Pauline schreef:Ik heb ervaring met de merken Rocco, Rinti, Lukullus, Animonda (die zijn wat goedkoper) en van de iets duurdere merken: Grau, Happy Dog, Hermanns en Terra Canis. Zorro krijgt er voor zijn ontbijt wat van, gemengd met brok.
Voor alle geldt: 't is geen vers vlees, maar wel een graadje beter dan wat je in de supermarkt in blik kunt krijgen. Wat minder water, wat meer eiwit en het oogt en ruikt beter / vleziger.
Je zou een paar blikken van een of twee merken kunnen meenemen plus wat brokken, en dan tussendoor bij de dichtstbijzijnde slager of supermarkt vlees kopen.
dus gewoon kip van aldi bv (is zoooooo goedkoop) en rauw geven met bot en al? karbonaatje en rundvlees gewoon geven? hahhahaha ik zie het al helemaal voor me, mensen op de camping zullen raar kijken als Maylo met een kip voorbij komt lopen. is het dan een idee om van te voren te oefenen?
reactie op de mensen die Renske geven, onze oude hond vind het geweldig. kan niet goed meer bijten omdat hij behoorlijk last van het gebit heeft en gaat compleet uit zijn dak als ik het bakje pak.
verder een reactie op Lukullus, daar heb ik nu de brokken van in huis gekregen, moet nog even opbouwen want de pup heeft behoorlijk last van zijn darmen als hij wat nieuws heeft maar het blik voer vond ik er ook erg goed uitzien wat betreft de keuze.
dit zo gelezen te hebben heeft mij wat wijzer gemaakt, als het lukt met het rauw gebeuren zal ik dit zeker doen (met bot en al??? gewoon een hele kip??)