doe maar niet teveel uit je duim zuigen als je noch man noch paard kent, dat maakt je andere verhaaltjes ook niet erg geloofwaardig.Donnaperra schreef:Dat woordje ACE vriend komt bij mij vandaan. Gewoon man en paard noemen joh. Kan ook verhelderend werken. Zo ook je opmerking "lasterpraktijken". Kun jij helemaal niet over oordelen.malinois schreef:Oh gut als je t oneens bent met de lasterpraktijken van bepaalde leden die alleen lid zijn geworden om hun gal te spuwen zonder enig interesse in andere honden van leden ben je ineens ace vriend. Tja dat kan ook misschien dan gewoon je eigen forum oprichten voor specifieke lasterpraktijken
Net als "bepaalde leden", En "zonder interesse in andere honden van leden".
Een heleboel aannames, teksten zonder enige inhoud.
Je komt inhoudelijk helemaal nergens mee. Nou dat vind ik nou laster.
Laster is het als je opmerkingen maakt die niet waar zijn.
On topic betreft het hier vreselijke ervaring met stichting ACE.
Nou dat zijn het hier toch allemaal? Wat is daar nou mis mee?
En altijd weer het zelfde liedje. Ö, je bent zeker een haatdragende ex vrijwilliger. O, je moet ergens anders een topic openen.
Nee, helemaal niet, iemand opent hier een topic en dan komen er anderen ook hun ervaringen vertellen. Dat is geen gal spuwen dat is de waarheid boven tafel proberen te halen.
Wat bevalt jou hier nou toch niet aan? Kom op grote kerel zijn hoor. Niet meteen janken.
ik begrijp werkelijk niet dat jullie niet inzien dat je op deze manier jullie zaak meer kwaad dan goed doet, maar dat zal ongetwijfeld voor de zoveelste keer weer aan mij liggen.
nou ja, dat is dan maar zo!