Als het de norm zou zijn wel ja. Jezus zeg... Hoe duidelijk voorgekauwd wil je het nog hebben Dagmar?dagmar88 schreef:Jansjepansjekevertje schreef:Wat ik gewoon raar vind is dat ik merk dat de hond het super goed doet. Maar volgens menigeen hier pak ik het dus helemaal verkeerd aan? Dat rijmt in mijn ogen niet echt bij elkaar nee. Heel bijzonder vind ik dat.
Mijn honden zitten nu meer apart dan normaal, omdat de benedenverdieping tijdelijk buiten gebruik is. En niet apart, dan wel op een erg klein oppervlak.
Dat lijkt voor een buitenstaander ook prima te gaan. Ze hebben zich er bij neergelegd, meer is het niet en meer kunnen ze niet![]()
Zo lang in de bench is extreem en valt bij alle honden, pup, herplaatser of al 8 jaar bij dezelfde baas onder benchmisbruik in plaats van gebruik.
Buiten de nacht (dat wil zeggen dat de nacht niet meetelt he... want dan is het bioritme van je hond anders, dan slaapt ie namelijk...) is een uurtje of 3 a 4 echt wel lang zat normaal gesproken. Maar we hebben het hier niet over een normale situatie. We hebben het hier over een hond die het abnormale gewend is en die ik rustig aan wil laten wennen aan hoe het wèl hoort te zijn...
Benchmisbruik. Flikker toch op! Alsof ik van plan ben haar het grootste gedeelte van de tijd dat ze wakker is op te sluiten. Ik ben er wel weer klaar mee hier. Die territoriale driften van jullie hier op dit forum beginnen me te jeuken!