mij is altijd wijsgemaakt dat het kleinste pup uit een nest het zwakste is
en dat je die beter niet kan nemen
volgens mij kan dit naar het land der fabels of toch niet wil graag jullie mening horen
bvd groetsels twink

Moderator: moderatorteam
Als je hondje er gezond en levendig uitziet denk ik niet dat je er veel problemen mee zult hebben. En als de ouders getest en gezond zijn verklaard. Veel succes ermee!twinkeltje schreef:pffffff ja dat is minder maar was ze als pup dan niet wat stiller
en lag ze niet apart in het nest een beedje verstoten van de rest
is maar een idee van me hoor wand je hoord dat de zwakkere vaak een beedje verstoten woorden maakt dit al niet minder erg natuurlijk en toch knap dat ze door jullie zorg de 15 heeft gehaald
ik hoop dat jullie snel een goede fokker tegen komen waar je een sterkere hond vandaan haald hoewel dan natuurlijk ook nog altijd zwakkerre tussen kunnen zitten
groetjes twink
dat is helemaal waar, het zijn vechtertjesdobervriendin schreef:Het zegt niet altijd wat klein of groot. Cash was ook het kleinste van de reuen en is nu bijna even groot als zijn broers. En de kleinste moet meestal vechten om te krijgen wat hij wil want ja als die andere dikkertjes hun gewicht in de strijd zetten dan heeft hij/zij het moelijk. Daardoor hebben ze vaak meer vechtlust. Nee hoor kleinste hoeft niet minder te zijn.