13:10 dus gelukkig hoef ik geen hele dag te wachten.Frolic schreef:Hoe laat komt ze?Manu schreef:Zo het huis is klaar voor Niarla
En nu wil ik dat het heeel snel dinsdag is.
Jion wat een heerlijk verslag van Jimi, klinkt als een heerlijk hondje!
Moderator: moderatorteam
13:10 dus gelukkig hoef ik geen hele dag te wachten.Frolic schreef:Hoe laat komt ze?Manu schreef:Zo het huis is klaar voor Niarla
Dank je Gonnie , plezier gaat zeker lukkengonnie schreef:Tineke veel plezier in IJsland.
En voor degene met opvanghondjes veel plezier met de hondjes.
mariabel schreef:Ik geniet mee maar wil toch wel even mijn zorgen uiten , over het zo snel los laten lopen !! Het gebeurd meer dan zomaar af en toe dat buitenlandertjes , die de eerste dagen makkelijk lijken en dan al los gegooid worden, de benen nemen en niet meer te pakken zijn. Ik vang op voor een stichting en daar wordt zo op het belang gewezen van dubbel zekeren, sluizen maken in huis zodat ze niet kunnen ontsnappen , zo alert zijn de eerste weken , want het is vreselijk als ze weglopen, ze hebben nog geen band met je, ze gaan snel weer in de vluchtmodes en de honden die doodgereden worden, maanden buiten zwerven zijn echt wel redelijk groot in aantal dus mensen let AUB OP .Kijk maar op de site van waar is onze angel , daar staan er regelmatig op . Ze kunnen beter een paar weken te lang aan de lange lijn.. tot je echt het vertrouwen hebt dat het goed gaat,. Ik vind deze actie echt grandioos en geweldig maar mis wel de voorlichting van wat je moet doen met een hond die zomaar in een huiselijke situatie wordt gezet.. en ik hoop echt dat het met alle honden goed blijft gaat maar ik schrik van loslopende honden die nog maar een paar dagen hier zijn en de enthousiaste reacties hierop.
En dat is ook zo. Ik heb een hele uitgebreide mail gehad van Diana.Zamunda schreef:
Over de voorlichting: ik verwacht dat er achter de schermen toch wel de nodige voorlichting is voor de aanstaande opvangers/adoptanten.
Haha, ja, maar wij moeten wel héél vroeg opstaanManu schreef:13:10 dus gelukkig hoef ik geen hele dag te wachten.Frolic schreef:Hoe laat komt ze?Manu schreef:Zo het huis is klaar voor Niarla
Het is wel een beetje raar voor mij dat hij nu Simba heet, want in de opvang zit al/nog een Simbanoekie schreef:Wat ontzettend leuk om te lezen dat Simba al meteen met zijn kontje in de boter is gevallen![]()
@jion wat is jimi een heerlijke hond; daar zal vast snel een adoptant voor komen.
Hij is echt zo'n hondje waar je in het asiel meteen 10 gegadigden voor krijgt.
Manu schreef:Die Simba is ook leuk zeg
Nog 28 uur en 20 minuten
Ik ben druk bezig met het opzetten van haar eigen blogpagina.
Ik woon 20 minuutjes van SchipholSafari schreef:Manuuuuhhhhuuuuu *zet liefste stem op en kijkt met hondenblik* ik woon niet zo heel ver bij Schiphol vandaan en ik snap dat je na alle emotie even een rustpunt en een bakkie koffie of thee kunt gebruiken. Kom je hier even bijtanken?
Manu schreef:Ik woon 20 minuutjes van SchipholSafari schreef:Manuuuuhhhhuuuuu *zet liefste stem op en kijkt met hondenblik* ik woon niet zo heel ver bij Schiphol vandaan en ik snap dat je na alle emotie even een rustpunt en een bakkie koffie of thee kunt gebruiken. Kom je hier even bijtanken?![]()
We moeten haar ophalen in Rotterdam en Diana en Naomi gokken dat Niarla behoorlijk onder de indruk zal zijn dus ik wil haar even zo rustig mogelijk houden.
Het lijkt me wel heel leuk om eens te buurten! Als je toch zo dichtbij woont
@ Frolic, ik zit zeker te stuiteren.
Vannacht zal ik niet kunnen slapen gok ik
Ik denk dat die opvangers van jullie geen jas nodig hebben hoor! Vorige week toen het zo ijzig koud was kreeg Lilo wel een jas aan, maar Toto had helemaal geen last van de kou.Frolic schreef:Nee, dat denk ik niet. Ik zit er ook al naar te kijken.Manu schreef:Ik denk dat het maar goed is dat Manu geen idee heeft waar ik het de hele tijd over heb. Anders zouden we samen stuiterend door het huis gaan.
Van werk al een extra kussen, riem en heel veel snacks meegenomen.
Ik denk dat ik toch ook maar een jas of trui ga halen. Of ben ik dan aan het miepen?
Gewoon voor de zekerheid.
En om met goede reden lekker te kunnen tutten en betuttelen