Ik weet het niet hoor. Dit betreft naar mijn idee een broodfokker, maar puur op hetgeen waar hij voor "beboet" is vind ik dat een beetje overdreven.
Als ik die foto bekijk zie ik dat ze "in" huis (bijkeuken oid) "in" een bench zijn opgesloten. Dat doet menig hondeneigenaar. Zonder water idem dito. Zijn er maar weinig die in de bench water hebben staan.
En wat is er mis met "lege" benches? Lijkt me logisch dat als je zoveel honden hebt (bent voor mij knettergek maar goed dit terzijde) er altijd wel een paar zijn die niet met elkaar kunnen of om andere reden van elkaar gescheiden moeten worden. Al was het bijvoorbeeld maar met het geven van eten. Lijkt me ook geen leuke bezigheid om dat allemaal "tegelijkertijd" aan te laten vallen.
Daarbij lees ik niks over de gezondheid van de hondjes dat deze er "slecht" aan toe zouden zijn of niet goed verzorgd zouden worden en zolang dat niet het geval is vind ik het overdreven.
En inderdaad iemand gaf het net al aan. Die tegels zijn spik en span dus schoon is het er ook nog
En 2 hondjes in 1 bench? Hoewel het klein lijkt (en is) zijn er zat honden die graag gezamenlijk in een bench liggen. Die 2 van mijn moeder (hebben beide hun eigen bench) liggen ook vaak met zijn 2en in de bench van Bell. Bell verstopt onder de deken en Syll er half bovenop. Ook in het pension zoeken ze elkaar op. Dat zou dáár ook zo maar het geval kunnen zijn.
Als het houden van honden in benches ineens "verboden" is zouden nog veel meer eigenaren beboet kunnen worden. Hier wordt immers nu gesteld dat benches ongeschikt zijn bevonden als "binnenverblijven"