Het lijkt wel of het steeds gekker wordt. Ik was vanmiddag aan het fietsen met hem, en we waren langs een werkbusje gereden. Niets aan de hand. In het losloopstuk maak ik hem los en hij rent als een gek terug....

Ik denk wat gaat hij nou doen, maar meneer rende helemaal terug naar dat werkbusje en op de weg daar kwamen ook net auto's aan. En hij springt zo in de aanhanger van het busje want daar lag dus een lunchpakketje in wat hij dus blijkbaar net geroken had

Hij steekt weer zo de weg over met een pistoletje in zijn bek om het in de bosjes op te schrokken. Eindelijk liep hij weer mee en maar rende toen weer terug want er lag ook nog een zakje met een broodje worst

Dus weer die aanhanger in...
Toen ik hem te pakken had en doorliep zag ik dat een van die werklui heel verbaasd in de aanhanger aan het kijken was, het was net lunchtijd........
Van de week ook al een paar keer gehad dat als ik hem los maak ineens weer een heel stuk terug rent omdat hij een stuk terug wat geroken heeft, ook al is het maar een stokje wat hij van mij niet pakken mocht. Dan evengoed terug rennen voor dat ene stokje.... En dan ook niet luisteren natuurlijk, wat hij (normaal gesproken) prima doet.
Het lijkt wel of Diesel aan zijn tweede pubertijd is begonnen, haha.