En jawel ik zit nu al op het forum, want wat een nacht.
Gisteren al wat voorbereid door in de bench, als ze het niet zag, af en toe eens een brokje te leggen. Ze ging dan soms uit zichzelf erin om dan eens te checken of er iets eten lag. Ook even deurtje dichtgedaan en er naast blijven zitten voor 1min, ook eens 5min naar boven geweest,...
Dus vannacht als we gingen slapen niet te veel vijf en zessen, speeltje erin gelegd, deurtje toe (ze was rustig, niet opgewonden) en ben naar boven gegaan en niets meer gezegd (en toen begon de opwinding).
De fokker had ons ook aangeraden, om ineens het op deze manier te doen en de bench niet naar boven te nemen.
Nu het eerste uur was het niet alleen piepen, maar huilen en we begonnen schrik te krijgen voor de buren. We wonen in een huurhuis, wel nieuwbouw en normaal gezien horen we niets van de buren, maar nu begonnen we ons daar wel zorgen over te maken.
M'n vriend is toen naar beneden gegaan en in de zetel gaan liggen, zonder aandacht te schenken aan haar, maar om regelmatig te laten horen dat ze niet alleen was. Het piepen duurde dan nog kort (ahja want ze mocht er nog niet uit) en uiteindelijk heb ik ze niet meer gehoord. Vannochtend ben ik dan naar beneden gegaan, heb eerst men vriend begroet (begon ze te piepen omdat er terug geluid was), heb ik even gewacht tussen het gepiep door wanneer er even een korte stilte viel (maarja dat is immers kwestie van seconden toch?) om daarna het poortje open te doen. Heb haar toen nog niet beginnen knuffelen, maar ze liep direct naar de zetel (die is trouwens niet zichtbaar vanuit de bench want die staat ernaast) om mijn vriend te begroeten.
Hebben wij het zo goed gedaan? Wat is het lastig seg