Zamunda schreef:In principe niet, voor geen goud. Enkel als ik het idee zou hebben dat mijn hond écht, maar dan ook écht tekort komt bij mij en ik daar niets meer in kan/wil aanpassen. Maar dan zou het mij niet om verkopen gaan, maar om herplaatsen.
Een beetje zoiets.
Ik zou mijn hond eventueel wel "uitlenen" aan iemand die er wedtrijden mee wil lopen op welk gebied dan ook maar hij blijft gewoon bij mij wonen en ik ga mee naar een deel van de trainingen enzo. Mijn hond maar met een andere handler. Op wedstrijden zal ik meegaan tenzij ik die persoon volledig vertouw. Nou ja, anders mag hij niet eens met mijn hond trainen.
Mocht het moment komen dat ik moet herplaatsen zal ik een huisje zoeken waar de hond zo goed mogelijk tot zijn recht komt. Dan lijkt mij niet dat ik de hond ga "verkopen"... ik zou in zo'n geval "een goede plek" belangrijker vinden dan "geld ervoor krijgen". Gratis weggeven is ook zo wat, wellicht zou ik een symbolische vergoeding vragen?
Ach.. het is hypothetisch.. ze gaan hier niet weg tenzij het om welke reden dan ook echt niet meer anders kan!
Suzanne