Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het Spaanse opvanghondjes topic

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Sanner
Zeer actief

Re: Het Spaanse opvanghondjes topic

Ongelezen bericht door Sanner »

DeDiana schreef:
Sanner schreef:Coos heeft vannacht mooi beneden geslapen! Ze piepte in het begin even maar was al gauw stil, heb niks gehoord vannacht. Ze was vanochtend wel extreem blij toen ik beneden kwam, liet zo haar plas lopen. Kiwi wilde even in haar mandje kijken, Coos dook gelijk haar mand in, MIJN! :mrgreen: Goedgekeurd dus!
O, wat goed! Zeker aangezien ze gisteren al ging piepen als je even naar de wc ging. Ze voelt zich thuis blijkbaar! :ok:
Ik vind het echt verbazingwekkend hoe makkelijk ze zich aanpast. Totaal niet te vergelijken met hoe Kiwi was de eerste tijd.
Het is wel echt een mensenhondje, ze wil zo graag lief gevonden worden. Daar gaat iemand echt een heel fijn hondje aan hebben, dat weet ik zeker.
Sanner
Zeer actief

dubbel
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Sanner schreef:
DeDiana schreef:
Sanner schreef:Coos heeft vannacht mooi beneden geslapen! Ze piepte in het begin even maar was al gauw stil, heb niks gehoord vannacht. Ze was vanochtend wel extreem blij toen ik beneden kwam, liet zo haar plas lopen. Kiwi wilde even in haar mandje kijken, Coos dook gelijk haar mand in, MIJN! :mrgreen: Goedgekeurd dus!
O, wat goed! Zeker aangezien ze gisteren al ging piepen als je even naar de wc ging. Ze voelt zich thuis blijkbaar! :ok:
Ik vind het echt verbazingwekkend hoe makkelijk ze zich aanpast. Totaal niet te vergelijken met hoe Kiwi was de eerste tijd.
Het is wel echt een mensenhondje, ze wil zo graag lief gevonden worden. Daar gaat iemand echt een heel fijn hondje aan hebben, dat weet ik zeker.
Ja, door alle updates zou je bijna vergeten dat de honden pas vandaag aan dag drie van hun Nederlandse leven beginnen.
En gek genoeg verbaast het me van Cosette niet eens, die is denk ik nu bij jou precies hetzelfde als in het asiel. Dat is gewoon een hondje die niet snel van slag is en als zij bij fijne mensen is, maakt de rest haar niet zo veel uit denk ik.
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Wat braaf zeg! Het gaat echt snel met de verbeteringen. Bij allemaal trouwens :D

Ik heb vanochtend voor werk lekker een half uur met ze gefietst. Vandaag zijn ze 7 uur lang alleen.. de enige dag in de week dat het even niet anders kan dus dan probeer ik ze altijd wat moe te maken. 2 voerballen gevuld en brokjes gestrooid en ik ben nu op werk. Ik voel me dan zo schuldig.
Naast de fiets doen ze het echt heel goed, Uma vindt het ook echt leuk! Manu gaat nog wel wat harder dan zij dus ze moet best doordraven.

Filmpje!
" onclick="window.open(this.href);return false;

Jaja, 2 honden aan de fiets en ik kan ook nog filmen :engel:
Rebble
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Rebble »

Wat fijn dat het met alle opvangers (blijvers :engel: ) zo goed gaat :cheer:

En ik ben Uma fan :I:
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief

Frolic schreef:
Manu schreef: Ik heb vanochtend voor werk lekker een half uur met ze gefietst. Vandaag zijn ze 7 uur lang alleen.. de enige dag in de week dat het even niet anders kan dus dan probeer ik ze altijd wat moe te maken. 2 voerballen gevuld en brokjes gestrooid en ik ben nu op werk. Ik voel me dan zo schuldig.
Naast de fiets doen ze het echt heel goed, Uma vindt het ook echt leuk! Manu gaat nog wel wat harder dan zij dus ze moet best doordraven.

Filmpje!

Wat spannend Manu, ik ben benieuwd hoe je ze aantreft vanavond.

Ik kan de updates hier bijna niet meer bijhouden hoor. Wat heerlijk dat het zo goed gaat overal zeg.

Wat Pippi betreft ben ik er bijna zeker van de de plas haar dwars zat. Vanochtend na bijna een uur wandelen kwam er een MEGA plas, eindelijk :cheer:
Ik had net bedacht dat ik ze anders mee zou nemen naar de Wythmenerplas, daar is een strandje en misschien zou het dan lukken op het zand. Gelukkig hoeft dat niet, dat doen we lekker later wel een keer. Ergens heb ik het gevoel dat ik nog even moet wachten met haar in de auto zetten.

In huis doet ze het verder best goed, de tv is reuze interessant, haar koppie en oren draaien alle kanten op. Ze heeft de trap ontdekt, daar gaan die kleine mensen op en verdwijnen dan uit zicht, dus dat wilde ze onderzoeken. En ja hoor, boven vond ze die minimensen weer :cheer: :cheer: :cheer:
En nu is traplopen haar grootste hobby, zodra de deur opengaat rent ze weer, op zoek naar meisjes :cheer:

Haar staartje begint steeds meer te kwispelen, ze speelt steeds vaker met Vriend en ze is aardig tegen alle mensen die honden die ze tegen komt.
Net kwamen we langs de eendjes en daar reageerde ze helemaal niet op, ook niet toen ze begonnen te kwaken.

Ze moest wel weer even wennen buiten, in het begin tegen mijn been geplakt , maar toen ze geplast had begon ze weer wat meer te snuffelen. Als ze wat zekerder is dan doe ik haar aan de lange lijn om het hier komen goed te oefenen.
Fijn Frolic, dat ze die megaplas nu kwijt is :ok:
Raar is dat eigenlijk hè, dat sommige honden door de opwinding, stress en verandering dan gewoon niet kunnen plassen de eerste dag(en). Het zal wel een enorme opluchting voor haar zijn.
Verder klinkt het ook allemaal super. Knappe Pippi, die toch als heel jonge pup bij het asiel aan is komen lopen en er daarna denk ik nooit meer echt uit is geweest. Dan nu zo'n heel andere wereld en toch ook lekker zichzelf kunnen zijn, zo snel al.
Hopen dat ze die eendjes ook gewoon niet gaat ontdekken en dat het met jaar jachtinstinct meevalt ;-) Ze is natuurlijk erg mensgericht, dus ik denk op dat punt ook wel trainbaar.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

Wat een fijne berichten weer :I: ik vind het toch wel knap dat ze zich zo snel aanpassen. Hopelijk zet deze positieve lijn zich voort!
Irmimi
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Irmimi »

Manu schreef:
Wauw Manu, wat lopen die twee netjes langs de fiets! Dat hoef ik met Sep nog niet te proberen :80: Vanmorgen tijdens het wandelen zijn mijn armen weer 10 centimeter langer geworden... Sep zag een konijntje en ging daar in volle vaart achteraan. Ik moest echt alle zeilen bijzetten om hem te stoppen en niet meegesleurd te worden :O:
Sanner
Zeer actief

Manu schreef: Filmpje!

Wat knap zeg! Dat ziet er goed uit!!

Ook positieve verhalen over Pippi!! Fijn!

Ik heb net gewoon met vier honden gewandeld en dat viel me reuze mee! Jamie en Teun konden wel een stuk los maar ook aan de riem ging het best prima. Met drie honden kijken mensen al raar, vier is nog erger haha. Wandelingen vindt ze best spannend, ze is ook blij als we weer richting huis gaan.
Lief koppie heeft ze:
Afbeelding
Sanner
Zeer actief

Haha, nee, ze blijft echt niet. Ik weet dat die woorden van veel forummers hier niet veel waard zijn maar ik meen het echt. :tongue: Als ze het nou supergoed met mijn honden kon vinden had ik misschien nog getwijfeld maar dat is niet zo. Het is een lief en leuk hondje en ze verdiend een plekje waar ze alle aandacht krijgt en die niet hoeft te delen met nog drie andere honden.
DeDiana
Zeer actief

Sanner schreef:Haha, nee, ze blijft echt niet. Ik weet dat die woorden van veel forummers hier niet veel waard zijn maar ik meen het echt. :tongue: Als ze het nou supergoed met mijn honden kon vinden had ik misschien nog getwijfeld maar dat is niet zo. Het is een lief en leuk hondje en ze verdiend een plekje waar ze alle aandacht krijgt en die niet hoeft te delen met nog drie andere honden.
Knap hoor Sanne, met vier honden! :ok:
Zo'n lief en vrolijk ding is natuurlijk zo geadopteerd. Ik denk dat Cosette ook prima als enige hond zou kunnen, of niet?
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Geweldig om te lezen hoe goed het met de opvangers gaat.
Het is natuurlijk afwachten hoe het gaat als ze zichzelf helemaal gevonden hebben maar toch, tot nu toe alleen maar positieve berichten enneh bij sommigen ga ik toch twijfelen over alleen maar opvangen haha.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Sanner
Zeer actief

DeDiana schreef:
Sanner schreef:Haha, nee, ze blijft echt niet. Ik weet dat die woorden van veel forummers hier niet veel waard zijn maar ik meen het echt. :tongue: Als ze het nou supergoed met mijn honden kon vinden had ik misschien nog getwijfeld maar dat is niet zo. Het is een lief en leuk hondje en ze verdiend een plekje waar ze alle aandacht krijgt en die niet hoeft te delen met nog drie andere honden.
Zo'n lief en vrolijk ding is natuurlijk zo geadopteerd. Ik denk dat Cosette ook prima als enige hond zou kunnen, of niet?
Ja, ik denk niet dat ze daar een probleem mee zou hebben. Ze maakt weinig contact met mijn honden wil alleen maar aandacht van mij. Als ze maar veel met haar knuffelen en spelen, dan is Cosette gelukkig!
DeDiana
Zeer actief

Sanner schreef:
DeDiana schreef:
Ja, ik denk niet dat ze daar een probleem mee zou hebben. Ze maakt weinig contact met mijn honden wil alleen maar aandacht van mij. Als ze maar veel met haar knuffelen en spelen, dan is Cosette gelukkig!
Is ze jaloers als jij jouw eigen honden aanhaalt of aandacht geeft, of valt dat mee?
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Frolic schreef:
DeDiana schreef: Fijn Frolic, dat ze die megaplas nu kwijt is :ok:
Raar is dat eigenlijk hè, dat sommige honden door de opwinding, stress en verandering dan gewoon niet kunnen plassen de eerste dag(en). Het zal wel een enorme opluchting voor haar zijn.
Verder klinkt het ook allemaal super. Knappe Pippi, die toch als heel jonge pup bij het asiel aan is komen lopen en er daarna denk ik nooit meer echt uit is geweest. Dan nu zo'n heel andere wereld en toch ook lekker zichzelf kunnen zijn, zo snel al.
Hopen dat ze die eendjes ook gewoon niet gaat ontdekken en dat het met jaar jachtinstinct meevalt ;-) Ze is natuurlijk erg mensgericht, dus ik denk op dat punt ook wel trainbaar.
Nou, misschien is het raar, maar ik herken het wel. Ik heb precies hetzelfde als ik in het ziekenhuis lig :mrgreen:
Die eendjes daar ga ik gelijk mee aan de slag. Vandaag niks gedaan omdat ik haar reactie af wil wachten. Net als bij een voorbij rennende kat, daar reageerde ze ook helemaal (nog)niet op.
Volgende keer ga ik aandacht vragen, ze reageert goed op haar naam. Ik hoop maar zo dat haar jachtinstinct zich nog niet heeft kunnen ontwikkelen in het asiel en dat het daardoor goed hanteerbaar blijft.
Verder vind ik het ook verbazingwekkend hoe het gaat. Alleen de stofzuiger durf ik nog niet te pakken, maar verder reageert ze nergens op.

Ik ben echt trots op hoe ze het doet :I:
Ik denk dat het goed is dat je hier meteen mee aan de slag gaat :ok:
Maar denken dat het daardoor hanteerbaar blijft ............ dat is geen garantie :wink:

Ik las over ontstoken anaalklieren.
Let je op dat die ontsteking ook over gaat?
Anders moet dat wel even behandeld worden.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Sanner
Zeer actief

DeDiana schreef:
Sanner schreef:
DeDiana schreef:
Is ze jaloers als jij jouw eigen honden aanhaalt of aandacht geeft, of valt dat mee?
De eerste dag duwde ze zich er dan gelijk tussen maar dat valt nu wel mee. Ik duw haar dan gewoon weg en dan houdt ze ook op. Het is echt wel een slim hondje.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Frolic schreef:
ranetje schreef:Ik denk dat het goed is dat je hier meteen mee aan de slag gaat :ok:
Maar denken dat het daardoor hanteerbaar blijft ............ dat is geen garantie :wink:

Ik las over ontstoken anaalklieren.
Let je op dat die ontsteking ook over gaat?
Anders moet dat wel even behandeld worden.
Ik denk ook niet, ik hoop :lees: :mrgreen:
Ik controleer de anaalklieren morgen nog een keer. Ze heeft antibioticum meegekregen ivm Ehrlichia voor een maand.
:ok: :lol1:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Manu

Pippi lekker pee pee gedaan en goed opgelucht zo te lezen :lol1:
Zo leuk jullie verhalen te lezen :I:

Het is slechte kwaliteit, heb de foto's met de tablet gemaakt want mijn telefoon was weer eens kwijt :gvd:
Maar ik betrapte ze gisteren dus op knuffelen. Manu ging zich alleen weer uitsloven toen hij de camera hoorde klikken natuurlijk :piew:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En hier ging hij met zijn voorpoten maaien. Dat is een Manu-truc "beweeg nou, beweeg nou, beweeg noooou" :lol1:
Afbeelding
Sanner
Zeer actief

Wat schattig zijn die twee!
Manu

Gisteravond in bed nam ik Manu even apart om te knuffelen, hij lag met zijn kop op mijn borst zodat ik hem goed kusjes kon geven en lekker in zijn dinge wangen kon wroeten.
Maar madame was het daar niet mee eens :hmmm: Eerst kreeg ik een natte neus in mijn gezicht maar ze eist vrij veel aandacht op waardoor Manu zichzelf wat weg cijfert. Dus ik negeerde haar.
Nou. Dat is dus écht effe niet de bedoeling hè? Ze zet haar kont bovenop Manu's hoofd waardoor ze op mijn borst zat en vouwt beide voorpoten om mijn gezicht heen en begint me op mijn wang te likken en te knorren :LOL:
Ik moest heel hard lachen en Manu zat wat beteuterd te kijken. Toen heb ik haar maar even een duwtje opzij gegeven en heb ik ze allebei maar gekroeld :LOL:

En nog een preview van de shoot. Deze ga ik groot bestellen en ergens ophangen :I:
Afbeelding
Manu

Die foto's dat Vriend steeds een stukje meer richting Pippi schuift :I: Komt helemaal goed! Match made in heaven!
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Zo, ik heb eindelijk de tijd/rust gehad om al jullie updates eens echt goed te lezen. De afgelopen anderhalve dag wilde dat niet, maar nu is het gelukt en ga ik lekker even op al jullie opdates reageren :ok: .

Marloes, fijn dat Robin gelijk zo goed op de katten reageerde! En hoe ongelofelijk zoet (en snel :80: ) dat Robin en Zara zo knus op de bank lagen :I: . Wat doen die twee het goed met elkaar.
Fijn dat de eerste nacht goed ging nadat je de slaapkamerdeur dicht had gedaan. Haha, ik zie je zo racen om hem op tijd buiten te krijgen voor zijn plas :mrgreen: . Leuk dat hij zo graag wil spelen trouwens.

Sanner, wat een heerlijk vrolijk ding is Cosette zeg. Zo lekker dat ze gelijk nog lekker de tuin in konden op de eerste dag en ongelofelijk dat ze lekker ging spelen :80: . Prachtige foto's ook, het is net of ze er al jaren is op die eerste foto's.
Cosette is echt een superknuffel of niet? Fijn dat ze lekker bij je op bed mocht slapen toen ze dat nodig had. Ohoh, die Cosette die steeds op je slapende hoofd springt haha, ik zie het zo voor me.
Knap hoor, met vier honden lopen, hier is het nog wel wennen met drie moet ik zeggen.
Hopelijk gaat het met de jeuk snel beter. Ik lees nu dat ze ook een vrij pittige kant heeft onder al die knuffels, ik ben benieuwd hoe het verder verloopt :ok: .

Frolic, wat mooi dat Pippi zo rustig bij je dochter lag in de auto en steun had aan haar. Wat een mooie ontmoeting zeg tussen Vriend en Pip in het bos! En dat de casanova alle ballen aan haar voeten wierp is echt schattig :LOL: .
Sneu dat ze zo naar de nooduitgang zocht en pieperig was. De interactie tussen Vriend en Pip klinkt vanaf het begin al heel erg goed hoor, wow! Dat zal je toch wel veel vertrouwen geven denk ik. Dat stukje over haar flappers en Vriend zijn neus is ook zo leuk haha. Genieten dat ze ook al zo lekker spelen :I: .
Ik lees dat ze ook veel steun heeft aan Vriend, dat is toch zo fijn hè voor nieuwe honden, dat ze echt zoveel hebben aan de al aanwezige hond.
Wat lekker dat ook haar rust kan vinden en goed slaapt in huis (heerlijke foto ook van een ontspannen slapende pippi), jammer dat ze tussendoor zo onrustig kan zijn. Ik hoop dat dat nu een stuk minder is nu ze eindelijk geplast heeft!
Zo leuk dat het met je meiden en pip ook zo goed gaat en pippi over de trap vliegt naar hen toe haha.
Arme pip met haar jeuk en korstjes, hopelijk gaat het beter nu na het douchen en zet de hotspot niet door.

Alex, wat mooi dat er gelijk zo'n connectie was tussen Amigo en je dochter :ok: . Fijn dat het met de kat goed gaat. Haha, een dekentje over Amigo :LOL: :engel: . En die stiekeme Kobe die tegen hem aankroop :I: .
Bijzonder hoe Amigo de eerste nacht al helemaal alleen kon blijven beneden.
Goed dat je geen dwang hebt gelegd op het eten, ondanks dat je je hond toch graag gewoon ziet eten. En kijk hem dan na een dag al met Kobe bij het snuffelkleed, mooi hoor :I: .
Wat een gave dochter heb jij trouwens, dat ze haar vriendinnetje zo goed instueerde :ok: !

Irmimi, wat mooi dat Sep gelijk zo goed aangaf dat hij moest plassen door zijn neus tegen de sleutels te drukken :ok: . Wat snel al, het oefenen met de zit, mooi dat dat al kon zeg. Zo mooi dat hij gelijk op het kleed ging liggen toen je dat neerlegde terwijl hij zoekende was.

Manu, heerlijk dat Uma zo opknapt en er steeds gezonder/sterker uit gaat zien :ok: . Jij hebt echt een superstel zo, genieten! Leuk filmpje van het spelen en van het fietsen :I: . Knap gefilmd hoor!
Aah, en de knuffelfoto's zijn héél zoet :I: .

Diana, veel beterschap nog voor Amy.

Ptje, fijn dat jij zelf ook eindelijk weet dat Rens bij je blijft (de rest van het HF wist het al) :mrgreen: . Echt gaaf hoor, Rens klinkt echt als een hondje voor jou.

Zo, nu ben ik eindelijk bij, hèhè :tongue: .
Manu

Irmimi schreef: Wauw Manu, wat lopen die twee netjes langs de fiets! Dat hoef ik met Sep nog niet te proberen :80: Vanmorgen tijdens het wandelen zijn mijn armen weer 10 centimeter langer geworden... Sep zag een konijntje en ging daar in volle vaart achteraan. Ik moest echt alle zeilen bijzetten om hem te stoppen en niet meegesleurd te worden :O:
Hahaha! Sep is ook wel een flinke hond zo te zien?
Manu kon/kan mij ook meesleuren hoor. Op de fiets ga ik dan zo hard dat hij wel op móet letten. Maar als deze twee een kat zien schieten mag ik ook wel vol in de rem en sta ik vaak met mijn handen op de stoep omdat ik me een blok beton moet maken :LOL:
Heb je al nieuwe foto's? :engel: Hij is zo knap!

Ik ben ook een klein beetje verliefd op Cosette. Wat een koppie zit daarop :I:
DeDiana
Zeer actief

Echt genieten van al die verhalen. Ik vind het de hoogste tijd worden voor meer foto's en ook filmpjes :engel:
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

DeDiana schreef:Heel fijn dus om nu de eerste updates te lezen, ik voel me helemaal trots dat ze het allemaal zo goed doen (maar dat is natuurlijk helemaal niet mijn verdienste).
Je mag ook heel trots zijn op jezelf, dat je dit allemaal zo voor elkaar hebt gekregen. Je hebt veel tijd en moeite gestoken in het organiseren van zoveel opvangers, de juiste honden met de juiste mensen te matchen en de honden daar uiteindelijk ook te krijgen. En niet te vergeten je prettige manier van communiceren: open, eerlijk en alle overleg mogelijk.
Petje af Diana!
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Wat een geweldige berichten allemaal! :cheer:
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Manu

Zamunda schreef:
DeDiana schreef:Heel fijn dus om nu de eerste updates te lezen, ik voel me helemaal trots dat ze het allemaal zo goed doen (maar dat is natuurlijk helemaal niet mijn verdienste).
Je mag ook heel trots zijn op jezelf, dat je dit allemaal zo voor elkaar hebt gekregen. Je hebt veel tijd en moeite gestoken in het organiseren van zoveel opvangers, de juiste honden met de juiste mensen te matchen en de honden daar uiteindelijk ook te krijgen. En niet te vergeten je prettige manier van communiceren: open, eerlijk en alle overleg mogelijk.
Petje af Diana!
:E:
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Manu schreef:
Zamunda schreef:
Petje af Diana!
Van mij ook :ok:
DeDiana
Zeer actief

kipo schreef:
Manu schreef:
Zamunda schreef:
Petje af Diana!
Van mij ook :ok:
Dank je wel allemaal :J:
Alex
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese stabij en Bosnische herder

Ongelezen bericht door Alex »

Even een fotoverslagje tussendoor. Het gaat om het idee, niet om de kwaliteit, ik ben nu eenmaal geen LongFields :pffff:

Afbeelding
Met de heren op stap

Afbeelding
Muisjes zoeken...

Afbeelding
...en samen muisjes zoeken

Afbeelding
Dan knikkebollen op de keukenvloer. Waar het tijdelijke baasje vergeten is om het kleedje neer te leggen :boos:

Afbeelding
Maar hier staan we wel even voor op :love:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”