ze likt dr eigen overgeefsel op..
waarom is dit? ik vind het nogal vies , en stuur dr weg als ik het zie.
meestal zijn we al te laat , omdat ze het meteen nadat ze overgeeft oplikt.. eigenlijk best ranzig

Moderator: moderatorteam
Dudley heeft nog nooit op z´n kop gehad omdat hij gespuugd had, maar eet het toch op. Zal er wel bijhoren denk ik.MissTique schreef:Ik heb ooit eens gehoord dat ze dat doen omdat ze bang zijn op hun flikker te krijgen... Maar of dat waar is weet ik niet... Ze eten toch ook hun ontlasting daarom niet op... 8O
Rood/oranje? Zit er misschien bloed in? Bij een lege maag kotsen ze volgens mij altijd knalgeel.PoohPie schreef:joehoee :S
ze heeft inmiddels nog 3x gekotst.. lijkt me niet echt gezond voor een hondje , dat ze alles uitkotst?
int begin waren het al dr brokken , dus ze heeft inprincipe erg weinig binnen , en nu is het rood/oranje achtig.. jah.. een plas gewoon :S
best zielig.. ze ligt nu op de bank op een deken , waar ze dus op kan kotsen , maar blijf het zielig vinden
Oh, dat verklaart gelukkig die enge kleur.PoohPie schreef:Neeh geen bloed, anders waren we allang bij de d.a geweest..
we zijn al vaak zat bij de d.a geweest met dit hondje.. het schijnt dat witte bullies nog al dierenarts hondjes zijn.
vandaag heeft ze 1x nog gekotst..
waarschijnlijk kwam het gisteren door de botjes die ze hebben gehad.
een soort staven met roodachtig spul int midden , chinook heeft dr bot laten liggen en dus heeft bullie ze (waarschijnlijk) allebei opgegeten , en dat ze dus daarom zoveel overgaf.
Honden kennen geen schaamtegevoel, en ze kunnen alleen bang zijn dat het baasje boos wordt als het baasje al eens eerder boos is geworden in zo'n situatie. En dat kan ik me slecht voorstellen. Je wordt toch niet boos als je hond overgeeft?nora schreef:Als Nora de kans krijgt, doet ze dat ook hoor en m'n vorige hond deed dat ook.
Ik denk idd dat het een soort schaamtegevoel is en dat ze bang zijn dat het baasje boos word.
Voor honden schijnt dat heel normaal te zijn.
Ik moet er echt niet aan denken
Bloedklontjes? 8Ogranny schreef:denk eerder dat het te maken heeft met zoiets als,zonde om te laten liggen.Ga echt niet met een lege maag rondlopen als het niet hoeft.![]()
![]()
![]()
Met Vos ga ik trouwens wel naar de DA morgen.Ze kan niets binnen houden en spuugt ook bloedklontjes.(niet elke keer)Heb haar net een plakje ontbijtkoek gegeven,misschien dat dat wel binnen blijft?(is nu een uurtje geleden) :cry2: :cry2: :cry2: