Wat doet Julio het ook al goed zeg! Alleen een beetje jammer van die brokken

Moderator: moderatorteam
Ja misschien kan iemand anders hier die brokken goed gebruiken? Ik had een 13 kilo zak nutro van Valerie gehadDeDiana schreef:Inderdaad Gollum, Mila heeft ondertussen een enorme woordenschat door dat gebabbel en Amt snapt het blijkbaar ook prima als ik zeg 'dat we dat muisje nu gewoon laten liggen'
Wat doet Julio het ook al goed zeg! Alleen een beetje jammer van die brokken
Ik kan het proberen! De brokjes zijn zo klein dat ie ze gewoon kan doorslikken, hij tuft ze alleen gelijk uit als ik er 1 aanbied-Lilo- schreef:Leuk is dat he, zo'n hond waar je mee kan pratenLola kent ook idioot veel woorden, ik vind t wel fijn samenleven zo.
Gollum, als je de brokken eerst wat zachter maakt met water en dan mengt met KVV, werkt dat niet? Mssn vindt hij het veel te veel moeite om die harde brokken kapot te kauwen.
Pacha was ook niet enthousiast over brokken, als hij er met lange tanden wat van at verslikte hij zich er ook regelmatig in. Ik ben ze toen gaan malen met wat water en wat 'lekkers' erbij. Dat at hij wel alhoewel kvv toch duidelijk favoriet was. Niks dankbare asielhondjes, gewoon hartstikke kieskeurigGollum schreef:Ik kan het proberen! De brokjes zijn zo klein dat ie ze gewoon kan doorslikken, hij tuft ze alleen gelijk uit als ik er 1 aanbied-Lilo- schreef:Gollum, als je de brokken eerst wat zachter maakt met water en dan mengt met KVV, werkt dat niet? Mssn vindt hij het veel te veel moeite om die harde brokken kapot te kauwen.Misschien als ik er pap van maak en heel goed prak met kvv. Hij gaat trouwens wel los op de kauwbotjes en daar moet hij veel meer moeite voor doen dan de brokjes. Hij weet gewoon wat hij lekker vind denk ik
Ah nee! Ik ga gelijk kijken! Ik had gewoon mijn hand erin gestoken en er wat brokjes uitgehaaldValerie schreef:In Spanje krijgen ze goedkope brokken en broodmaar goed zodra ze de KVV van hier hebben geproefd willen ze niets anders meer
![]()
Heb je nog wel de snoepjes en het speeltje bovenin de zak gevonden? Mocht hij het echt niet lusten dan kan de zak altijd een keer mee naar Spanjedaar eten ze het wel
Hier geef ik naast kvv ook af en toe brokken (Acana) en die vallen hier wel in de smaak.Achi schreef:Pacha was ook niet enthousiast over brokken, als hij er met lange tanden wat van at verslikte hij zich er ook regelmatig in. Ik ben ze toen gaan malen met wat water en wat 'lekkers' erbij. Dat at hij wel alhoewel kvv toch duidelijk favoriet was. Niks dankbare asielhondjes, gewoon hartstikke kieskeurig
Inderdaad leuk om naar te kijken Sanner! Ze zwemt ook meteen een flink stuk hè! Zo schattig hoe ze meteen weer terugkomt als je fluit, met dat trotse koppieSanner schreef:Leuke filmpjes Diana!
Een zwemmende Cosy blijft leuk om naar te kijken
http://youtu.be/0JkNO-59THc
Ja, leuk ideeGollum schreef:Ik heb op facebook een openbaar album aangemaakt voor Juul. Als er de 20e mensen zijn die mooie foto's van hem kunnen maken (niet echt mijn talent) kan ik er een gedeeld album van maken zodat die mensen foto's kunnen toevoegen. Dat leek me wel een goed idee
Ja nou eigenlijk gaat ze nooit zo ver. Ik dacht dat ze naar die vogel ging maar dat was ook niet helemaal de bedoeling geloof ik.DeDiana schreef:Inderdaad leuk om naar te kijken Sanner! Ze zwemt ook meteen een flink stuk hè! Zo schattig hoe ze meteen weer terugkomt als je fluit, met dat trotse koppieSanner schreef:Leuke filmpjes Diana!
Dat dacht ik ook, maar ze draaide wel mooi meteen om toen je riepSanner schreef:Ja nou eigenlijk gaat ze nooit zo ver. Ik dacht dat ze naar die vogel ging maar dat was ook niet helemaal de bedoeling geloof ik.DeDiana schreef:Inderdaad leuk om naar te kijken Sanner! Ze zwemt ook meteen een flink stuk hè! Zo schattig hoe ze meteen weer terugkomt als je fluit, met dat trotse koppieSanner schreef:Leuke filmpjes Diana!
Waarom wil je 'zit' leren?kipo schreef:Oh, en hoe leer je een hond 'zit' als die hond alleen maar gaat zitten als ze niet weg kan van iets wat ze eng vindt of als ze moet kotsen? ??
De filmpjes deden het niet vanwege de 'https' in de link (maar door dat weg te laten, kon ik ze wel zien). Ze toont buiten inderdaad helemaal niet angstig of onzekerkipo schreef:DeDiana attendeerde mij erop dat ik al lang niks meer over Aura had geschreven. Dus bij deze. Met Aura gaat het goed, ze voelt zich steeds meer thuis, is af en toe zo lomp als wat (gelukkig zijn kinderen flexibel)8-) en bewaakt het huis met verve.
Waar wij wel tegenaan lopen is dat wij af en toe moeite hebben met haar angsten. Ze kan bijv echt bang voor ons, vooral voor vriend, als die van achter zijn computer de kamer in komt. En ze durft heel vaak niet mee de tuin in. Ik moet wel zeggen dat het vooral in en om het huis speelt, met wandelen is ze vrijwel altijd blij.
Kijk maar: