Erg he? Dat terwijl deze mensen duidelijk dol op dat hondje zijn en het totaal niet verkeerd bedoelen. Maar ze gaan zo over de grenzen van dat beestje dat ik echt denk dat het later wel eens een zeer vreemd dier kan worden dat gaat grommen en bijten naar de baas. Ik zou sommige pups nu al zien bijten naar dat gezicht. Er zijn genoeg pups van die leeftijd die al zo ver zijn dat ze in die situatie noodweer agressie gaan tonen. Echt jammer dat zulke mensen dit niet zien. Puur omdat echt wel duidelijk is dat de bedoelingen en intenties goed zijn.Inge O schreef:
ik heb er maar de eerste 10 seconden van gezien, tenenkrommend en nog veel meer, het beestje heeft geen idéé waar het over gaat.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
waarom doet mijn hond dit?
Moderator: moderatorteam
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: waarom doet mijn hond dit?
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Ik snap helemaal geen barst van de "straf" van dat hondje.
Hij wordt opgetild, gezicht van de baas dichtbij, maar de stem van de baas is vriendelijk en hij krijgt nog een zoen op zijn kop ook en daarna wordt hij meteen dik geknuffeld als zijn achterpoten de grond weer raken.
Een ondertussen "bad girl" zeggen?
Ik denk dat dat hondje er ook geen barst van snapt.
Dat stuk van jou laeken over het werkt niet ....... mooi!
Hij wordt opgetild, gezicht van de baas dichtbij, maar de stem van de baas is vriendelijk en hij krijgt nog een zoen op zijn kop ook en daarna wordt hij meteen dik geknuffeld als zijn achterpoten de grond weer raken.
Een ondertussen "bad girl" zeggen?
Ik denk dat dat hondje er ook geen barst van snapt.
Dat stuk van jou laeken over het werkt niet ....... mooi!
- diesel2010
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): West highland terrier
- Aantal honden: 1
We hebben al een methode en die is so far so good,
Als Andy met diesel naar binnen komt krijgt ie van Andy een koekje ( maar dan wel pas als ie zijn riem afheeft en niet gromt)
dat gaat super goed!
Het probleem wat we dan nog 's avonds hebben als ie gromt (en dan ligt ie uit zich zelf in de mand of bench) dan negeren wij hem gewoon ( niet kijken, aanraken en niet praten) dat gaat nog niet van een lui dakje maar ja Rome en Milaan is ook niet in 1 dag gebouwd.
Als Andy met diesel naar binnen komt krijgt ie van Andy een koekje ( maar dan wel pas als ie zijn riem afheeft en niet gromt)
dat gaat super goed!
Het probleem wat we dan nog 's avonds hebben als ie gromt (en dan ligt ie uit zich zelf in de mand of bench) dan negeren wij hem gewoon ( niet kijken, aanraken en niet praten) dat gaat nog niet van een lui dakje maar ja Rome en Milaan is ook niet in 1 dag gebouwd.
LiveLoveLaughEnjoy