dat doet er toch niet toe? misschien issie wel onder strak appel van de voordeur naar onder dat bankje gewandeld, wie weet dragen ze hem en blijft ie daar zitten, wie weet schuimt ie door de straten en lag ie nu toevallig daar, dat is voor het verhaal toch van geen enkel belang.Heavy schreef:ohja en hoe is die kat daar gekomen dan?kooi schreef:Als de kat van de bewoners van dit huis onder dat bankje lag te slapen, dan hielden die mensen hun kat bij zich.toots schreef:Ik vroeg het me gewoon af hoor.
Een kat over de straat waar je je hond uitlaad vind ik iets anders.
Laten we het er maar op houden dat ik gewoon vind dat je je hond niet op andermans grond hoort uit te laten. En als je met twee van zulke joekels loopt je dit soort straatjes kunt vermijden, maar daarintegen vind ik ook dat men katten bij zich kan houden.
Ik begrijp de honden wel die zien op dat moment de kat en dan is het te laat.
Ik vind het gewoon niet zo vanzelfsprekend honden door andermans tuintjes lopen, maar dat zal denk aan mij liggen.
Aangelijnd daar heen gebracht?
Net als dat het van geen belang is hoe groot de voortuin is. De kat is in eigen voortuin aangevallen door 2 honden, dat is het feit. En dat het niet verstandig is om je kat daar op straat te laten, dat is een heel andere discussie.