Maar nu heb ik al een paar keer in het losloop gebied gezien dat haar drollen helemaal wit zijn geworden en uit elkaar zijn gevallen. Het lijkt niet meer op een drol.
Ze krijgt vers vlees en botten. Is dit normaal/niet erg?
Moderator: moderatorteam
marloes_2406 schreef:Vraagje over de ontlasting van Zara. Als ze poept komt er gewoon een mooie bruine kleur drol uit![]()
Maar nu heb ik al een paar keer in het losloop gebied gezien dat haar drollen helemaal wit zijn geworden en uit elkaar zijn gevallen. Het lijkt niet meer op een drol.
~Suzanne~ schreef:marloes_2406 schreef:Vraagje over de ontlasting van Zara. Als ze poept komt er gewoon een mooie bruine kleur drol uit![]()
Bedoel je de drol die eruit komt of bedoel je de drol die er al een paar dagen ligt en DAN wit uitslaat?
Als de drol er wit uitkomt is dat niet de bedoeling; de boel slaat na dagen idd soms wit uit
Suzanne
Ik geef af en toe expres extra botwerk. Drukken ze meteen hun anaalklieren leeg.mmartinn schreef:Castor heeft ooit zo'n witte poederdrol gehad. Was helemaal wit. En toen ik het pakte, poederde het zo uit elkaar.
Oh! Is dat het voordeel ervan? Castor krijgt ook redelijk wat bot. Hij heeft bijna nooit extreem harde keutels. Kan het wel hebben denk ik.dagmar88 schreef:Ik geef af en toe expres extra botwerk. Drukken ze meteen hun anaalklieren leeg.mmartinn schreef:Castor heeft ooit zo'n witte poederdrol gehad. Was helemaal wit. En toen ik het pakte, poederde het zo uit elkaar.
Nou ja, vind ik wel. Wat ik begrijp is "mooie" stevige ontlasting daar sowieso goed voor. Heb ik bij Niko ook gemerkt.mmartinn schreef: Oh! Is dat het voordeel ervan? Castor krijgt ook redelijk wat bot. Hij heeft bijna nooit extreem harde keutels. Kan het wel hebben denk ik.
Ik koop grote zakken hoefjes en vul die zelf met een beetje schapen of rundervet en brokjes of gedroogd vlees.marloes_2406 schreef:Als ze poept is de drol niet witHéél af en toe wel.
@Hylos, ik ga eens kijken of ik wat anders vind dan alleen maar bot om te kauwen:)
idemdagmar88 schreef:Ik geef af en toe expres extra botwerk. Drukken ze meteen hun anaalklieren leeg.mmartinn schreef:Castor heeft ooit zo'n witte poederdrol gehad. Was helemaal wit. En toen ik het pakte, poederde het zo uit elkaar.
marloes_2406 schreef:@dagmar, dat kan ik ook eens proberen!
Jahoor ik laat ze lekker overal liggen, dan stappen er veel mensen inPauline84 schreef:Ah, laten al die vieze baasjes dáárom die drollen gewoon liggen, voor de nacontrole een paar dagen later....
Geven die met vet dan ook een wat zachtere ontlasting? Voor het geval het soms zo hard is dat het er moeilijk uitkomt? Of wordt dat dan weer teniet gedaan door het hoefje?dagmar88 schreef:Ik koop grote zakken hoefjes en vul die zelf met een beetje schapen of rundervet en brokjes of gedroogd vlees.marloes_2406 schreef:Als ze poept is de drol niet witHéél af en toe wel.
@Hylos, ik ga eens kijken of ik wat anders vind dan alleen maar bot om te kauwen:)
Als ik ze in de keuken klaar sta te maken, staan de honden al te gillen. Hoef verslaafd zijn ze