Mo erkend Dot nu zonder morre als ranghogere, ze is gek op Dot en is heel lief met haar. Maar ik ben bijna zeker wanneer ik Mo vrijspel geef dat ze de confrontatie aangaat omdat ze denkt te kunnen winnen. Ze is dan vrij is om haar macht uit te oefenen over Dot door haar geen kans meer te geven om aan een bot te kluiven, haar weg te pesten van haar etensbak en haar steeds lastig te vallen wanneer het haar uitkomt. Dot houdt namelijk niet van confrontaties en gaat die uit de weg, ze laat zich weg sturen en daarom krijgt Mo haar zin. Ik ben bang dat wanneer Mo die zwakte van Dot ontdekt de hek van de dam is.Eline* schreef:Een ranglagere hond gaat zo al niet even het gevecht aan met een ranghoogste...dat doet hij alleen als hij denkt te kunnen winnen. Zo duidelijk is die rangorde dan dus niet.
Dot zou geen leven meer hebben omdat Mo slecht met macht weet om te gaan.
Omdat ik nu zorg b.v dat die botten van mij zijn en zij beiden met mijn toestemming daar gebruik van mogen maken kan Mo het niet als macht middel gebruiken.
Dot heeft daarom nu de kans om een bepaalde natuurlijke overwicht en haar sterkere positie te tonen bijvoorbeeld Dot heeft de aandacht van Mo niet nodig, maar Mo wel die van Dot.
Roosje