Tegenwoordig wissel ik echt alles af, ze eten alles om beurten, en nooit zijn er problemen met de vertering.
Het kan zomaar zijn dat ze gisteren brokken hebben gegeten, en dat ze vandaag een maaltijd Barf krijgen, en de dag erna een bak vol blikvoer.
Het gaat supergoed met ze, en botten worden perfect verteerd en omgezet naar kleine harde keuteltjes.
Ze vinden het geweldig om elke keer iets anders te krijgen.
Zo gevarieerd als tegenwoordig heb ik nog nooit gevoerd. Want ik varieer niet alleen tussen soorten voeding, ook nog eens tussen merken. Zo hebben we op dit moment 3 merken brokken, 3 merken blik/kuipjes, 1 merk dinner, verschillende soorten kvv, en nog barfproducten.
Van het weekend heeft Tselfde de eerste zalmkop gegeten, en dat was een groot succes, de ochtend erna kreeg ze kipresten van de markt, met botjes en vlees.
Ze vond het heerlijk, heeft alles prima fijn geknabbeld, en een stel prachtige keuteltjes neergelegd

En zelfs die oude gekke Moos kan zomaar omschakelen zonder problemen.
Zo kan hij dus ook de ene dag brokken eten, en de dag erna parelhoenkarkas met spiervlees en zijn maag en darmen weten perfect wat ze ermee moeten doen.