

Suzanne
Nee, niet alleen omdat je niet op de foto/film wil. Maar goed, dit is niet de plek om me daarover te verbazen.
~Suzanne~
Zeer actief

JBK schreef:
~Suzanne~ schreef:

Suzanne
Nee, niet alleen omdat je niet op de foto/film wil. Maar goed, dit is niet de plek om me daarover te verbazen.
Je mag je overal over verbazen; doe ik dagelijks ;-)

Suzanne
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”