Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond met andere dieren
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
Hond met andere dieren
sportief hé! 

Laatst gewijzigd door PoohPie op 14 jan 2004 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
je wil ook weinig toegeven mbt die fretten .. die moeten de hele dag los dus dan moet de hond maar vast??? Je kunt het ook anders doen, hond 2 uur los, dan fretten 2 uur los etc.
En die hondenbakken: moet je de hond gewoon op vaste tijden 2 x per dag eten geven en niet de hele dag de bak laten staan...
Is er niets aan de hand. Als de hond eet, fretten weg...
En die hondenbakken: moet je de hond gewoon op vaste tijden 2 x per dag eten geven en niet de hele dag de bak laten staan...
Is er niets aan de hand. Als de hond eet, fretten weg...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Actief
-
- Actief
- Roos
- Zeer actief
Ik zie alleen maar normale reacties hoor :huh:
Je kan je hond nu eenmaal niet dwingen de fretten leuk te vinden, het is niet anders. Dus zal je een gulden middenweg moeten nemen. Een aparte kamer voor de fretten waar ze los kunnen lopen of zorgen dat je hond niet bij je fretten kan komen d.m.v. een afscheiding ofzo. Tja ik noem maar iets. Gebruik je fantasie
Je kan je hond nu eenmaal niet dwingen de fretten leuk te vinden, het is niet anders. Dus zal je een gulden middenweg moeten nemen. Een aparte kamer voor de fretten waar ze los kunnen lopen of zorgen dat je hond niet bij je fretten kan komen d.m.v. een afscheiding ofzo. Tja ik noem maar iets. Gebruik je fantasie

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
he tutje hola, JIJ kunt ook normaal reageren hoor, ik geef gewoon een voorbeeld..PoohPie schreef:de reactie komt op mij WEER aanvallend over , en dat is niet de eerste keer , misschien begrijp je van mijn kant af ook dat ik hier alleen voor advies kom , voor mn beestjes , en als er dan zulke reacties geplaatst worden , dat ik er niet veel aan heb...basil schreef:8O ik moet eerlijk zeggen dat ik je reaktie niet begrijp. het antwoord dat gegeven werd, lijkt mij een heel redelijk antwoord. wat is er op tegen om je hond gewoon een paar keer per dag eten te geven? of anders om de etensbakken ergens neer te zetten waar de fretten niet bij kunnen?PoohPie schreef:maar weet je wat...
laat het maar , ik zoek het zelf wel uit..
als er hier geen normale reacties gegeven worden , ga ik mn advies wel ergens anders halen..
bovendien....niet elke hond vindt fretten leuk hoor. dat geeft ook niet. als ze elkaar accepteren is dat meer dan genoeg. mijn hond werd ook wel eens gek van dat gewriemel van de kat om haar heen, ik kan me voorstellen dat je hond dat ook heeft van de fretten.
zal het nog ff toelichten , de honden eten niet als jij het wil ,ze eten als zij het willen , zo hebben wij het ze aangeleerd , wat er eerder gemeld is , de voerbakken om hoog , en dan 2x naar beneden , was b ij onze vorige honden vrij normaal , die aten maar 2x per dag, maar hun eten al hun hele leventjes hele dagen door , en we hebben het eerder geprobeerd ,maar ze weigeren het , ze vreten dan liever gewoon niet..
ik weet best dat niet elk dier een andere soort leuk vind , maar daar geef ik niet veel om , de papegaaien vinden de fretten ook niet leuk , maar ze moeten elkaar idd WEL accepteren , en dat doenz e niet , en vandaar dat ik hier kwam vragen hoe en wat...
de voerbak hoger zetten kan niet , als ik een hogere voerbak koop om maar wat te noemen , vind de fret toch wel een manier om erin te gaan hanmgen , we hebben 2 bulletjes , kleine hondjes...
bedankt voor je normale reactie.. hoop dat ik dit keer weer eens niet aangevallen word , anders weet ik het ook niet meer...

En ja, een hond is een hond, die heeft te eten wanneer de baas dat wil.. dat is heel normaal en beter voor de hond want dan heb je ook niet zo snel een maagkanteling omdat je niet eens weet wanneer je hond gegeten heeft...

Daarnaast
dan eten ze toch lekker niet... dat doe je 3 x en dan snappen ze het heel snel hoor... een dag niet eten is geen wereldramp is weleens goed voor een hond!en we hebben het eerder geprobeerd ,maar ze weigeren het , ze vreten dan liever gewoon niet..
Maar goed dit zal ook weer geen normale reactie zijn, als het je niet bevalt

En een hond vast doen is ook geen wereldramp, wat dacht je hoe ik het deed als mijn teef loops is... gewoon gezellig laten lopen bij de reu? 8O
Kom toch als je wil is er best wat aan te doen.. maar jij wilt niet... dus jouw probleem

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Actief
-
- Actief
- Roos
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
goh je schaamt je dus voor je eigen antwoorden..Shit he van die quote, kan iedereen toch nog lezen dat het aan jou ligt en niet aan mijPoohPie schreef:laatste zin laat ik staan : haal het wel weg , heb hier toch geen flikker aan , en het kan me niets schelen dat er een quote staat , doe ermee wat je wilt
enne , sluit jij je honden maar mooi op hoor , gebeurt hier dus niet...

enne... ja ikke wel anders heb ik hier straks allemaal puppies rondlopen en dat wil ik niet.. dat jij dat nou wel doet met je fretjes en daar nu de problemen van hebt...

-
- Actief
Hoezo , iedereen mag het lezen hoor..
en als jij niet alleen die text had gequote had je ook kenne lezen , ja sorry daar bedoel ik niet jou mee , jij leest alleen wat jij wil lezen , dat we al verschillende dingen hebben geprobeerd , maar ik zie het gewoon niet zitten om het diertje op te sluiten..
en daarmee is het laatste woord gezegd, ik ga ergens anders wle advies vragen
en als jij niet alleen die text had gequote had je ook kenne lezen , ja sorry daar bedoel ik niet jou mee , jij leest alleen wat jij wil lezen , dat we al verschillende dingen hebben geprobeerd , maar ik zie het gewoon niet zitten om het diertje op te sluiten..

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
schijnbaar niet... ik lees niet wat ik wil lezen.. ik probeer je te helpen.. als je niets wil horen moet je niet vragen!PoohPie schreef:Hoezo , iedereen mag het lezen hoor..
Je wil alleen antwoorden horen die jouw aanstaan en als je een antwoord krijgt die je niet aanstaat dan wis je maar snel alles! Lekker doe je dat in het dagelijks leven ook...? zul je een naar leven hebben.
Maar goed doe wat je niet laten kunt en als je het ergens anders beter hebt...

Maar goed.. let op mijn waarschuwing.. het probleem kan zichzelf oplossen en als dat gebeurt zeg dan niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!

En dat je geen diertjes op wil sluiten, sorry hoor maar dan had je dat vantevoren moeten bedenken en niet als je er al zo'n 20 hebt rondlopen...

-
- Actief
42 om precies te zijn... en de fretten worden heus opgesloten.. snachts.. overdag niet.. nou doei hé!malinois schreef: En dat je geen diertjes op wil sluiten, sorry hoor maar dan had je dat vantevoren moeten bedenken en niet als je er al zo'n 20 hebt rondlopen...
thanks for nothing!
Advies over de msn is beter , ik onthoud het...
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
-
- Actief
- Roos
- Zeer actief
Groetjes van : Daisy Muppet Bowie Kjoety Snowwiey Gipsy en Tipsy , Hobbit Dewi Fluffy Falkor Malika Ushi Swietie Frodo Mystique Hope Laila Elfie Legolas Harley Luna Habiba Polleke Dushi en Destiny De Fretjes.PoohPie schreef:nee ze had het over diertjes.. we hebben 42 dieren waarvan 26 fretten
Bullie en Chinook De bulletjes.
Teigetje ,Gizmo ,Knorretje ,Ukkie en Simba de katten.
Lorrita en Lucky de papegaaien, Kuifje en Parel de valkparkieten en Tweety de kanarie
mis er 4, diertjes dus...........

-
- Zeer actief
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
-
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
echte fokfabriek dus als je alles bij elkaar houdt.. gezellig 8OPoohPie schreef:42 om precies te zijn... en de fretten worden heus opgesloten.. snachts.. overdag niet.. nou doei hé!malinois schreef: En dat je geen diertjes op wil sluiten, sorry hoor maar dan had je dat vantevoren moeten bedenken en niet als je er al zo'n 20 hebt rondlopen...
thanks for nothing!
Advies over de msn is beter , ik onthoud het...
en als ze 's nachts opgesloten kunnen zitten kan dat dus overdag ook makkelijk voor een paar uur....

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dat krijg je als je je zin niet krijgt... denk ik....Jokie schreef:ik snap er geen reet van , maar goed :U
Ben er dus net achter dat de 1e bericht weer weggehaald is door der.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dat is lef hebben... :p:massam schreef:in real live ga je stampvoeten, maar op internet haal je je berichten weg....

-
- Actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
tja jij kunt geen normaal antwoord geven en zelfs je vragen haal je weg!PoohPie schreef:tuurlijk wij hebben alle dieren in 1 grote kooi zitten , dat is normaal toch??malinois schreef:echte fokfabriek dus als je alles bij elkaar houdt.. gezellig 8O
en als ze 's nachts opgesloten kunnen zitten kan dat dus overdag ook makkelijk voor een paar uur....
get real..
jij zegt dat je je dieren niet op kan sluiten overdag.. kan wel, als je maar wil... maar dat is nu net je probleem...
hebben ze nog geluk dat ze hier niet in huis zitten, want dan was het probleem helaas al opgelost door de hond.. en daar heb je ook al voor gewaarschuwd... kijk maar uit dat het probleem zich niet zelf oplost als jij er niets aan wilt doen!

- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ja ik heb ook fretten gehad maar twee hoor
die liepen ook bijna de hele dag rond. Meestal vielen ze ergens opzolder in slaap.Maar ik sloot ze wel op als ik de honden eten gaf.
Was dat nou een antwoord op je vraag
Ik kan de vraag niet vinden 

Was dat nou een antwoord op je vraag

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik denk persoonlijk dat het niet zo'n goed idee is om 26 fretten plus een paar honden plus een stel katten plus nog wat vee in 1 huis te houden. Ik ben geen rekenwonder, maar als je elk dier dagelijks een beetje persoonlijke aandacht wilt geven, kom je volgens mij uren tekort.
Hanneke

Hanneke
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
die is alweer weg..het antwoord was niet goed! Als je mijn 1e quote leest staat er nog een stukjeRataplan schreef:Ja ik heb ook fretten gehad maar twee hoordie liepen ook bijna de hele dag rond. Meestal vielen ze ergens opzolder in slaap.Maar ik sloot ze wel op als ik de honden eten gaf.
Was dat nou een antwoord op je vraag![]()
Ik kan de vraag niet vinden

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ohoh nou heb je ruzieHanneke2 schreef:Ik denk persoonlijk dat het niet zo'n goed idee is om 26 fretten plus een paar honden plus een stel katten plus nog wat vee in 1 huis te houden. Ik ben geen rekenwonder, maar als je elk dier dagelijks een beetje persoonlijke aandacht wilt geven, kom je volgens mij uren tekort.![]()
Hanneke