Zo, ik heb eindelijk de tijd/rust gehad om al jullie updates eens echt goed te lezen. De afgelopen anderhalve dag wilde dat niet, maar nu is het gelukt en ga ik lekker even op al jullie opdates reageren

.
Marloes, fijn dat Robin gelijk zo goed op de katten reageerde! En hoe ongelofelijk zoet (en snel

) dat Robin en Zara zo knus op de bank lagen

. Wat doen die twee het goed met elkaar.
Fijn dat de eerste nacht goed ging nadat je de slaapkamerdeur dicht had gedaan. Haha, ik zie je zo racen om hem op tijd buiten te krijgen voor zijn plas

. Leuk dat hij zo graag wil spelen trouwens.
Sanner, wat een heerlijk vrolijk ding is Cosette zeg. Zo lekker dat ze gelijk nog lekker de tuin in konden op de eerste dag en ongelofelijk dat ze lekker ging spelen

. Prachtige foto's ook, het is net of ze er al jaren is op die eerste foto's.
Cosette is echt een superknuffel of niet? Fijn dat ze lekker bij je op bed mocht slapen toen ze dat nodig had. Ohoh, die Cosette die steeds op je slapende hoofd springt haha, ik zie het zo voor me.
Knap hoor, met vier honden lopen, hier is het nog wel wennen met drie moet ik zeggen.
Hopelijk gaat het met de jeuk snel beter. Ik lees nu dat ze ook een vrij pittige kant heeft onder al die knuffels, ik ben benieuwd hoe het verder verloopt

.
Frolic, wat mooi dat Pippi zo rustig bij je dochter lag in de auto en steun had aan haar. Wat een mooie ontmoeting zeg tussen Vriend en Pip in het bos! En dat de casanova alle ballen aan haar voeten wierp is echt schattig

.
Sneu dat ze zo naar de nooduitgang zocht en pieperig was. De interactie tussen Vriend en Pip klinkt vanaf het begin al heel erg goed hoor, wow! Dat zal je toch wel veel vertrouwen geven denk ik. Dat stukje over haar flappers en Vriend zijn neus is ook zo leuk haha. Genieten dat ze ook al zo lekker spelen

.
Ik lees dat ze ook veel steun heeft aan Vriend, dat is toch zo fijn hè voor nieuwe honden, dat ze echt zoveel hebben aan de al aanwezige hond.
Wat lekker dat ook haar rust kan vinden en goed slaapt in huis (heerlijke foto ook van een ontspannen slapende pippi), jammer dat ze tussendoor zo onrustig kan zijn. Ik hoop dat dat nu een stuk minder is nu ze eindelijk geplast heeft!
Zo leuk dat het met je meiden en pip ook zo goed gaat en pippi over de trap vliegt naar hen toe haha.
Arme pip met haar jeuk en korstjes, hopelijk gaat het beter nu na het douchen en zet de hotspot niet door.
Alex, wat mooi dat er gelijk zo'n connectie was tussen Amigo en je dochter

. Fijn dat het met de kat goed gaat. Haha, een dekentje over Amigo

. En die stiekeme Kobe die tegen hem aankroop

.
Bijzonder hoe Amigo de eerste nacht al helemaal alleen kon blijven beneden.
Goed dat je geen dwang hebt gelegd op het eten, ondanks dat je je hond toch graag gewoon ziet eten. En kijk hem dan na een dag al met Kobe bij het snuffelkleed, mooi hoor

.
Wat een gave dochter heb jij trouwens, dat ze haar vriendinnetje zo goed instueerde

!
Irmimi, wat mooi dat Sep gelijk zo goed aangaf dat hij moest plassen door zijn neus tegen de sleutels te drukken

. Wat snel al, het oefenen met de zit, mooi dat dat al kon zeg. Zo mooi dat hij gelijk op het kleed ging liggen toen je dat neerlegde terwijl hij zoekende was.
Manu, heerlijk dat Uma zo opknapt en er steeds gezonder/sterker uit gaat zien

. Jij hebt echt een superstel zo, genieten! Leuk filmpje van het spelen en van het fietsen

. Knap gefilmd hoor!
Aah, en de knuffelfoto's zijn héél zoet

.
Diana, veel beterschap nog voor Amy.
Ptje, fijn dat jij zelf ook eindelijk weet dat Rens bij je blijft (de rest van het HF wist het al)

. Echt gaaf hoor, Rens klinkt echt als een hondje voor jou.
Zo, nu ben ik eindelijk bij, hèhè

.