Na lang zoeken uiteindelijk een muilkorf gevonden die Amy past en die ze niet zelf af krijgt.
En nu ben ik op zoek naar een muilkorf voor Izzy. Izzy is niet agressief, ze is angstig en zal ook nooit een andere hond bijten. Maar wat mevrouw wel doet is alles opvreten buiten. Ik ben al heel lang aan het trainen met haar zodat ze dit niet doet, maar ik kan met een frikandel zwaaien wat ik wil, als ze iets ziet dan moet dat zo snel mogelijk opgevreten worden. En dan heb ik het niet over stront, gras, brood oid, maar over stenen stukken hout en weet ik allemaal wat voor zooi.
Conclusie nu is, is dat ze aan de lijn loopt zodat ik het meteen uit haar bek kan halen. Maar ideaal is het niet. Ze kan prima los lopen luistert goed (behalve naar "los") en ze kan niet spelen met andere honden aan de lijn.
Dus als ze losloopt maar een muilkorf om. En jawel, ook Izzy heeft een raar hoofd

Muilkorf besteld voor een hond met een lange neus, maar daar paste haar neus prima in, alleen was deze weer te groot voor haar kop.
Met andere woorden; ik word er gestoord van. Iemand een idee waar ze muilkorven hebben voor honden met een raar hoofd, zoals alle honden hier

Net was ze los en ik kon net op tijd een behoorlijke steen uit haar bek grijpen. Als ik te laat ben slikt ze het dus gewoon door. Dus ze mag nu echt niet meer los.