Ik heb nooit vaak schoon gemaakt en Mayke rook je echt niet in huis, maar sinds ik Kiwi heb komt er echt een hondenwalm je tegemoet als je de deur open doet en zou je minstens 5 schurfterige bouviers in huis verwachten. En dat in de zomer, terwijl de ramen altijd open staan en de deuren ook als ik thuis ben. Ik was de hondenkussens nu regelmatig, heb de bankhoezen gisteren gewassen, maak vaker schoon, maar het doet nauwelijks wat met de geur in huis.
Ik vind het zelf niet zo erg, maar mijn vriend klaagt in 7 talen. En eigenlijk snap ik hem wel, want t is echt heel erg.
Is er wat aan te doen? Kan ik veel verandering verwachten door op KVV over te stappen, of zijn er nou eenmaal stinkhonden en geurloze honden en moet ik t er maar mee doen?
toevoeging - ik kam haar nauwelijks en was haar niet. Ik ben geneigd te denken dat je het er alleen maar erger mee maakt. Maar misschien moet ik haar maar gaan wassen? Haar huid is gewoon schoon en eigenlijk verwacht ik dat ze er alleen maar erger van gaat stinken maar misschien weet iemand daar meer van