nee, die baby neem je gewoon lekker mee, geen gedonder met flessenwarmers want je borst heb je toch al bij jelaeken schreef:Ik heb morgen afgesproken met mensen om met een groepje lekker een middag te wandelen in een prachtig natuurgebied hier. We zijn echt niet met een uurtje thuis. Als ik een baby had die borstvoeding kreeg kon ik die niet zomaar een middag weg doen. Zeker niet in de eerste paar maanden. Ja, je kan kolven, de fles aanleren en doen. Maar meestal ben je blij als je wat slaap kan pakken als de baby slaapt merk ik in mijn omgeving. Ik snap gewoon niet helemaal hoe een kersverse moeder nog aan veel anders toe kan komen dan voeden, slapen, wassen, baby dragen en slapeloze nachtenrenee-uk schreef: oh en ik gaf ook nog borstvoeding, zie niet helemaal wat dat met de hond te maken heeft of waarom het anders zou zijn als je je kind de fles geeft?De ene baby is de andere niet maar met mijn eigen nichtje kan ik niet 3 uur de polder in in de regen. Die gaat huilen, wil eten en nog veel meer.....
![]()
Tuurlijk, waar een wil is is een weg. En alles kan. Eens. Maar de praktijk zal bij heel veel moeders en jonge gezinnen toch richting het kind gaan. Als dat niet zo was dan stonden er geen paar honderd honden per maand op MP ivm kinderen en tijdgebrek.

maar er zijn toch altijd wel dingen die je even niet kunt doen vanwege hond of kind of werk?
en als je dat voldoende compenseert is er toch niks aan de hand?
edit: en ja je hebt gelijk, er worden een hoop honden weggedaan vanwege kinderen en tijdgebrek, maar ik heb het idee dat die honden op een gegeven moment toch wel het veld hadden moeten ruimen.
je hebt helaas nou eenmaal mensen die niet zo goed beseffen dat een hond geen paar schoenen is en die met hetzelfde gemak afstand doen van honden als van die afgedragen schoenen