Nou gebruik ik ook kokosolie voor 101 dingen en ben begonnen haar elke dag wat bij haar voer te geven, maar weet iemand of ik dit tevergeefs doe. Heeft iemand hier ervaring mee en merk je verschil? Het klinkt namelijk wel érg perfect allemaal.
Moderator: moderatorteam
dagmar88 schreef:Charlie heeft laatst stiekem een halve kilo kokosolie gevreten en is nog even bloot.
Nee, denk het niet. Deze plek zit bijna halverwege de staartFloortje schreef:Voor mensen is het inderdaad gezond, voor honden geen idee.
Je kunt in ieder geval het kale plekje ermee insmeren. Mijn vriendin smeert haar naaktkat ermee in als ze een droge huid heeft.
Is het kale plekje niet toevallig de vioolklier?
Daar hebben honden toch juist een klier zitten, het zogenaamde wolfsteken?Lemuria schreef:Nee, denk het niet. Deze plek zit bijna halverwege de staartFloortje schreef:Voor mensen is het inderdaad gezond, voor honden geen idee.
Je kunt in ieder geval het kale plekje ermee insmeren. Mijn vriendin smeert haar naaktkat ermee in als ze een droge huid heeft.
Is het kale plekje niet toevallig de vioolklier?
Ha! Nou, die heeft ze waarschijnlijk ook** Angela ** schreef:Hier krijgen ze t ook , t is voor zoveel dingen goed
Ook voor artrose pootjes enzo
Ja gek dat het zo moeilijk te vinden is op internet... misschien heeft het wel een derde meer gangbare naam.Lemuria schreef:Ha! Nou, die heeft ze waarschijnlijk ook** Angela ** schreef:Hier krijgen ze t ook , t is voor zoveel dingen goed
Ook voor artrose pootjes enzoBaat het niet, dan schaadt het niet, ik blijf het wel gewoon geven
![]()
@Runninggirl: Ik ben nou aan het zoeken en als ik me niet vergis is wolfsteken en vioolklier hetzelfde? Vind het een vrij onduidelijk verhaal. De een zegt dat het een paar centimeter van de staartwortel af zit, de ander dat het op 1/3 van de staart zit. Bij Izzy zit het net boven de helft:
Het is al wat beter geworden hoor, weet het nu vrij zeker. Maar het is een mega-droog stukje vel met wat ruwer haar.
runninggirl schreef:Ik heb wel een wetenschappelijk onderzoek er naar gevonden. Er staan ook foto's in.
http://lib.ugent.be/fulltxt/RUG01/001/3 ... 001_AC.pdf