Ze heeft een tijdje aan de pillen gezeten, maar dat wilde ik liever niet. Ook had ze wat last van gal spugen, met name 's morgens vroeg. Het maakte niet uit of ik 1 of 2 keer per dag voerde, het maagzuur bleef, maar het gal spugen werd gelukkig wel minder.
Op een gegeven moment merkte ik dat ze op de barfdagen geen maagzuur had, en ook niet hoefde over te geven. Op 1 keer na, toen lag er 's morgens een plasje gal.
Afgelopen week hebben ze iedere dag barf gekregen, en geen kvv meer. Daarna was ze het ook wel zat, want ze moeten buiten eten (alleen de barf, kvv krijgen ze wel binnen), en mevrouw is liever binnen. Bleza boeit het niet, eten is eten.

Jade heeft afgelopen week geen enkele keer maagzuur gehad. Wel een keertje overgegeven, maar dat was geen gal, er was iets niet helemaal lekker gevallen. Het wordt wel gerecycled, is het niet door haar zelf dan wel door Bleza. Scheelt weer opruimen.

Nu krijgt ze al weer 2 dagen kvv, en wederom maagzuur. Ik heb het al eens eerder gezegd, maar het lijkt bij haar echt verband te houden met het kauwen.
Ik ga haar nu bij de maaltijden dus toch maar een eendennekje, kwartelkarkasje of iets dergelijks bij geven, en eens kijken of dat nog verschil maakt. Ze moet er dan ook wat spiervlees bij, want van de kvv heeft ze al krijtpoep, dus met nog meer bot erbij zal dat wel fijner zijn voor haar denk ik.
Ik ben benieuwd!