Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kerstshow Cuijk

Moderator: moderatorteam

Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2
Contacteer:

Kerstshow Cuijk

Ongelezen bericht door Irisz »

Wie gaat er heen?
Heb na een lange tijd maar weer eens de jongens ingeschreven.
Focus zijn eerste keer in de open klasse, spannend! Xavi ook in de open klasse, dus wordt gezellig! :cheer: :wink:
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
Neeltje

Re: Kerstshow Cuijk

Ongelezen bericht door Neeltje »

Lotje en ik zijn er op vrijdag bij.
vivian
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

Ongelezen bericht door vivian »

Irisz schreef:Wie gaat er heen? Heb na een lange tijd maar weer eens de jongens ingeschreven. Focus zijn eerste keer in de open klasse, spannend! Xavi ook in de open klasse, dus wordt gezellig! :cheer: :wink:
Wat spannend, beide in dezelfde klasse!
Ik heb ook ingeschreven. Chester loopt dan in de babyklasse.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering
Bas 17-12-1999 08-02-2013 Job 21-03-2003 22-11-2013
Crista
Zeer actief

Ongelezen bericht door Crista »

Wanneer is het precies?

Ik roep al jaren dat ik kom kijken (in Wijchen), maar het is er steeds nog niet van gekomen :roll:
Mitch & Kiyo
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Ik moet eens kijken welke keurmeester er staat voor de kleuter.

edit: gecheckt!
Even bevallingen afwachten maar daar ga ik in principe wel heen :cheer:

Linkje: http://www.kerstshow.com/
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Liselore
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua, Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Liselore »

Ik ben er met Fenya in de baby klasse!
Eilfy
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eilfy »

Geen ongunstige keurmeester voor Kenji maar ik wacht even tot hij wat verder uitgegroeid is dus sla dit jaar over

Sent from my iPhone using Tapatalk
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Irisz
Zeer actief
Contacteer:

Crista schreef:Wanneer is het precies?

Ik roep al jaren dat ik kom kijken (in Wijchen), maar het is er steeds nog niet van gekomen :roll:
De Ridgebacks zijn op zondag, de 21e.
Katja is er ook met Gioia!
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Crista
Zeer actief

Ongelezen bericht door Crista »

Irisz schreef:
Crista schreef:Wanneer is het precies?

De Ridgebacks zijn op zondag, de 21e.
Katja is er ook met Gioia!
Dan moeten we sowieso gewoon even komen kijken :D
Mitch & Kiyo
Afbeelding
Irisz
Zeer actief
Contacteer:

Crista schreef: Dan moeten we sowieso gewoon even komen kijken :D
Leuk! :ok:
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Linsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linsey »

Ik heb Kai en Lilly ingeschreven, Loekie is dan nog te jong voor Nederlandse shows (hier is dat vanaf 3 maand, in Nederland meestal 4 maand).
Eefsel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Eefsel »

Wie weet op welke dag welke honden zijn? Wellicht kom ik kijken om even sfeer te proeven ;)
Evelien en Joep
Afbeelding
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Neeltje

Dat kun je op de site zien.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Keurmeesterslijst "De Kerstshow" 2014
Vrijdag 19 december 2014: Rasgroep 1, 9 en 10:
Dhr. H. van den Berg: Australian Shepherd, Nederlandse Schapendoes, Shetland Sheepdog.
Bolognezer, Russische Toy Terriër, Deerhound.
Mw. J. Dekker: Boston Terriër, Chihiuahua kort- en langhaar, King Charles Spaniel, Krömföhrlander, Markiesje, Japanse Spaniel, Pekingees, Tibetaanse Spaniel, Tibetaanse Terriër.
Dhr. R. Douma: Australian Cattle Dog, Beauceron, Bergamasco, Berghond v.d Maremmen, Kelpie, Mudi, Puli, Pumi, Bichon Frisé, Coton de Tulèar, Havanezer, Leeuwhondje, Maltezer, Saluki.
Dhr. J. Ebels: Border Collie, Ca de Bestiar, Cao da Serra de Aires, Gos d'Atura Catala, Komondor, Kuvasz, Slovensky Cuvac, Pyreneese Herder, Saarloos Wolfhond, Tjechoslowaakse Wolfhond.
Mw. M. Ebels: Schipperke, Tatra, Welsh Corgi Cardigan, Welsh Corgi Pembroke.
Dhr. M. Koot: Old English Sheepdog, Bearded Collie.
Mw. R. Lochs-Romans: Epagneul Nain papillon, Epagneul Nain Phalène
Mw. T. Pillement: Shih Tzu
Mw. P. Runderkamp: Briard, Schotse Herdershond kort- en langhaar, Cavalier King Charles Spaniel, Chinese Naakthond, Lhasa Apso.
Dhr. D. Rutten: Bouvier, Picardische Herder, Polski Owczarek Nizinny, Ierse Wolfshond.
Mw. B. Sluiter: Franse Bulldog, Griffon Belge, Griffon Bruxellois Mopshond, Petit Brabancon.
Mw. N. Timmermans-Kadenko: Poedels (alle variëteiten)
Dhr. W. Wiersma: Afhaanse Windhond, Azawakh, Barsoi, Chart Polski, Galgo Espagnol, Greyhound, Mayay Agar, Italiaans Windhondje, Sloughi, Whippet.
Mw. G. de Wit-Bazelmans: Belgische Herdershonden, Duitse Herder, Lancashire Heeler, Hollandse Herdershonden, Zwitserse Witte Herder.

Zaterdag 20 december 2014; Rasgroep 2, 3 en 4:

Dhr. D. Baars: Landseer ECT, Leonberger, Rtootweiler, Sint Bernard kort- en langhaar.
Dhr. H. van den Berg: Aïdi, Argentijnse Dog, Broholmer, Cao da Serra Estrella, Duitse Doggen, Fila Brasiliero.
Australische Silky Terriër, Braziliaanse Terriër, Duitse Jachtteriër, Egelse Toy Terriër, Glen of Imaal Terriër, Foxterriër glad- en draadhaar, Manchester Terriër, Skye Terriër, Sealyham Terriër, West Highland White Terriër.
Mw. J. Bode-van de Meeberg: Cairn Terriër, Kerry Blue Terriër.
Dhr. R. Douma: Duitse Pinscher, Dwergpinscher, Kraski Ovcar, Oostenrijkse Pinscher, Schnauzers (alle variëteiten), Smoushond, Sar Planinac.
Dhr. J. de Gids: Appenzeller Sennenhond, Berner sennenhond, Entlebucher Sennenhond, Grote Zwitserse Sennenhond.
Dhr. H. Hoenderken: Affenpinscher, Bordeaux Dog.
Dhr. J. van Iperenburg: American Staffordshire Terriër, Bullterriër, Miniatuur Bullterriër.
Mw. R. Lochs-Romans: Mastin los Pirineos, Newfoundlander, Staffordshire Bullterriër, Yorkshire Terriër.
Dhr. J. Roberts: Dashonden, Standaard, Dwerg en Kaninchen.
Mw. G. van Ruiten-Hajnova: Airedale Terriër, Australische Terriër, Cesky Terriër, Dandie Dinmont Terriër, Jack Russell Terriër, Japanse terriër, Lakeland terriër, Norfolk terriër, Norwich Terriër, Schotse terriër.
Mw. N. Timmermans-Kadenko: Bullmastiff, Cane Corso, Dobermann, Engelse Bulldog, Hovawart, Mastiff, Mastin Espagnol, Mastino Napoletano, Shar Pei, Pyreneese Berghond, Zwarte Russische Terriër.
Dhr. J. Wauben: Boxer, Tibetaanse Mastiff, Tosa.
Mw. E. Weijenborg-Weggemans: Bedlington Terriér, Border terriër, Ierse terriër, Parson Russell Terriër, Welsh Terriër, Irish Soft Coated Wheaten Terriër.

Zondag 21 december 2014: Rasgroep 5, 6, 7 en 8:

Dhr. H. Van den Berg: Cirneco dell'Etna, Groenlandhond, Pharaohond, Podenco Ibicenco, Podenco Portugues.
Duitse Staande Honden, Viszla kort- en draadhaar, Amerikaanse Cocker Spaniel, Clumber Spaniel.Engelse Springer Spaniel, Field Spaniel.
Mw. J. Dekker: Akita, American Akita, Eurasier, Finse Lappenhond, Finse Spits, Hokkaido, Jämthund, Kai. Karelische Berenhond, Kishu, Laika's, Laplandse Herder, Noorse Elandhond, Noorse Lundehund, Norbottenspets, Shiba, Shikoku, Västgotaspets, Yslandse Hond, Zweedse Lappenhond, Engelse Cocker Spaniel.
Mw. G. Halff van Boven: Rhodesian Ridgeback
Mw. R. Liebrand: Alaskan Malamute, Keeshonden (alle variëteiten)
Mw. R. Lochs-Romans: Cesky Fousek, Stabyhoun, Weimaraner kort- en langhaar.
Dhr. G. Mensink: Bracco Italiano, Engelse Setter, Epagneul Francais, Gordon Setter, Ierse Setter rood en rood/wit, Pointer, Spinone.
Dhr. J. Nijland: Golden Retriever
Mw. A. Reeskamp-Blok: Drentsche Patrijshond, Grote Münsterlander, Heidewachtel.
Dhr. D. Rutten: Basset Artesien Normand, Basset Fauve de Bretagne, Bayerische Gebirgssweisshund, Otterhound, Amerikaanse Waterspaniel, Ierse Waterspaniel, Portugese Waterhond, Welsh Springer Spaniel, Wetterhoun, Jongste Puppy en Puppy Labrador Retriever.
Dhr. A. Simons: Barbet, Chesapeake Bay Rteriever, Curly Coated Retriever, Flat Coated Retriever, Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Spaanse Waterhond.
Mw. B. Sluiter: Bassethound, Beagle, Bloedhond.
Dhr. H. Stigt: Labrador Retriever*, Sussex Spaniel.
Mw. A. Straaijer: Kooikerhondje, Lagotto Romagnolo.
Mw. N. Timmermans-Kadenko: Basenji, Mexicaanse Naakthond, Peruaanse Naakthond, Samojeed, Siberische Husky, Thai Ridgeback, Volpino Italiano.
Mw. E. Upmeijer: Chow Chow, Japanse Spits, Noorse Buhund.
Dhr. J. Wauben: Dalmatische hond, Grand Basset Griffon Vendéen, Petit Basset Griffon Vendéen.

* Labrador Retriever: jongste puppys (baby's) en puppys worden gekeurd door de heer D. Rutten
Afbeelding
Eefsel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door Eefsel »

Bedankt!

Ik had zelf al op de site gekeken, maar kon het niet vinden vandaar dat ik het vroeg ;)
Evelien en Joep
Afbeelding
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Neeltje

Nanna schreef:Ik ga denk ik op vrijdag eens even kijken ;-) Als het weer tenminste meezit.
Gezellig! Want als er gekeurd gaat worden zoals het in het lijstje staat, staat Lotje en mij een heeeeeeeeeeeeele lang wacht te wachten......
Eilfy
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eilfy »

Ik twijfel met Kenji. Geen heel ongunstige keurmeester maar hij is dan net 9,5 maanden dus net aan jeugdklasse...

Sent from my iPhone using Tapatalk
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
cmarjee
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kleine witte keeshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door cmarjee »

Neeltje schreef:
Nanna schreef:Ik ga denk ik op vrijdag eens even kijken ;-) Als het weer tenminste meezit.
Gezellig! Want als er gekeurd gaat worden zoals het in het lijstje staat, staat Lotje en mij een heeeeeeeeeeeeele lang wacht te wachten......
Volgens mij is de keurvolgorde nog niet bepaald, dus die lijst kan/zal een andere volgorde krijgen...
Neeltje

cmarjee schreef:
Neeltje schreef:
Volgens mij is de keurvolgorde nog niet bepaald, dus die lijst kan/zal een andere volgorde krijgen...
Ik bereid me gewoon alvast voor op een lange zit, kan het alleen nog maar meevallen.
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Volgens mij ben ik er om te showen, nig eens even navragen of er nou honden ingeschreven zijn.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
cmarjee
Vaste gebruiker
Contacteer:

Neeltje schreef:
cmarjee schreef:
Neeltje schreef:
Ik bereid me gewoon alvast voor op een lange zit, kan het alleen nog maar meevallen.
Gelukkig mag je tegenwoordig 'gespreid' binnenkomen. Reken op ongeveer 18-20 honden per uur. Als ze dezelfde systematiek aanhouden als andere shows, kun je tot een kwartier voor de start van het keurblok jezelf aanmelden bij de ring voor je draagnummer.
Linsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linsey »

Dhr. R. Douma: Australian Cattle Dog, Beauceron, Bergamasco, Berghond v.d Maremmen, Kelpie, Mudi, Puli, Pumi, Bichon Frisé, Coton de Tulèar, Havanezer, Leeuwhondje, Maltezer, Saluki.
Het is te hopen dat dat niet de volgorde is :schrik:
Neeltje

cmarjee schreef:Gelukkig mag je tegenwoordig 'gespreid' binnenkomen. Reken op ongeveer 18-20 honden per uur. Als ze dezelfde systematiek aanhouden als andere shows, kun je tot een kwartier voor de start van het keurblok jezelf aanmelden bij de ring voor je draagnummer.
Dat is allemaal leuk als je een kortharige hond hebt en niets meer hoeft te doen. Maar behalve dat ik mijn auto liever niet aan de andere kant van Cuijk parkeer en met de bench half Cuijk door moet en dan op de show nergens meer kan staan, ben ik er gewoon 's ochtends vroeg om een fijn plekje te zoeken waar ik Lotje kan borstelen. Veel beter voor mijn gemoedsrust. Ik ga wel meteen naar huis als we gekeurd zijn. Tenzij, uhum we natuurlijk BOB worden :LOL:
cmarjee
Vaste gebruiker
Contacteer:

Neeltje schreef:
cmarjee schreef:Gelukkig mag je tegenwoordig 'gespreid' binnenkomen. Reken op ongeveer 18-20 honden per uur. Als ze dezelfde systematiek aanhouden als andere shows, kun je tot een kwartier voor de start van het keurblok jezelf aanmelden bij de ring voor je draagnummer.
Dat is allemaal leuk als je een kortharige hond hebt en niets meer hoeft te doen. Maar behalve dat ik mijn auto liever niet aan de andere kant van Cuijk parkeer en met de bench half Cuijk door moet en dan op de show nergens meer kan staan, ben ik er gewoon 's ochtends vroeg om een fijn plekje te zoeken waar ik Lotje kan borstelen. Veel beter voor mijn gemoedsrust. Ik ga wel meteen naar huis als we gekeurd zijn. Tenzij, uhum we natuurlijk BOB worden :LOL:
Zelf zijn we ook altijd vroeg, niet alleen vanwege een keeshond (over lang (en veel) haar gesproken), maar ook vanwege parkeren (gehandicapte vrouw) en een plek in de buurt van de ring... Dat van de vliegende eindtijd en pech bij geluk (BOB) en andersom helemaal mee eens ;)
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Eefsel schreef:Wie weet op welke dag welke honden zijn? Wellicht kom ik kijken om even sfeer te proeven ;)
Als we dan niet ontzettend aan het verhuizen en/of klussen zijn, dan lijkt mij het ook wel leuk om te gaan. *hint* :wink:
Leane
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door Leane »

Ik ga ook maar weer eens een poging wagen met de kerstshow nu het in Cuijk is. Slechte herinneringen eraan... koud met regen in een tent..bbrr!! Hopen op beter nu
Afbeelding
Irisz
Zeer actief
Contacteer:

Leane schreef:Ik ga ook maar weer eens een poging wagen met de kerstshow nu het in Cuijk is. Slechte herinneringen eraan... koud met regen in een tent..bbrr!! Hopen op beter nu
Dat was in Wijchen denk ik....niet in Cuijk.
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Ik ga in elk geval, op zondag.
Heb er zin in!
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Hahaha, ik kijk even voor de fun, zie ik dat de keurmeester die mijn teefje als pup gekeurd heeft bij de RV dan ook keurt. Die haalde zich de woede van een andere deelnemer op de hals omdat ze de voorkeur gaf aan mijn teefje boven een showlijn teefje (die was nog wat aan de kleine kant, die van mij aan de grote kant) op karakter, waarom de deelneemster letterlijk briesend en zonder hand te geven de ring uit stormde. En dat terwijl ik verder heus niet won en alleen maar eens wilde horen wat ervan gezegd zou worden qua hoekingen e.d. Maar goed, voor het zelfde geld zou ze nu kunnen oordelen dat mijn hond geen mechel is net als een engelse keurmeester deze zomer toen ik de karaktertest gedaan heb met haar en haar maar heb laten keuren omdat ik er toch was (foutje ;-) karaktertest trouwens met lof en complimenten naderhand van de gedragskeurmeesters, terwijl ik er toch niks voor gedaan had). Maar het zit vast al vol met langharen schat ik zo.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Het kan best zo zijn dat die keurmeester op een internationale rashondenshow iets anders keurt dan op de jonge hondendag van de rasvereniging Gos, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Show”