Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
1 hond echt háten
Moderator: moderatorteam
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: 1 hond echt háten
Maar of ze op vechten uit zijn is de vraag. Zonder dat ik vind dat de TS dit verkeerd gedaan heeft durf ik wel ernstig te betwijfelen of deze hond niet wel gewoon mee had gekund. Of je er zin in hebt is een tweede maar als je langzaam geïntroduceerd had, staff aangelijnd had gehouden en de staff zelf duidelijk had gemaakt dat hij alleen kalm interactie mag hebben? Wat dan? En Kaz had laten weten dat jij het verder afhandelen zal? Grote kans dat de hond binnen een maand in die roedel liep zonder opwinding en dikke maatjes met iedereen. Deze hond kreeg een wel heel vrije en harde intro voor zijn kiezen. Of je er zin in hebt is een tweede. Maar de hond vind ik dus op zichzelf een prima hond. Je kan er in elk geval van op aan dat hij nog niet vecht. Mooie basis om op te bouwen hoor.
-
laeken
- Zeer actief
Eens, ik zie dus ook Kaz die het op de spits drijft omdat hij het opgewonden gedrag niet trekt of accepteert. Niet erg, maar had het verboden en die staff geremd dan had het best allemaal goed kunnen komen. Ik ben absoluut geen fan van cesars methodes maar een introductie van een hond doet hij perfect. Hij had de staff in die staat er niet tussen gezet en hij had Kaz gecorrigeerd voor de pas afsnijden en hem veel langzamer in de groep gelaten. Eerst de beagle en wat negeerteefjes. Als laatste Kaz. En hij had er dus bovenop gezeten. Nogmaals geen kritiek op de TS want zij moet vanaf nu gewoon geen opgewonden reuen meer meenemen. Dan krijg je dit ook niet meer. Want neem van mij aan. Als jij een airdale of een labje van 2 jaar met adhd bij Kaz zet doet hij dit ook. Terecht of onterecht laat ik in het midden. Kaz heeft geen hekel aan Staffies maar aan sit gedrag. Dat komt omdat hij bij jou is en hij 2 jaar is en een reu. Totaal normaal dat hij zich nr 2 voelt als hij denkt dat hij er mee weg komt.
- Zoie
- Zeer actief
en dat vind ik dan dus jammer, dat baas dit niet zelf begrijpt, dat hij blijft steken in mijn hond doet niks, zoek het maar uit.Heavy schreef:Precies een Airdeale reu heeft dat ook hier loopt er eentje en die liep laatst los mee met de fiets van zijn baasje in het bos. Baasje fietse door en reu bleef hangen bij mijn reu. Deed verder niks raars maar mijn hond werd er gespannen van dus ik heb baas geroepen dat hij zijn hond moest ophalen .EstherK schreef:Wat Laeken schrijft.
Het gedrag van de staff in het filmpje doet mij denken aan de gemiddelde airedale reu. Ik ken er heel veel en deze kunnen allemaal los in losloopgebieden.
Onze Benthor is op afstand de pittigste, hij gaat aan de lange lijn in losloopgebieden, overigens tussen de hiervoor genoemde airedale reuen.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik had zelf de Stafford denk ik niet los meegenomen, of anders zodra hij zoals nu met name bij de Heidewachtel gebeurde, 1 van de honden in de roedel een ongemakkelijk gevoel zou bezorgen, alsnog aangelijnd, aan een lange lijn in eerste instantie.
Direct los in een vreemde en al gesettelde roedel lijkt mij niet de meest verstandige optie, zeker niet bij een hond van een ras als deze Stafford.
Ik vond hem ook wel wat opdringerig en jagerig, maar zeker niet agressief. Hij kwam wel te intimiderend over op de jachthond, die op me behoorlijk onzeker overkomt op het filmpje.
Direct los in een vreemde en al gesettelde roedel lijkt mij niet de meest verstandige optie, zeker niet bij een hond van een ras als deze Stafford.
Ik vond hem ook wel wat opdringerig en jagerig, maar zeker niet agressief. Hij kwam wel te intimiderend over op de jachthond, die op me behoorlijk onzeker overkomt op het filmpje.
- Zoie
- Zeer actief
die hond niet, maar de baas wel. Ik vind het echt zijn verantwoordelijkheid de gespannen situatie te constateren, en die hond bij zich te roepen.Heavy schreef: Nouja om heel eerlijk te zijn zijn hond deed ook niks verkeerdshet is wel jammer dat een baas niet ziet dat de houding van zijn hond verkeerd kan vallen maar dat was bij mijn reu en dat is misschien bij andere honden niet zo die worden er misschien juist onderdanig van.
Ik riep ook toen hij zei hij doet niks : ja maar de mijne wel !

-
laeken
- Zeer actief
Mijn teven waren stuk voor stuk dol op dominante airdale terriërs. Bas niet, die raakt dan geïntimideerd. Dapper zou geflipt zijn. Maargoed, die had ook wel een probleem. Misschien dat een nog dominanter reutje die airdale wel de staart had kunnen laten zakken. Volgens mij gaan vooral heel licht onzekere of beschermende honden er op in als provocerend.
- Ήυs
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
laeken schreef:En niet meer of anders opgewonden dan de gemiddelde labrador reu die je ineens in een roedel zet als hij dat niet kent en niet gewend is. Dat ras kent zat van zulke types en persoonlijk denk ik dat Kaz er dan dus ook op geklapt was. Kaz weet niet wat een stafford is. En dat is de enige kritiek die ik heb op veel reacties.
Hoe kom je er nou bij dat Kaz niet weet wat een Stafford is?
- Ήυs
- Zeer actief
laeken schreef:Maar of ze op vechten uit zijn is de vraag. Zonder dat ik vind dat de TS dit verkeerd gedaan heeft durf ik wel ernstig te betwijfelen of deze hond niet wel gewoon mee had gekund. Of je er zin in hebt is een tweede maar als je langzaam geïntroduceerd had, staff aangelijnd had gehouden en de staff zelf duidelijk had gemaakt dat hij alleen kalm interactie mag hebben? Wat dan? En Kaz had laten weten dat jij het verder afhandelen zal? Grote kans dat de hond binnen een maand in die roedel liep zonder opwinding en dikke maatjes met iedereen. Deze hond kreeg een wel heel vrije en harde intro voor zijn kiezen. Of je er zin in hebt is een tweede. Maar de hond vind ik dus op zichzelf een prima hond. Je kan er in elk geval van op aan dat hij nog niet vecht. Mooie basis om op te bouwen hoor.
Dit meen je toch niet serieus? Denk je echt dat deze hond lekker ontspannen mee had gelopen na een paar keer? Nou ik denk het niet. Ik denk dat hij alleen maar voor problemen had gezorgd. Want veel stabiele (in mijn ogen stabiele) honden pikken dit gedrag gewoon niet.
- dagmar88
- Zeer actief
Het is geen airedale, daar komt de volgende stap niet zomaar bij.
En ja hoor, Niko is nog net zo stabiel in zijn gedrag buiten/naar andere honden, nog altijd even beschaafd en conflictvermijdend.
Precies hetzelfde wat meerderen hier omschrijven met hun hond die een hekel heeft aan één hond in het bijzonder.
Alsof één incident met honden die elkaar niet liggen je hond opeens zou veranderen.
Even iets om op te letten, meer is het niet. Voor de ander ook, als je het al over schuld wilt hebben.
Je hond hoort niet buiten zicht als die zich met anderen bemoeid. Er had daar eender welke reu kunnen lopen en er worden daar regelmatig hond/reu agressieve staffords aangelijnd uitgelaten.
Een snauw die niet geaccepteerd wordt en meneer heeft er weer een vechtervaring bij.
Deze hond en Niko's rodelapherder zijn ook irritant. Normaal gesproken maken dat soort honden ze de pis niet lauw, en net die ene om welke reden dan ook wel. Geen idee wat er nu zo extra vervelend aan is, maar goed, heb het zelf ook.
1000 naarlingen die je niets doen en dan net die ene drammende klapjosti die je al met zijn/haar aanwezigheid het bloed onder je nagels vandaan haalt

En ja hoor, Niko is nog net zo stabiel in zijn gedrag buiten/naar andere honden, nog altijd even beschaafd en conflictvermijdend.
Precies hetzelfde wat meerderen hier omschrijven met hun hond die een hekel heeft aan één hond in het bijzonder.
Alsof één incident met honden die elkaar niet liggen je hond opeens zou veranderen.
Even iets om op te letten, meer is het niet. Voor de ander ook, als je het al over schuld wilt hebben.
Je hond hoort niet buiten zicht als die zich met anderen bemoeid. Er had daar eender welke reu kunnen lopen en er worden daar regelmatig hond/reu agressieve staffords aangelijnd uitgelaten.
Een snauw die niet geaccepteerd wordt en meneer heeft er weer een vechtervaring bij.
Deze hond en Niko's rodelapherder zijn ook irritant. Normaal gesproken maken dat soort honden ze de pis niet lauw, en net die ene om welke reden dan ook wel. Geen idee wat er nu zo extra vervelend aan is, maar goed, heb het zelf ook.
1000 naarlingen die je niets doen en dan net die ene drammende klapjosti die je al met zijn/haar aanwezigheid het bloed onder je nagels vandaan haalt
- Ήυs
- Zeer actief
laeken schreef:Eens, ik zie dus ook Kaz die het op de spits drijft omdat hij het opgewonden gedrag niet trekt of accepteert. Niet erg, maar had het verboden en die staff geremd dan had het best allemaal goed kunnen komen. Ik ben absoluut geen fan van cesars methodes maar een introductie van een hond doet hij perfect. Hij had de staff in die staat er niet tussen gezet en hij had Kaz gecorrigeerd voor de pas afsnijden en hem veel langzamer in de groep gelaten. Eerst de beagle en wat negeerteefjes. Als laatste Kaz. En hij had er dus bovenop gezeten. Nogmaals geen kritiek op de TS want zij moet vanaf nu gewoon geen opgewonden reuen meer meenemen. Dan krijg je dit ook niet meer. Want neem van mij aan. Als jij een airdale of een labje van 2 jaar met adhd bij Kaz zet doet hij dit ook. Terecht of onterecht laat ik in het midden. Kaz heeft geen hekel aan Staffies maar aan sit gedrag. Dat komt omdat hij bij jou is en hij 2 jaar is en een reu. Totaal normaal dat hij zich nr 2 voelt als hij denkt dat hij er mee weg komt.
Het wordt steeds komischer
Wat knap! Kan ik je ook inhuren?! Jij kan zo vanaf jouw stoeltje daar helemaal zien hoe mijn hond op andere honden reageert! Wat een talent. Ik moet daar de hond eerst even in het echt voor zien maar jij kunt het gewoon zo!
Even voor de duidelijkheid, vandaag liep er een intact reutje de roedel in. Een Jack Russel, met enorm veel spanning. Baas liep aan de andere kant van het strand. Kaz keek er niet eens naar om. Zoals altijd dus.
Hou aub op met doen alsof je weet waar het over gaat. Het wordt echt serieus heel erg lachwekkend allemaal.
-
laeken
- Zeer actief
Ja, dat denk ik allemaal ja. Wat jij concludeert aan de hand van een keiharde chaotische intro moet je zelf weten. Die hond was nieuw. Het nieuwe is er zo af hoor. En dat drukke ook. Maargoed, ik kan echt niet normaal met jou praten merk ik. Of beter andersom eigenlijk. Ik voel daar ook minder behoefte aan. Ik wil helemaal geen mot. Geen zin in. Jij opent de topic en jij post een filmpje. Maar eigenlijk moet iedereen het met je eens zijn. Moeilijk voor mij.
- Ήυs
- Zeer actief
dagmar88 schreef:Het is geen airedale, daar komt de volgende stap niet zomaar bij.
1000 naarlingen die je niets doen en dan net die ene drammende klapjosti die je al met zijn/haar aanwezigheid het bloed onder je nagels vandaan haalt![]()
-
laeken
- Zeer actief
Fafo, zak erin. Ik trek mensen zoals jij slechter dan muggen. Met jou is niet te praten en de manier waarop je reageert is kansloos. Zonde, want volgens mij zit er meer in en zou een normaal gesprek prima mogelijk moeten zijn. Succes met alles. Als jij een Jr gelijk stelt aan een grote hond in je roedel dan mag dat. Ikzelf ken weinig grote honden die een klein patsertje serieus nemen. Maargoed, onze gesprekken zijn kansloos.
- dagmar88
- Zeer actief
Ήυs schreef: Dit meen je toch niet serieus? Denk je echt dat deze hond lekker ontspannen mee had gelopen na een paar keer? Nou ik denk het niet. Ik denk dat hij alleen maar voor problemen had gezorgd. Want veel stabiele (in mijn ogen stabiele) honden pikken dit gedrag gewoon niet.
Tuurlijk. En als ze één gezellige grote familie zijn, zouden haantjes, stijvige streskippen en klierlabjes die gezellig kennis komen maken koffie en cake krijgen.
Het is precies het type waarbij Pjotr en Niko bij me moeten komen (Niko doet dat al heel lang op eigen initiatief zodra hij er één spot) en die ik wegstuur. Die zouden zo'n hond in de groep ontwijken, maar geknepen blijven en misschien zou Niko's emmertje uiteindelijk wel eens over kunnen lopen.
- Ήυs
- Zeer actief
Niemand hoeft het met mij eens te zijn hoor. Ik heb een keuze gemaakt en dat is dat deze hond niet zal meelopen in de roedels en ik denk dat dat de beste keuze is.laeken schreef:Ja, dat denk ik allemaal ja. Wat jij concludeert aan de hand van een keiharde chaotische intro moet je zelf weten. Die hond was nieuw. Het nieuwe is er zo af hoor. En dat drukke ook. Maargoed, ik kan echt niet normaal met jou praten merk ik. Of beter andersom eigenlijk. Ik voel daar ook minder behoefte aan. Ik wil helemaal geen mot. Geen zin in. Jij opent de topic en jij post een filmpje. Maar eigenlijk moet iedereen het met je eens zijn. Moeilijk voor mij.
Wat mijn stoort is dat jij het even allemaal denkt beter te weten aan de hand van een filmpje van 4 minuten terwijl de gehele wandeling een uur heeft geduurd. Ik schrijf er expres boven dat ik ging filmen als het even kon. Dus de dingen die deze staf buiten het filmpje liet zien waren nog veel erger dan wat er op film staat.
En daarnaast denk je mij ook nog even te vertellen hoe ik met Kaz om moet gaan in de toekomst en hoe mijn hond nu is. En dan ben je op je pik getrapt dat ik niet met jou kan communiceren?
Wie denk je in godsnaam dat je bent joh? Houd jij je lekker bezig met je basje, dan doe ik gewoon mijn werk. En houd ik me bezig met mijn hond. Want ik weet jog steeds beter hoe Kaz is dan jij.
En als je zo graag je gelijk wilt halen dan nodig ik je uit om eens mee te lopen en Kaz eens in het echt te beoordelen. Wil je dat niet, houd dan je grote mond eens dicht.
-
Mojuan
- Zeer actief
Zo raar is het niet wat hij zegt hoor.Ήυs schreef:laeken schreef:Eens, ik zie dus ook Kaz die het op de spits drijft omdat hij het opgewonden gedrag niet trekt of accepteert. Niet erg, maar had het verboden en die staff geremd dan had het best allemaal goed kunnen komen. Ik ben absoluut geen fan van cesars methodes maar een introductie van een hond doet hij perfect. Hij had de staff in die staat er niet tussen gezet en hij had Kaz gecorrigeerd voor de pas afsnijden en hem veel langzamer in de groep gelaten. Eerst de beagle en wat negeerteefjes. Als laatste Kaz. En hij had er dus bovenop gezeten. Nogmaals geen kritiek op de TS want zij moet vanaf nu gewoon geen opgewonden reuen meer meenemen. Dan krijg je dit ook niet meer. Want neem van mij aan. Als jij een airdale of een labje van 2 jaar met adhd bij Kaz zet doet hij dit ook. Terecht of onterecht laat ik in het midden. Kaz heeft geen hekel aan Staffies maar aan sit gedrag. Dat komt omdat hij bij jou is en hij 2 jaar is en een reu. Totaal normaal dat hij zich nr 2 voelt als hij denkt dat hij er mee weg komt.
Het wordt steeds komischer![]()
Wat knap! Kan ik je ook inhuren?! Jij kan zo vanaf jouw stoeltje daar helemaal zien hoe mijn hond op andere honden reageert! Wat een talent. Ik moet daar de hond eerst even in het echt voor zien maar jij kunt het gewoon zo!
Even voor de duidelijkheid, vandaag liep er een intact reutje de roedel in. Een Jack Russel, met enorm veel spanning. Baas liep aan de andere kant van het strand. Kaz keek er niet eens naar om. Zoals altijd dus.
Hou aub op met doen alsof je weet waar het over gaat. Het wordt echt serieus heel erg lachwekkend allemaal.
Dat jij het anders ziet snap ik, maar dat maakt het niet meteen heel raar of onwaar, en al helemaal niet lachwekkend.
Als je het hier niet mee eens bent had je heel je kinderachtige en overdreven reactie ook voor je kunnen houden, en enkel in kunnen gaan op de feiten, zoals het dik gedrukte stukje. Meer was er niet nodig.
Het kan heel goed zijn dat Kaz idd verder totaal nooit zulk gedrag vertoont, en dat hij dit nooit zal gaan doen.
Maar feit blijft dat wat laeken zegt meestal wel werkelijkheid is, dus in heel veel gevallen klopt het gewoon.
En dan doe jij net of hij onzin praat.

-
Mojuan
- Zeer actief
En alweer doet het me aan mezelf denken van vroegerlaeken schreef:Ja, dat denk ik allemaal ja. Wat jij concludeert aan de hand van een keiharde chaotische intro moet je zelf weten. Die hond was nieuw. Het nieuwe is er zo af hoor. En dat drukke ook. Maargoed, ik kan echt niet normaal met jou praten merk ik. Of beter andersom eigenlijk. Ik voel daar ook minder behoefte aan. Ik wil helemaal geen mot. Geen zin in. Jij opent de topic en jij post een filmpje. Maar eigenlijk moet iedereen het met je eens zijn. Moeilijk voor mij.
Eigenlijk ook wel een keer goed dat ik nu zie hoe irritant ik toen was, en dat er niet met mij te praten viel op dit forum
Mag ik alsnog (ook al is het erg laat) even mijn excuses aan je aanbieden?

- dagmar88
- Zeer actief
Heavy schreef: Jouw honden reageren op dit gedrag mijn hond ook maar dat wil toch niet zeggen dat elke hond dat doet? Ik denk dat Heavy een hele leuke wandeling met hem had gehad .
"Niet elke hond" is niet goed genoeg. In deze groep alleen al zie je dat het gros van de honden waar hij contact van eist zich daar niet prettig bij voelen. Dat kun je niet maken in een groep in losloopgebied, waar je van alles tegen kunt komen.
Dan kun je er voor kiezen om met hem alleen aangelijnd te lopen, maar dit is en wordt niet ontspannen.
-
Mojuan
- Zeer actief
Ik weet wel zeker dat dat de beste keuze is, hij past er niet tussen.Ήυs schreef:
Ik heb een keuze gemaakt en dat is dat deze hond niet zal meelopen in de roedels en ik denk dat dat de beste keuze is.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dit ben ik met je eens hoor, dat de jachthond weinig keus had. Toch gaat de Staff in dit filmpje daarop niet lang door en zoekt hij weer wat anders om te doen.Inge O schreef:ik zie weinig andere opties voor een hond in dit soort rechtstreekse intimiderende confrontatie, en dat meer dan eens (herhalingen in het filmpje niet meegerekend) : je gaat erop in (en dat wordt dan snauwen of vechten) of je toont je deemoedig en probeert weg te komen.LongFields schreef: Hij kwam wel te intimiderend over op de jachthond, die op me behoorlijk onzeker overkomt op het filmpje.
ik heb die staf niet één vriendelijk stukje lichaamstaal zien tonen in het hele filmpje, niet een halve seconde maar - dan kan je ook niet verwachten dat honden die conflictvermijdend zijn zijn gedrag als een lolletje zien.
-
Mojuan
- Zeer actief
Ik weet zeker dat Tselfde het geweldig naar haar zin gehad zou hebben met deze reu.Heavy schreef:
Jouw honden reageren op dit gedrag mijn hond ook maar dat wil toch niet zeggen dat elke hond dat doet? Ik denk dat Heavy een hele leuke wandeling met hem had gehad .
Zij is in eerste instantie dan altijd erg onzeker, maar komt daarna helemaal los.
Er loopt ook zo'n reu hier in de buurt, een Bully type stafford, blauw van kleur. En een lol dat ze samen hebben. Rennen, spelen, beuken, rollen, prachtig om te zien.
Maar dit is een goede combi samen, met andere honden samen is die hond weer totaal géén goede combi.
Kwestie van karakterverschillen.

- Zoie
- Zeer actief
zo'n hond is dus niet geschikt voor een hus.Mojuan schreef:[Maar dit is een goede combi samen, met andere honden samen is die hond weer totaal géén goede combi.

-
Mojuan
- Zeer actief
Klopt.Zoie schreef:zo'n hond is dus niet geschikt voor een hus.Mojuan schreef:[Maar dit is een goede combi samen, met andere honden samen is die hond weer totaal géén goede combi.
Daar zou ik hem ook niet in mee laten lopen.

- Zoie
- Zeer actief
klopt, de een kan meer dan de ander. Maar misschien goed gaan, is niet goed genoeg.Heavy schreef:Nou dat zou ik niet zeggen in de hus die bij Nanna loopt zou het misschien wel goed gaan.Zoie schreef:zo'n hond is dus niet geschikt voor een hus.Mojuan schreef:[Maar dit is een goede combi samen, met andere honden samen is die hond weer totaal géén goede combi.
Ligt er ook maar aan waar die hus uit bestaat natuurlijk. En wie er bijloopt als leider.
Je kunt het domweg niet maken om een boomer thuis te brengen met de mededeling: helaas gebeten door klapkaak zus of zo, ja, had niet mogen gebeuren, maar goed, dacht dat het wel kon.
Er lopen ook timide, niet weerbare of kwetsbare honden mee, die moeten het ook leuk hebben.
Zoals het er staat, kan die hond niet met iedere hond. Als het zo is, zou ik het daar bij laten.

- dagmar88
- Zeer actief
Oh, fijn dat ik het weet.Heavy schreef:Ok je honden reageren er (nog) niet op maar blijven geknepen en uiteindelijk kunnen ze wel gaan reageren schrijf je toch . Dat is de reden waarom jij ze bij je roept voordat ze kunnen reageren.dagmar88 schreef:Heavy schreef: Jouw honden reageren op dit gedrag mijn hond ook maar dat wil toch niet zeggen dat elke hond dat doet? Ik denk dat Heavy een hele leuke wandeling met hem had gehad .
Reageren?
"Niet elke hond" is niet goed genoeg. In deze groep alleen al zie je dat het gros van de honden waar hij contact van eist zich daar niet prettig bij voelen. Dat kun je niet maken in een groep in losloopgebied, waar je van alles tegen kunt komen.
Dan kun je er voor kiezen om met hem alleen aangelijnd te lopen, maar dit is en wordt niet ontspannen.
Ze is meervoud, dat schrijf ik niet. Ik roep Pjotr bij me (Niko komt dus zelf) om ze in bescherming te kunnen nemen.
Ik ga niet wachten tot zo'n opdringerig geval bij Niko na tig subtiele waarschuwingen geen snauw wil incasseren of mot raakt vanwege een lekker plasje en mijn honden fungeren niet als pispaaltjes
Ze weten dat ik het regel en maken daar dankbaar gebruik van.
-
Dinos
Ik sta ter beschikking hoor met Dinos alleen zal jou stabiele kaz geen drie keer moeten happen, beetje sneu voor Dinos die gevecht trouwens eerste 2 keer zal ontlopen, maar daarna wel zal reageren op niet zo,n subtiele manier.Ήυs schreef:
En als je zo graag je gelijk wilt halen dan nodig ik je uit om eens mee te lopen en Kaz eens in het echt te beoordelen. Wil je dat niet, houd dan je grote mond eens dicht.
Deze kennismaking mag ook s,avond zijn want maakt voor stabiele hond niet uit , alleen zal je dan moeite met filmen hebben.
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Mojuan
- Zeer actief
Suske schreef:De goden.
15 pagina's over een klapgolden
Ach, het is weer eens iets anders toch.

- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ach, ik zie niet zoveel bijzonders.Mojuan schreef:Suske schreef:De goden.
15 pagina's over een klapgolden
Ach, het is weer eens iets anders toch.
Als ik er niet altijd bovenop zou zitten heb ik dit soort dingen dagelijks.
Dat krijg je al snel met een hondje met een grote regeldrang en dito persoonlijke zone
in een laat ze maar lekker overal op af denderen en ze moeten het zelf maar uitzoeken
omgeving
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Waarom zou je zoiets willen doen eigenlijk als je denkt dat het mis zou kunnen lopenDinos schreef:Ik sta ter beschikking hoor met Dinos alleen zal jou stabiele kaz geen drie keer moeten happen, beetje sneu voor Dinos die gevecht trouwens eerste 2 keer zal ontlopen, maar daarna wel zal reageren op niet zo,n subtiele manier.Ήυs schreef:
Deze kennismaking mag ook s,avond zijn want maakt voor stabiele hond niet uit , alleen zal je dan moeite met filmen hebben.
Moet Dinos genoegdoening krijgen voor het feit dat een staffie zich liet aanpakken door een golden ,daar lijkt het wel op.
Ik vind dit toch wel een erg kinderachtige reactie

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl