Ik heb er eentje, dus mocht je vragen hebben kan je mij pben.Ytje schreef:Ja dankzij forum goed kunnen inlezen en dit topic maakte me twijfelen over de kelpie ondanks dat mijn vriend hem heel mooi vind. Of hij niet te hoog gegrepen was.
De corgi is een miniatuur duitse herder een allemans vriend maar toch een duidelijke baas nodig heeft en overal los kan lopen. Makkelijk te trainen.. ook als hij wil bij je komt liggen en overal bij betrokken wil zijn. Baasgericht, past zich goed aan. Mn ma of zus kunnen makkelijk oppassen. te vertrouwen is met mn cavias en dochter van mn vriend. Tja alleen maar plussen.
Ik had nooit bij deze kleine honden gekeken totdat ik er op getipt werd. DH In klein jasje.. en het klopte
Ben zelf heel blij met het ras, je moet ze alleen niet onderschatten omdat ze klein zijn.
Maar voordelen zijn wel de vriendelijkheid, clowneske, luisteren goed maar niet slaafs, geen drang tot weglopen en jagen doet Apple ook niet. Oh en ze is de grootste kindervriend die er is. Ik zou haar oprecht een plezier doen met een kind