Eij had u gurlfrend hoe was ook very nau .Lemuria schreef:Deffinetlie. For nau!bouvierpoedel schreef: Oke den so wie aar uitgetokt.

Moderator: moderatorteam
Eij had u gurlfrend hoe was ook very nau .Lemuria schreef:Deffinetlie. For nau!bouvierpoedel schreef: Oke den so wie aar uitgetokt.
Je hebt nog altijd het recht om je eigendom te beschermen. Nee, niet met excessief geweld, maar je hoeft echt niet hulpeloos toe te kijken. Dat zou in een rechtszaak ook niet tegen je gebruikt worden. Maar ja, gooi het maar op koltoer ja. Neem vooral zelf geen verantwoordelijkheid voor je gedragshinobi schreef: Ja maar dat mag toch niet, je moet hem eerst netjes vragen of hij wil stoppen als hij dat niet doet dan moet je de politie bellen als die er zijn dan ligt je hond al dood te bloeden, dan word het onverlaat meegenomen voor verhoor en dan loopt hij na een uurtje weer buiten en jij bent je hond kwijt.
Je hebt groot gelijk hoor beter een vette taakstraf dan iemand er zo mee weg laten komen.
Lemuria schreef:Je hebt nog altijd het recht om je eigendom te beschermen. Nee, niet met excessief geweld, maar je hoeft echt niet hulpeloos toe te kijken. Dat zou in een rechtszaak ook niet tegen je gebruikt worden. Maar ja, gooi het maar op koltoer ja. Neem vooral zelf geen verantwoordelijkheid voor je gedragshinobi schreef: Ja maar dat mag toch niet, je moet hem eerst netjes vragen of hij wil stoppen als hij dat niet doet dan moet je de politie bellen als die er zijn dan ligt je hond al dood te bloeden, dan word het onverlaat meegenomen voor verhoor en dan loopt hij na een uurtje weer buiten en jij bent je hond kwijt.
Je hebt groot gelijk hoor beter een vette taakstraf dan iemand er zo mee weg laten komen.![]()
@BP: Sukkel
Ha, daar is je innerlijke klapkaakNanna schreef: Een 'heftige gemoedsbeweging' wordt ook niet tegen je gebruikt. Ik zou er dus lustig op los timmeren. Wat moet je anders? Vragen of ie daar alsjeblieft mee wil ophouden? Dat soort gasten is meestal niet voor andere rede vatbaar dan een flink pak slaag.
Geloof dat zoiets anders is dan bij iemand die je niet kent en de hond ook niet en toch even gaat afrossen of over de klif donderen.Nanna schreef:Een 'heftige gemoedsbeweging' wordt ook niet tegen je gebruikt. Ik zou er dus lustig op los timmeren. Wat moet je anders? Vragen of ie daar alsjeblieft mee wil ophouden? Dat soort gasten is meestal niet voor andere rede vatbaar dan een flink pak slaag.Lemuria schreef: Je hebt nog altijd het recht om je eigendom te beschermen. Nee, niet met excessief geweld, maar je hoeft echt niet hulpeloos toe te kijken. Dat zou in een rechtszaak ook niet tegen je gebruikt worden.
Eigenlijk is dat gewoon je karma , op iets lijken wat je verafschuwd.Nanna schreef:Lemuria schreef:Ha, daar is je innerlijke klapkaakNanna schreef: Een 'heftige gemoedsbeweging' wordt ook niet tegen je gebruikt. Ik zou er dus lustig op los timmeren. Wat moet je anders? Vragen of ie daar alsjeblieft mee wil ophouden? Dat soort gasten is meestal niet voor andere rede vatbaar dan een flink pak slaag.Kom aan mijn honden en ik word erger dan de kwaaiste pitbull
Inderdaad en als het fout afloopt voor diegene als het jouw zwart word voor de ogen omdat je op dat moment ontoerekeningsvatbaar bent omdat het wel even je hond is die daar dood word geslagen dan ga je gewoon vrijuit en terecht.Nanna schreef:Een 'heftige gemoedsbeweging' wordt ook niet tegen je gebruikt. Ik zou er dus lustig op los timmeren. Wat moet je anders? Vragen of ie daar alsjeblieft mee wil ophouden? Dat soort gasten is meestal niet voor andere rede vatbaar dan een flink pak slaag.Lemuria schreef: Je hebt nog altijd het recht om je eigendom te beschermen. Nee, niet met excessief geweld, maar je hoeft echt niet hulpeloos toe te kijken. Dat zou in een rechtszaak ook niet tegen je gebruikt worden.
Jij begon over heerlijk dus ik zeg het zou me heerlijk lijken.bouvierpoedel schreef:Geloof dat zoiets anders is dan bij iemand die je niet kent en de hond ook niet en toch even gaat afrossen of over de klif donderen.Nanna schreef:Een 'heftige gemoedsbeweging' wordt ook niet tegen je gebruikt. Ik zou er dus lustig op los timmeren. Wat moet je anders? Vragen of ie daar alsjeblieft mee wil ophouden? Dat soort gasten is meestal niet voor andere rede vatbaar dan een flink pak slaag.Lemuria schreef: Je hebt nog altijd het recht om je eigendom te beschermen. Nee, niet met excessief geweld, maar je hoeft echt niet hulpeloos toe te kijken. Dat zou in een rechtszaak ook niet tegen je gebruikt worden.
Nounou een stukkie moeten lopen en je laat het al afweten.Nanna schreef:Nee, waarom zou ik? Alhoewel ik een puber die het oude hondje van een nog ouder mevrouwtje staat te pesten rústig een trap onder zijn kloten zou geven hoorbouvierpoedel schreef:Geloof dat zoiets anders is dan bij iemand die je niet kent en de hond ook niet en toch even gaat afrossen of over de klif donderen.Nanna schreef: Een 'heftige gemoedsbeweging' wordt ook niet tegen je gebruikt. Ik zou er dus lustig op los timmeren. Wat moet je anders? Vragen of ie daar alsjeblieft mee wil ophouden? Dat soort gasten is meestal niet voor andere rede vatbaar dan een flink pak slaag.Maar van een klif afdonderen zou me te ver gaan, temeer daar we hier geen kliffen hebben
Voot dat "ding" kan je ook ontoerekenings vatbaar worden, maar ik persoonlijk zou het er voor over hebben.Nanna schreef:Nee hoor. Want een hond is voor de wet nog altijd een ding. Je zal dus juridisch behoorlijk op je kloten krijgen. De vraag is of je het er voor over hebt.shinobi schreef: Inderdaad en als het fout afloopt voor diegene als het jouw zwart word voor de ogen omdat je op dat moment ontoerekeningsvatbaar bent omdat het wel even je hond is die daar dood word geslagen dan ga je gewoon vrijuit en terecht.
Kijk daar word het al iets genuanceerder.shinobi schreef:Jij begon over heerlijk dus ik zeg het zou me heerlijk lijken.bouvierpoedel schreef:Geloof dat zoiets anders is dan bij iemand die je niet kent en de hond ook niet en toch even gaat afrossen of over de klif donderen.Nanna schreef:Een 'heftige gemoedsbeweging' wordt ook niet tegen je gebruikt. Ik zou er dus lustig op los timmeren. Wat moet je anders? Vragen of ie daar alsjeblieft mee wil ophouden? Dat soort gasten is meestal niet voor andere rede vatbaar dan een flink pak slaag.Lemuria schreef: Je hebt nog altijd het recht om je eigendom te beschermen. Nee, niet met excessief geweld, maar je hoeft echt niet hulpeloos toe te kijken. Dat zou in een rechtszaak ook niet tegen je gebruikt worden.
Dus ik zeg niet dat ik het doe, ja ik zou het wel doen als het mijn eigen hond was.
Ja, maar wat toetsenbordhelden in het écht zouden doen en op papier zéggen te zullen doen kan ook nog wel eens verschillengonnie schreef:Nou tussen passief toekijken en iemand van een rots afwerpen zitten nog wel andere mogelijkheden.
Een hond is voor de wet helaas maar een ding.shinobi schreef:Voot dat "ding" kan je ook ontoerekenings vatbaar worden, maar ik persoonlijk zou het er voor over hebben.Nanna schreef:Nee hoor. Want een hond is voor de wet nog altijd een ding. Je zal dus juridisch behoorlijk op je kloten krijgen. De vraag is of je het er voor over hebt.shinobi schreef: Inderdaad en als het fout afloopt voor diegene als het jouw zwart word voor de ogen omdat je op dat moment ontoerekeningsvatbaar bent omdat het wel even je hond is die daar dood word geslagen dan ga je gewoon vrijuit en terecht.
Ik weet niet of je met toetsenbord helden mij en Dinos bedoeld, mocht het wel zo zijn ik kan niet praten voor Dinos maar ik reken mijzelf niet tot een toetsenbordheld.Lemuria schreef:Ja, maar wat toetsenbordhelden in het écht zouden doen en op papier zéggen te zullen doen kan ook nog wel eens verschillengonnie schreef:Nou tussen passief toekijken en iemand van een rots afwerpen zitten nog wel andere mogelijkheden.Plus, je weet pas wat je doet als de situatie zich voordoet. De adrenaline "bepaalt" wat je reactie is. Als iemand je dreigt met een spijkerstok of pistool, zullen de meesten echt wel maken dat ze wegkomen.
Wolfsblut schreef:Een hond is voor de wet helaas maar een ding.shinobi schreef:Voot dat "ding" kan je ook ontoerekenings vatbaar worden, maar ik persoonlijk zou het er voor over hebben.Nanna schreef:Nee hoor. Want een hond is voor de wet nog altijd een ding. Je zal dus juridisch behoorlijk op je kloten krijgen. De vraag is of je het er voor over hebt.shinobi schreef: Inderdaad en als het fout afloopt voor diegene als het jouw zwart word voor de ogen omdat je op dat moment ontoerekeningsvatbaar bent omdat het wel even je hond is die daar dood word geslagen dan ga je gewoon vrijuit en terecht.
Als er geen getuigen zijn reken ik direct af.
Zijn er wel getuigen dan wacht ik een paar jaar af. Op het moment dat er geen getuigen zijn, reken ik alsnog af. Geduld is een schone zaak.
Ach ik heb genoeg zelfkennis en weet dat ik niet passief blijf, dit brengt mij soms in problemen die ik bij reactie aanvaard.shinobi schreef:Ik weet niet of je met toetsenbord helden mij en Dinos bedoeld, mocht het wel zo zijn ik kan niet praten voor Dinos maar ik reken mijzelf niet tot een toetsenbordheld.Lemuria schreef:Ja, maar wat toetsenbordhelden in het écht zouden doen en op papier zéggen te zullen doen kan ook nog wel eens verschillengonnie schreef:Nou tussen passief toekijken en iemand van een rots afwerpen zitten nog wel andere mogelijkheden.Plus, je weet pas wat je doet als de situatie zich voordoet. De adrenaline "bepaalt" wat je reactie is. Als iemand je dreigt met een spijkerstok of pistool, zullen de meesten echt wel maken dat ze wegkomen.
Ik kan je (helaas uit eigen ervaring) vertellen, dat je heel anders gaat reageren als zoiets je echt overkomt.Limanade schreef:Als iemand aan mijn hond komt sta ik echt niet voor mezelf in
Ik ga dan ook echt niet eerst heel het wetboek doorspitten wat wel of niet mag en of ik mijn hond moet gaan beschouwen als bloempot
Ik zal het eerste pakken wat voor handen is en als dat een spijkerstok is.. so be it
En als dat toevallig een klif is.. tja.. als hij maar geen richards van de achternaam heet, smijt ik hem er zo vanaf
Of je blijft met openhangende mond op je stoel zitten....Lemuria schreef:Ja, maar wat toetsenbordhelden in het écht zouden doen en op papier zéggen te zullen doen kan ook nog wel eens verschillengonnie schreef:Nou tussen passief toekijken en iemand van een rots afwerpen zitten nog wel andere mogelijkheden.Plus, je weet pas wat je doet als de situatie zich voordoet. De adrenaline "bepaalt" wat je reactie is. Als iemand je dreigt met een spijkerstok of pistool, zullen de meesten echt wel maken dat ze wegkomen.
Ook dat kan nogkipo schreef: Of je blijft met openhangende mond op je stoel zitten....