Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond bijt vrouw van 89..
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Hond bijt vrouw van 89..
Misschien was het vrogger al een kutwijf of hondenhater.
Misschien keek ze wel verkeerd en stak haar tong uit tegen de hond.
Misschien wilde ze het vrouwtje van de hond overvallen .
Misschien reed ze met haar rollator wel over de hond zijn pootje of aan de verkeerde kand van het pad.
Misschien was ze levensmoe en wist hoe die kuthonden je uit je lijden konden verlossen.
Misschien was zij het oude slechte baasje wel van die hond.
Je weet het gewoon niet hé.
Misschien keek ze wel verkeerd en stak haar tong uit tegen de hond.
Misschien wilde ze het vrouwtje van de hond overvallen .
Misschien reed ze met haar rollator wel over de hond zijn pootje of aan de verkeerde kand van het pad.
Misschien was ze levensmoe en wist hoe die kuthonden je uit je lijden konden verlossen.
Misschien was zij het oude slechte baasje wel van die hond.
Je weet het gewoon niet hé.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Het spijt me maar ik krijg ontzettend de ziekte in als er bij zo'n kort verhaaltje meteen van alles wordt ingevuld.billy schreef:Nee ze had de hond moeten lezen, dom mens ook al is ze 89korthaar schreef:Kom op zeg: is het nou zo moeilijk voor een jonge deerne, om met een hond een mensje van 89 zonder klerenscheuren te passeren?ranetje schreef:JuistTara schreef:Wat weten we eigenlijk? Dat een passerende mevrouw door een hond is gebeten.
Hoe oud die mevrouw was en het ras van die hond doen er eigenlijk helemaal niet toe.
De eventuele reden kennen we ook niet, dus het blijft weer een beetje bij veronderstellingen en gisserij.![]()
- De bazin van de hond is kennelijk jonge deerne geworden (waar staat dat?)
- Het oude vrouwtje is echt heul oud en eigenlijk kan die niets anders dan een beetje over straat schuifelen (voor andere opties zie BP hier boven

De "jonge meid" is DUS fout ..................
De hond is DUS voor haar niet geschikt .......................
Het oude mensje kan er DUS niets aan doen...............
................... nadat de omstandigheden even klakkeloos zijn ingevuld door mensen die niets anders hebben gelezen dan dat korte berichtje.
Heel knap

- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Misschien was ze dement en weggelopen uit het tehuis en had ze in haar broek gepoept (enfin, recent nog een verhaaltje gelezen over luierpoeperij als aanleiding voor een hond om een baby te bijten).
Ja, dan kan die hond er ook niks meer aan doen toch, dat is de natuur ???????
Ja, dan kan die hond er ook niks meer aan doen toch, dat is de natuur ???????
- cornelia
- Zeer actief
MISSCHIEN dus.............
we weten ten slotte niks...........

we weten ten slotte niks...........
Laatst gewijzigd door cornelia op 14 apr 2015 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- cornelia
- Zeer actief
Dat staat als een paal boven water.Nanna schreef:Ik vind het wel heel vreemd om te zeggen "we weten niet wat er gebeurd is".![]()
Ja, een hond heeft een hoogbejaarde vrouw in haar arm gebeten toen ze door het park wandelde.
Ik kan me werkelijk geen enkel scenario voor de geest halen waarin we kunnen zeggen "Oooooo, daarom. Tulijk deed ie dat"Nou ja, misschien was de hond niet goed bij zijn knar. Of haatte ie oude vrouwtjes. Of mensen met stokken/rollators. In alle gevallen ligt de schuld bij de baas. Die had dan moeten muilkorven.
Ook al waren al die misschienen van kracht dan nog heb je met je muil van een ander af te blijven (mens of hond)
-
- Zeer actief
Misschien was het wel een hulphond die het baasje ook eens uit nam voor een daggie uit ,ja en dan kan het gebeuren dat baasje's fobie en angst voor oude vrouwtjes door hulphondje opgelost word.Nanna schreef:Ik vind het wel heel vreemd om te zeggen "we weten niet wat er gebeurd is".![]()
Ja, een hond heeft een hoogbejaarde vrouw in haar arm gebeten toen ze door het park wandelde.
Ik kan me werkelijk geen enkel scenario voor de geest halen waarin we kunnen zeggen "Oooooo, daarom. Tulijk deed ie dat"Nou ja, misschien was de hond niet goed bij zijn knar. Of haatte ie oude vrouwtjes. Of mensen met stokken/rollators. In alle gevallen ligt de schuld bij de baas. Die had dan moeten muilkorven.
Wat doen ouwe mensen die er meestal niet meer uitzien ,zo behoeftig als de neten en een gruwel om naar te kijken alleen op straat.? Ik vraag u waar gaat het heen op deze wereld.

- cornelia
- Zeer actief
Tenzij dat mens hem probeerde de kop in te slaan of op andere wijze mishandelde. Dan had ze er van mij nog een schop overheen kunnen krijgen. Zo eerlijk moet ik dan ook wel weer zijn.cornelia schreef:Dat staat als een paal boven water.Nanna schreef:Ik vind het wel heel vreemd om te zeggen "we weten niet wat er gebeurd is".![]()
Ook al waren al die misschienen van kracht dan nog heb je met je muil van een ander af te blijven (mens of hond)
- cornelia
- Zeer actief
Oh ja hoor, om haar vervolgens nog een paar maal pootje te lappen.Nanna schreef:Ik geloof niet dat baasje dan dat vrouwtje weer overeind geholpen hadcornelia schreef: Tenzij dat mens hem probeerde de kop in te slaan of op andere wijze mishandelde. Dan had ze er van mij nog een schop overheen kunnen krijgen. Zo eerlijk moet ik dan ook wel weer zijn.
Net zo makkelijk

-
- Zeer actief
Het valt in dit geval natuurlijk ook niet mee, omdat als baas voor de hond even in der minne te schikken.cornelia schreef:Tenzij dat mens hem probeerde de kop in te slaan of op andere wijze mishandelde. Dan had ze er van mij nog een schop overheen kunnen krijgen. Zo eerlijk moet ik dan ook wel weer zijn.cornelia schreef:Dat staat als een paal boven water.Nanna schreef:Ik vind het wel heel vreemd om te zeggen "we weten niet wat er gebeurd is".![]()
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Ja geloof meteen dat de controle heel goed moet zijnmaart schreef:ja, nog nooit problemen gehad. Het opzetten gebeurt uiteraard wel enkel met mensen (met telkens de zelfde persoon eigenlijk) die bekend zijn met de manier.billy schreef:Gaat dat altijd goed met de pakwerker Maart ? willen ze dan niet even overpakken of zomaart schreef:
en het is niet omdat 99% zo traint, dat iedereen zo moeten trainen natuurlijk![]()
ik vind het leuker, fijner, mooier en het werkt nog eens ook![]()
Nog maar 1 keer gehad dat de riem brak en de hond in de buik van de pakwerker zat vervolgens![]()
maar verder is de controle over de honden uitermate goed

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Nou ja dit dusNanna schreef:Ik vind het wel heel vreemd om te zeggen "we weten niet wat er gebeurd is".![]()

Ik kan niet reageren op Ranetje met quote want krijg dan dat er meer als 4 citaten zijn, is dat nieuw of zo

- dagmar88
- Zeer actief
Marco88 schreef:Lijkt me niet leuk om een hond te hebben die je totaal niet kan vertrouwen.
Bijten en je hond niet kunnen vertrouwen zijn twee verschillende dingen.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
bouvierpoedel schreef:Het probleem zit het natuurlijk in het feit dat we met een overschot aan bejaarden zitten die nu allemaal zorg nodig hebben .Ik zeg je er is gewoon een nieuw afmaakbeleid gaande met speciale hondenbrigades.
O o, jij bent erg. Hahahahaha.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Ik kan je zeggen dat je toch verrekte lang last van zo grote bijtwond kan hebben.
Dat ik gebeten ben is nu zeven maanden geleden maar heb er nog last van, als een van mijn honden even hun poten op mijn been zetten zit ik toch haast tegen het plafond. En ik ben echt niet kleinzerig.
Lekker als je zo oud bent en dan gebeten wordt.
Dat ik gebeten ben is nu zeven maanden geleden maar heb er nog last van, als een van mijn honden even hun poten op mijn been zetten zit ik toch haast tegen het plafond. En ik ben echt niet kleinzerig.
Lekker als je zo oud bent en dan gebeten wordt.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Chihuahua
Natuurlijk zijn we niet vergeten dat ouderen mensen vaak een veel dunner huid hebben dan jonge fitalen mensen
Waardoor iets wat bij een ander nog niet eens een schrammetje maakt of ligt beschadigt, bij een ouder persoon kan dat gelijk een gapende wond worden.
Mijn oma had een keer haar arm gestoten tegen een de punt van een houte tafel, inplaats van een blauwe plek was dat gelijk een nare wond geworden.
Veder zijn er nog zo veel variaties waardoor de eigenaar van de hond het niet aan had kunnen zien komen, zo als bijvoorbeeld dat ze hem nog niet zo lang had.
Of dat hij werkelijk nog nooit iets gedaan had.
Daarbij heb ik totaal geen zwak voor ouderen mensen, ik ben een hoop nare daar van tegen gekomen
Oud staat niet gelijk aan lief, zwak, weerloos, onschuldig en kwedsbaar, het zijn gewoon mensen die ook erg gemeen, gevaarlijk, sterk, irritant of wat dan ook kunnen zijn.
Oude mensen kunnen ook dieren treiteren hoor, daar hoef je echt niet jong voor te zijn.
Dus zo lang je niet het helen verhaal weet kunnen we enkel zeggen dat het kut is voor de oude vrouw en de honden eigenaar wat er gebeurd is, want als de honden eigenaar er geen fuk om had gegeven had ze de vrouw ook niet omhoog geholpen
Elke honden eigenaar loopt met een roofdier aan de lijn en soms gaat er wel eens iets mee fout, dat is een beetje eigen aan dieren ze hebben een eigen wil

Waardoor iets wat bij een ander nog niet eens een schrammetje maakt of ligt beschadigt, bij een ouder persoon kan dat gelijk een gapende wond worden.
Mijn oma had een keer haar arm gestoten tegen een de punt van een houte tafel, inplaats van een blauwe plek was dat gelijk een nare wond geworden.
Veder zijn er nog zo veel variaties waardoor de eigenaar van de hond het niet aan had kunnen zien komen, zo als bijvoorbeeld dat ze hem nog niet zo lang had.
Of dat hij werkelijk nog nooit iets gedaan had.
Daarbij heb ik totaal geen zwak voor ouderen mensen, ik ben een hoop nare daar van tegen gekomen

Oud staat niet gelijk aan lief, zwak, weerloos, onschuldig en kwedsbaar, het zijn gewoon mensen die ook erg gemeen, gevaarlijk, sterk, irritant of wat dan ook kunnen zijn.
Oude mensen kunnen ook dieren treiteren hoor, daar hoef je echt niet jong voor te zijn.
Dus zo lang je niet het helen verhaal weet kunnen we enkel zeggen dat het kut is voor de oude vrouw en de honden eigenaar wat er gebeurd is, want als de honden eigenaar er geen fuk om had gegeven had ze de vrouw ook niet omhoog geholpen

Elke honden eigenaar loopt met een roofdier aan de lijn en soms gaat er wel eens iets mee fout, dat is een beetje eigen aan dieren ze hebben een eigen wil

-
- Zeer actief
Je weet natuurlijk wle dat je zo kwetsend als de neten bent en een boel ouwe mensjes zich vreselijk geschoffeerd voelen en gekrenkt hier op het forum.Denk aan Tara ,Smoekie ,Marie Jose en Dagmar. Dames niets van aantrekken hoor.

-
- Zeer actief
Zo'n jonge blom kan best een hond uitlaten en tegelijk whatsappen, zonder alle hoeken van de straat te zien.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik krijg toch niet de indruk dat dat hier aan de orde is... mevrouw ontdekte de wond pas thuis. Dat was bij jou niet het geval geloof ikgonnie schreef:Ik kan je zeggen dat je toch verrekte lang last van zo grote bijtwond kan hebben.

- dagmar88
- Zeer actief
Cleva schreef:Oh, ik wel. Oude mensen zijn nu eenmaal oud en onderhevig aan aftakelende hersenen. Het zou de eerste agressieve karate-oma die ik meegemaakt heb niet zijn.Nanna schreef:Ik vind het wel heel vreemd om te zeggen "we weten niet wat er gebeurd is".![]()
Ik kan me werkelijk geen enkel scenario voor de geest halen waarin we kunnen zeggen "Oooooo, daarom. Tulijk deed ie dat"Nou ja, misschien was de hond niet goed bij zijn knar.
Ze kunnen echt enorm kwaad worden en lillek doen.
Ik vind het juist weer onbegrijpelijk dat een oude vrouw erger is dan een jonge. Waarom is dat? Als een frisse jonge griet van 22 door zo'n hond het park door gesleurd wordt is dat dan minder erg?
Die heeft er misschien nog wel 70 jaar last van, die ouwe met zekerheid niet.
Komen we weer op het "het had ook een kind kenne wezuh" en de verongelukte nederlander

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Oude mensen zijn ook gewoon mensen, toch?
En die zijn nou eenmaal niet roomser dan de paus. Kunnen ook rare, onverwachtse dingen doen of iets dat niet zo best overkomt in hondentaal. Dus ja, we weten het niet 

-
- Zeer actief
Het zwakkere geslacht krijgt altijd voorrang dus jij staat dan al vooraan.Tara schreef:Precies, en dat het slachtoffer bejaard was maakt het heus niet ineens erger dan wanneer het een jonger iemand was geweest.Maeve schreef:Oude mensen zijn ook gewoon mensen, toch?En die zijn nou eenmaal niet roomser dan de paus. Kunnen ook rare, onverwachtse dingen doen of iets dat niet zo best overkomt in hondentaal. Dus ja, we weten het niet
Of mag ik soms óók voorrang bij slachtofferhulp omdat ik brildragend ben?

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Word ik nou gediscrimineerd met m'n contactlenzen? 

-
- Zeer actief
Als ik zo de foto van maeve bekijk kan ze beter contactlenzen blijven dragen.Tara schreef:Zeur niet, gebruik nou gewoon je handicap in je voordeel, dat doe ik toch ook?Maeve schreef:Word ik nou gediscrimineerd met m'n contactlenzen?![]()
Dan maar een dagje niet je lenzen in hoor.