Die dame is zo ontzettend loops! Ze zit nu op dag 9 en ze heeft een broekje aan, omdat anders de klodders tegen de muren zitten. Het heftige bloeden begon vanaf dag 4. Als ze zonder broekje ergens heeft gezeten ligt er echt een plasje bloed. Ze lijkt niet heel anders dan wat lomer, maar dat heeft Vedette ook. natuurlijk kan de hoeveelheid tussen honden verschillen, maar ik vind het echt veel! Toe ik gisteren na 6 uur haar stoere jongensonderbroek met een krokodil erop en een gevouwen keukenrol papier uit deed, lag er een plasje bloed op het doorweekte papiertje en was haar broekje ook vies natuurlijk. Ik vind de officiële loopsheidsbroekjes die ik nu zie oncomfortabel ogen met zo'n grote sluiting op de zij en de pads superduur. Dit systeem werkt opzich wel, gewoon een paar schone broekjes aan per dag. Ik geloof dat we voor de volgende loopsheid verse broekjes kopen.
Ja het is vies en ik vind het sneu dat ze zo lekt, maar mijn vraag is, is het normaal zoveel vloeien en kan het haar kwaad? Moet ik ergens op letten of haar iets extras geven?