Lunatic schreef:OMG! Nou ben ik te dom om een keurrapport te begrijpen, alles zodat het in jou straatje past!
Sbientje zegt dat er lacherig gevraagd werd of de hond net ziek ks geweest, hoe triest is dat!
Ik ben er klaar mee, het is helemaal jou ding, zowel showen als keuren en daarom kloppen dingen die andere zeggen niet en is het allemaal fantastisch, heeft niks met fokken of wat ook te maken....veel,plezier op je roze wolk!
Jouw woorden, he.
Zat mensen die dingen verkeerd interpreteren. Aangezien jij zelden showt zou dat dus helemaal niet vreemd zijn.
Als jij werkelijk denkt dat ik niet weet wat er speelt, droom dan rustig verder.
Ik zeg niet dat het niet klopt ik vraag uitleg. Jammer dat jij die niet wilt geven
samantha! schreef:Jack zijn keurverslag op 13 maanden:
Elegant gebouwde reu van goed rasbeeld. Voldoende mannelijk hoofd, mocht iets breder in schedel. Donker oog met vriendelijke en intelligente expressie. Vloeiende bovenbelijning. Borst voldoende diep maar mist nog iets breedte en ribben mochten wat beter gewelfd zijn. Prima hoekingen voor en achter. Passend bone. Goede staart. Gaat vlot, mocht iets beter stuwen. Korte, dichte vacht.
Ik kreeg destijds geen beoordeling maar wat voor beoordeling zou dit kunnen zijn in jullie ogen?
. Maximaal een ZG. Eerder richting een G, lijkt me, of ze moeten aardig zijn vanwege de leeftijd.
Hij mist nog massa zo te lezen en hij is elegant. En elegant is niet wat je wilt voor een labrador.