Tara schreef:jvanringen schreef:Tara schreef:jvanringen schreef:Ik vind het wel heel interessant om te lezen hoe die mevrouw Oud dat doet met haar hondjes, ze kan ze zelfs terugroepen uit een bouw. Dat vind ik knap hoor. En ze wil ook geen vechtende terriërs. Ze fokt uitsluitend op prestaties en karakter, dat vind ik wel heel mooi.
Nou, die mevrouw fokt ook gewoon maar op kekke kleurtjes hoor. Merle fokken vind ik niet zo'n aanbeveling eerlijk gezegd.
Haha, ik lag vannacht in bed niet kunnende slapen en dacht toen: dat gaat vast iemand zeggen.

Hahaha, voorspellende gaven!

Nou, daar zeg je zowat. Gisteravond zei ik tegen man: weet je wie ik al weken niet gezien, heb, huppeldepup, van die Drentse Patrijs. Ja, zei man, die heb ik ook al tijden niet gezien. Enfin, toen ik vannacht dan eindelijk in slaap viel droomde ik over die Drentse Patrijs; baasje en vrouwtje waren op vakantie en de hond logeerde bij ons. Maar op een gegeven moment was ik de hond kwijt, ramp ramp. Overal gezocht, samen met Pol, maar nergens te vinden. Lopen we op de dijk, zien we baas en hond aankomen! Dus ik zeg stomverbaasd: wat doe jij nou hier, je was toch op vakantie? Ja, maar ze vonden het niet leuk daar dus ze waren eerder teruggekomen en hadden de hond al opgehaald bij ons thuis. ??? Maar ja, in dromen kan alles, ik vond het wel raar, maar ik dacht: nou ja, dan is-ie dan zeker zelf weer naar huis gelopen.
Lopen man en ik vanochtend op de dijk, zien we Patrijs en baas aankomen, precies zoals in mijn droom. Dat vind ik dan wel heel raar. Het is dat ik zo nuchter ben als een bintje, dus ik schaar het maar onder de noemer "toeval".