Ik heb het e.e.a. opgezocht in de archieven ook wat betreft de nacht met een pup. Indy is nu 10 weken en ze is altijd 's nachts beneden in de bench.
Wat is nu wijsheid?! (voor ons is het de 1e keer met een pupje, wel al eerder een hond gehad maar die was al volwassen toen hij bij ons kwam).
De ene nacht slaapt ze lekker door tot een uur of 7 en de andere nacht blaft ze regelmatig, een keer van 1 tot 4 en dan elk uur 20 min. en ook een keer van 4 tot 7 elk uur 20 min. En soms ook maar even midden in de nacht even en dan weer niet tot 's ochtends.
Ze is nu twee weken bij ons en ik heb op het forum inmiddels van alles gelezen. Wel bij je op de slaapkamer, niet bij je op de slaapkamer, wel het blaffen negeren (anders leert ze nooit even alleen zijn), niet laten blaffen en meteen buiten zetten, 's avonds geen water meer geven (ivm met plas behoefte)?!
Ik weet het niet meer

Nog een vraagje: als we 's ochtens wakker worden heb ik ook gelezen dat je beter bij haar kan zijn voordat ze gaat blaffen maar er is bij haar geen vaste tijd dat ze wakker wordt dus een wekker zetten heeft geen zin. Hoe kunnen we het beste reageren als we beneden komen?!
Wat zijn jullie ervaringen en heeft goed geholpen met het goed de nacht doorkomen van de kleine?!