Nou perfect dus

Gewoon relaxed spelen, geen gedoe, geen gejoel. Echt super!
Volgende week zaterdag gaan we naar zijn andere zusje. Heel benieuwd hoe dat verloopt want mw zit al even tegen haar loopsheid aan en zal dus wel lekker ruiken.
Ik ben blij

Moderator: moderatorteam
Je mag altijd PBen hoor maar stel je vragen ook gerust hierHylos schreef:![]()
Wauw, wat goed zeg!!![]()
![]()
Wat zal dat fijn zijn, dat hij er zo goed op reageerd!
Zodra Xavi zn chip uitgewerkt is zou ik er wel wat meer van willen. Duizend keer liever dan castratie zoiets!
Dankjewel! Ik wacht even tot die chip uitgewerkt is en dan zou ik het ook graag proberen!flamme schreef:Je mag altijd PBen hoor maar stel je vragen ook gerust hierHylos schreef:![]()
Wauw, wat goed zeg!!![]()
![]()
Wat zal dat fijn zijn, dat hij er zo goed op reageerd!
Zodra Xavi zn chip uitgewerkt is zou ik er wel wat meer van willen. Duizend keer liever dan castratie zoiets!
Ahh lief van jePtje schreef:Geweldig zeg, weet die hond eigenlijk wel hoe zeer hij geboft heeft met jou als vrouwtje?
Er zou menigeen zijn geweest die de handdoek in de ring zouden gooien en kiezen voor een makkelijke oplossing.
Helemaal top![]()
Ptje heeft wel gelijkflamme schreef:Ahh lief van jePtje schreef:Geweldig zeg, weet die hond eigenlijk wel hoe zeer hij geboft heeft met jou als vrouwtje?
Er zou menigeen zijn geweest die de handdoek in de ring zouden gooien en kiezen voor een makkelijke oplossing.
Helemaal top![]()
dank je wel!
Zamunda schreef:Ik vind het eigenlijk ongelofelijk dat je zo'n vooruitgang ziet in Taran's gedrag. Natuurgeneeskunde is voor mij een ver van mijn bed show en valt bij mij een beetje onder 'wat de boer niet kent...'. Maar mijn interesse is nu wel heel erg gewekt en ik ben erg benieuwd of natuurgeneeskunde iets zou kunnen betekenen voor Mister (op het vlak van zijn nerveuse/paniekreacties op prikkels).
Het mooiste zou zijn om viavia aan een goede natuurgeneeskundige te komen. De manier waarop de jouwe te werk is gegaan spreekt me in ieder geval erg aan. Hoe ben jij aan de jouwe gekomen Flamme?
Ik had al zo'n vermoeden dat je het niet echt opgemerkt hadflamme schreef:Ik heb deze hele vraag gemist. Sorry![]()
<knip>
Ik ben nog steeds heel blij dat ik deze stap gezet heb. Mochten er in de toekomst zich weer rariteiten voordoen dan ga ik zeker weer naar "mijn" natuurgeneeskundige toe.
Wat dat betreft ben ik wel om. En da's knap want ik stond er echt wel wat sceptisch in haha.
Zamunda schreef:Ik had al zo'n vermoeden dat je het niet echt opgemerkt hadflamme schreef:Ik heb deze hele vraag gemist. Sorry![]()
<knip>
Ik ben nog steeds heel blij dat ik deze stap gezet heb. Mochten er in de toekomst zich weer rariteiten voordoen dan ga ik zeker weer naar "mijn" natuurgeneeskundige toe.
Wat dat betreft ben ik wel om. En da's knap want ik stond er echt wel wat sceptisch in haha.. Bedankt voor je reactie nu in ieder geval.
Ik ben dus ook sceptisch, maar wil het op zich wel een kans geven. Ik heb ondertussen mailcontact gehad met een natuurgeneeskundige, maar die begon (naast bachbloesem) ook over homeopathie... En daar sta ik dan weer zó sceptisch tegenover dat mijn vertrouwen in zo iemand dan al gelijk weer minder wordt. Ik ben er dus nog niet over uit.
De hond heeft stress. Dat heeft niks met ballen te maken. Een reu likt zijn poten niet rauw omdat hij ballen heeft en verlatingsangst wordt normaal gesproken erger na castreren. Ik vind het niet echt realistisch om te denken dat al deze problemen komen doordat het een reu is. Beetje simpel vind ik jouw gedachten ook...Paisley schreef:Of die hond is in deze situatie een stuk beter af zonder ballen. Kan ook.
Dan castreert ze hem toch gewoon? Als dat de oplossing zou zijn dan is het toch heerlijk simpel. Ik zou willen dat mijn teef die sloopte, vocht, niet alleen kon zijn en stress had ballen had gehad. Had ik die er tenminste af kunnen halen en.waren alle problemen weg geweestPaisley schreef:Of die hond is in deze situatie een stuk beter af zonder ballen. Kan ook.
Volgens mij is dit uit de openingspost vrij duidelijk dat hij last heeft van seksuele frustratie.Dat heeft ie al ruim een jaar en dan praat ik ik over iedere 5 a 6 weken, afhankelijk van of er een loopse teef in de buurt is.
laeken schreef:Zit de hond wel op zijn plek? Want hormonen en gedoe zijn toch niet de oorzaak van alle stressuitingen die de hond laat zien. Past hij niet beter ergens anders? Even heel grof gezegd? Waar het rustig is, hij niet alleen hoeft te zijn of waar hij op een perceel kan liggen met wat andere honden?
Zeg ook maar wat, maar ik lees allemaal stress bij de hond. Krijg het idee dat hij misschien gewoon geen gezellige huishond wil zijn.
laeken schreef:Dan castreert ze hem toch gewoon? Als dat de oplossing zou zijn dan is het toch heerlijk simpel. Ik zou willen dat mijn teef die sloopte, vocht, niet alleen kon zijn en stress had ballen had gehad. Had ik die er tenminste af kunnen halen en.waren alle problemen weg geweestPaisley schreef:Of die hond is in deze situatie een stuk beter af zonder ballen. Kan ook.
Zou kunnen.Heavy schreef:Misschien is er iets gebeurd toen hij thuis was zonder jullie?