Heb na een lange tijd maar weer eens de jongens ingeschreven.
Focus zijn eerste keer in de open klasse, spannend! Xavi ook in de open klasse, dus wordt gezellig!

Moderator: moderatorteam
Wat spannend, beide in dezelfde klasse!Irisz schreef:Wie gaat er heen? Heb na een lange tijd maar weer eens de jongens ingeschreven. Focus zijn eerste keer in de open klasse, spannend! Xavi ook in de open klasse, dus wordt gezellig!![]()
De Ridgebacks zijn op zondag, de 21e.Crista schreef:Wanneer is het precies?
Ik roep al jaren dat ik kom kijken (in Wijchen), maar het is er steeds nog niet van gekomen
Dan moeten we sowieso gewoon even komen kijkenIrisz schreef:De Ridgebacks zijn op zondag, de 21e.Crista schreef:Wanneer is het precies?
Ik roep al jaren dat ik kom kijken (in Wijchen), maar het is er steeds nog niet van gekomen
Katja is er ook met Gioia!
Leuk!Crista schreef: Dan moeten we sowieso gewoon even komen kijken
Gezellig! Want als er gekeurd gaat worden zoals het in het lijstje staat, staat Lotje en mij een heeeeeeeeeeeeele lang wacht te wachten......Nanna schreef:Ik ga denk ik op vrijdag eens even kijkenAls het weer tenminste meezit.
Volgens mij is de keurvolgorde nog niet bepaald, dus die lijst kan/zal een andere volgorde krijgen...Neeltje schreef:Gezellig! Want als er gekeurd gaat worden zoals het in het lijstje staat, staat Lotje en mij een heeeeeeeeeeeeele lang wacht te wachten......Nanna schreef:Ik ga denk ik op vrijdag eens even kijkenAls het weer tenminste meezit.
Ik bereid me gewoon alvast voor op een lange zit, kan het alleen nog maar meevallen.cmarjee schreef:Volgens mij is de keurvolgorde nog niet bepaald, dus die lijst kan/zal een andere volgorde krijgen...Neeltje schreef:Gezellig! Want als er gekeurd gaat worden zoals het in het lijstje staat, staat Lotje en mij een heeeeeeeeeeeeele lang wacht te wachten......Nanna schreef:Ik ga denk ik op vrijdag eens even kijkenAls het weer tenminste meezit.
Gelukkig mag je tegenwoordig 'gespreid' binnenkomen. Reken op ongeveer 18-20 honden per uur. Als ze dezelfde systematiek aanhouden als andere shows, kun je tot een kwartier voor de start van het keurblok jezelf aanmelden bij de ring voor je draagnummer.Neeltje schreef:Ik bereid me gewoon alvast voor op een lange zit, kan het alleen nog maar meevallen.cmarjee schreef:Volgens mij is de keurvolgorde nog niet bepaald, dus die lijst kan/zal een andere volgorde krijgen...Neeltje schreef:Gezellig! Want als er gekeurd gaat worden zoals het in het lijstje staat, staat Lotje en mij een heeeeeeeeeeeeele lang wacht te wachten......Nanna schreef:Ik ga denk ik op vrijdag eens even kijkenAls het weer tenminste meezit.
Het is te hopen dat dat niet de volgorde isDhr. R. Douma: Australian Cattle Dog, Beauceron, Bergamasco, Berghond v.d Maremmen, Kelpie, Mudi, Puli, Pumi, Bichon Frisé, Coton de Tulèar, Havanezer, Leeuwhondje, Maltezer, Saluki.
Dat is allemaal leuk als je een kortharige hond hebt en niets meer hoeft te doen. Maar behalve dat ik mijn auto liever niet aan de andere kant van Cuijk parkeer en met de bench half Cuijk door moet en dan op de show nergens meer kan staan, ben ik er gewoon 's ochtends vroeg om een fijn plekje te zoeken waar ik Lotje kan borstelen. Veel beter voor mijn gemoedsrust. Ik ga wel meteen naar huis als we gekeurd zijn. Tenzij, uhum we natuurlijk BOB wordencmarjee schreef:Gelukkig mag je tegenwoordig 'gespreid' binnenkomen. Reken op ongeveer 18-20 honden per uur. Als ze dezelfde systematiek aanhouden als andere shows, kun je tot een kwartier voor de start van het keurblok jezelf aanmelden bij de ring voor je draagnummer.
Zelf zijn we ook altijd vroeg, niet alleen vanwege een keeshond (over lang (en veel) haar gesproken), maar ook vanwege parkeren (gehandicapte vrouw) en een plek in de buurt van de ring... Dat van de vliegende eindtijd en pech bij geluk (BOB) en andersom helemaal mee eensNeeltje schreef:Dat is allemaal leuk als je een kortharige hond hebt en niets meer hoeft te doen. Maar behalve dat ik mijn auto liever niet aan de andere kant van Cuijk parkeer en met de bench half Cuijk door moet en dan op de show nergens meer kan staan, ben ik er gewoon 's ochtends vroeg om een fijn plekje te zoeken waar ik Lotje kan borstelen. Veel beter voor mijn gemoedsrust. Ik ga wel meteen naar huis als we gekeurd zijn. Tenzij, uhum we natuurlijk BOB wordencmarjee schreef:Gelukkig mag je tegenwoordig 'gespreid' binnenkomen. Reken op ongeveer 18-20 honden per uur. Als ze dezelfde systematiek aanhouden als andere shows, kun je tot een kwartier voor de start van het keurblok jezelf aanmelden bij de ring voor je draagnummer.
Als we dan niet ontzettend aan het verhuizen en/of klussen zijn, dan lijkt mij het ook wel leuk om te gaan. *hint*Eefsel schreef:Wie weet op welke dag welke honden zijn? Wellicht kom ik kijken om even sfeer te proeven
Dat was in Wijchen denk ik....niet in Cuijk.Leane schreef:Ik ga ook maar weer eens een poging wagen met de kerstshow nu het in Cuijk is. Slechte herinneringen eraan... koud met regen in een tent..bbrr!! Hopen op beter nu