Dit was onze eerste officiële wedstrijd, dus Diesel moest ook gemeten worden. Hij bleek toch een stukje groter als dat ze hem op de club hadden gemeten, dus hij viel in de large ipv medium waar ik op gerekend had... We trainen ook altijd op mediumhoogte, soms nog iets lager omdat er ook een klein hondje in de groep zat. Toch maar geprobeerd om large te springen, maar hij liep zo onder de hindernissen door en was helemaal de weg kwijt, hij vertikte het gewoon om wat te doen en ging lopen snuffelen op het veld. Zelfs toen ik een stukje worst in mijn hand had, het maakte hem niet uit. De andere twee rondes gingen we toch maar medium lopen, buiten mededinging. Maar helaas had hij er geen zin meer in, hij deed gewoon niks en ging zijn eigen gangetje.... Zou hij toch te stressvol vinden, of zou hij in verwarring geweest zijn door de eerste ronde?
Erg jammer, hij doet het altijd zo goed. Zelf zijn allereerste wedstrijd in december ging veel beter. Ik had ook opgegeven voor 2 wedstrijden in mei, maar die heb ik maar geannuleerd

We gaan vanaf deze week met de training de spronghoogte wat opvoeren totdat hij op de goede hoogte zit. Ik hoop dat hij nog wel het plezier erin houdt ieder geval, want het is niet de bedoeling dat het hem tegen gaat staan.