gonnie schreef:Er wordt in dat bericht gezegd dat ze kort achter elkaar pups heeft gehad. Ze zullen niet voor niks ingegrepen hebben.
Maar inderdaad mensen daar uit de buurt kunnen ook overdreven hebben.
Bij mij vertelden ze ook dat ik een fokkamer in huis had tegen de politie terwijl ik al acht jaar niet meer fok.
Nou precies. Het bericht is te vaag om allerlei conclusies uit te trekken. Er zijn teven die erger uitgewoond zijn na één nest.
Die andere twee hebben ze kennelijk met een reden wel daar gelaten en dit is natuurlijk niet de laatste stap in zo'n proces.

Ik heb nog niet gehoord dat je zomaar even wat te zeggen hebt als ze op de stoep staan, dat wordt aanvechten.
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... cho+hayley
Ik vind het steeds wonderlijker worden, hoe veel verschil er in de reacties van plaatselijke instanties zit.
Dieren waarvan bekend is dat ze jarenlang worden verwaarloosd en mishandeld blijven in gemeente x 15 jaar bij hun baas. In de ene kun je zogenaamd geen aangifte doen wanneer je hond wordt doodgebeten en in de andere wordt de bijter meteen uit huis gehaald, een pup die er bij stond ingeslapen.
Mensen met een houdverbod lopen even zo vrolijk in een andere gemeente of met "logeerhonden".
Het is een rommel
Misschien is ze bewust gedekt, misschien heeft ze een afwijkende (eerdere/stille/gespleten) loopsheid gehad. Hier liep het afgelopen keer toevallig ook even compleet anders dan normaal, qua dekrijp zijn en aanbieden.
Charlie staat met die melkfabriek op een regime van half voer en dubbele beweging. Over een week of twee, drie ziet ze er weer uit om door een ringetje te halen. Nu even niet. Bij honden die zo vetarm gespierd zijn, met een hele strakke buik en een korte vacht, valt alles veel meer op.
Ik heb ook vette pieken, een pens en puisten als ik loops ben, bij prima verzorging
Ik ben álle hollandse sensatie berichtgeving onderhand meer dan zat. We lijken wel een krijstoknatie te worden.