Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hond doodgebeten en verscheurd door pitbulls

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Chiki
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder, working Kelpie
Aantal honden: 2

Re: hond doodgebeten en verscheurd door pitbulls

Ongelezen bericht door Chiki »

Deze....
mariabel schreef:Ik lees net een bericht op Facebook dat er weer een hond is overleden na een aanval door 3 pitbulls.. Onder begeleiding van politie met dierenambulance

vorig jaar werd ik gevraagd of ik kon helpen een hond op te vangen die zwaar mishandeld was, ik had dit vaker gedaan dus nam dit wederom met beide handen aan. joan kwam met een onwijs mooi beestje aanzetten, geen naam, zwaar vermagerd en vol littekens. ik was meteen verliefd. ik belde kirstin op dat ik een geweldig beestje in huis had en dacht dat dit haar kindje mee ging worden. kirstin was eigenlijk vanaf de foto al verliefd en gaf hem de naam Hunter. Hunter maakte na een paar dagen kennis en jeeej die twee waren meteen de dikste maatjes, en dat voor een hond die zo bang was kroop hij het liefst meteen bij haar op schoot. zo kwam hij dan ook bij kirstin terecht waardoor ik mijn kindje dit keer niet zomaar hoefde te laten gaan. en wat heeft hij het goed gekregen daar.. hij kwam aan, zijn vacht werd mooi hij werd minder angstig en een mega trotse hond, tot op de dag van gister. kirstin ging wandelen met onze held, en kwam in de buurt van het hondenveld aan, waar 3 pitbulls over het hek heen sprongen en zo in hunter nek hingen. een hell voor iedere baas, je staat hopeloos, zelf kirstin bleef niet staan, die gaf haar leven voor deze kanjer en shopte erop los om onze held niet kwijt te raken. ze belde gelijk 112 en de politie was meteen ter sprake. hunter kwam los en is als een speer gaan rennen, met een groot bloedspoor achter hem aan. de politie vond hem en heeft gelijk actie ondernomen. we kregen te horen dat het ernstig was en we waarschijnlijk onze vriend op moesten geven. de dierenambulance is met hulp van de politie meteen richting de kliniek gegaan waar hunter in shock aangekomen is en meteen aan infuus is gelegd. Na een operatie van meer dan 6 uur bleek de schade toch te groot en hebben ze besloten hem in te laten slapen..
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Tara schreef:
Marion. schreef:
Tara schreef:Sorry...
mariabel schreef:die gaf haar leven voor deze kanjer en shopte erop los om onze held niet kwijt te raken.
:LOL:
Wat ontzettend flauw :kotz:
Ja hoor, wat is het nut van zo'n stemmingmakerig artikeltje tussendoor?
Het nut is dat het een opsomming is van opeenvolgende gevallen waar honden om het leven komen door staffords en pittbulls, om aan te tonen dat deze honden in deze maatschappij eigenlijk niet meer verantwoord zijn, omdat te veel mensen niet weten wat ze in huis halen.

Het zal je hond maar wezen die zo om het leven komt. En dat kan jou óók overkomen, net als mij en de rest hier.
Want jij kunt je eigen hond in de hand hebben, maar je hebt andere mensen en hun gedrag en hun honden NIET in de hand.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Tara schreef:Zomaar een berichtje van facebook vind ik inderdaad stemmingmakerij, als het uit eerste hand komt heb je alweer een andere insteek natuurlijk. :wink: Ik kan me voorstellen dat het afschuwelijk is om het voor je ogen te zien gebeuren, en ik haal noch het gebeurde, noch de eigenaar neer, laat ik daar even heel duidelijk over zijn.
Misschien dan voorzichtiger zijn met dat uitlach-smilietje. Je gaat Smoek zo achterna.
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

Marion. schreef:Misschien dan voorzichtiger zijn met dat uitlach-smilietje. Je gaat Smoek zo achterna.
Droom je ook wel eens over me :I: :LOL:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”