Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bruce nieuw lid
Moderator: moderatorteam
-
Bruce
kan iemand mij iets vertellen
:cry2: ik weet echt niet hoe marijke of ursula elke keer als zij een bericht heeft getypt komt er een hond foto of ander idee iemand doet dat ff voor mij zoals als ik bericht typ telkens dat beethoven die hond foto telkens onder bruce vaste gebruiker komt te staan en dan pas komt de foto 
- Ursula
- Zeer actief
Re: kan iemand mij iets vertellen
Dat kan je hier helemaal uitpuzzelen!Bruce schreef::cry2: ik weet echt niet hoe marijke of ursula elke keer als zij een bericht heeft getypt komt er een hond foto of ander idee iemand doet dat ff voor mij zoals als ik bericht typ telkens dat beethoven die hond foto telkens onder bruce vaste gebruiker komt te staan en dan pas komt de foto
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=18814
En je hoeft me geen mailtjes meer te sturen of ik 't voor je kan doen, want ik kan onmogelijk in jouw profiel foto's plaatsen.
Ik had 't eerder aangeboden om die ene foto eventueel te plaatsen, dat heeft Marijke toen gedaan, misschien kan zij je ook verder helpen met de foto die onder je berichtje staat.
Veel duidelijker kan ik 't je niet maken hoor! Vraag anders maar aan Marijke of (voor de 3e keer) stel je vraag bij "Vragen over dit forum".
Succes verder!!!!
Life is great with a Molosser by your side!!!

-
Bruce
- Ursula
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
- Ursula
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik had al op pagina 1 het idee dat er iets niet helemaal spoort bij Bruce, vreemde zinsbouw en onbegrijpelijke teksten... :huh:Ursula schreef:Ja, dat idee heb ik ook en ik ben ook een beetje :piew dat ik er ook nog op in ben gegaan.v.d Lupinehof schreef::piew
mol![]()
Probeer ik een keer sociaal te doen
Ik heb zwaar de indruk dat ik in de zeik genomen word
- Mol
- Zeer actief
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
-
Bruce
wat zou ik dan moeten schrijven daarin hoe het met me hond gaat of hoe het met mij gaat of hoe het met jullie gaat er is wel 1 ding ik kan niks schrijven naar vragen over dit forum hij zegt telkens sorry alleen de genodigde gebruikers mogen een bericht typen in dit honden forum kijk dit snap ik dus niet
- Mol
- Zeer actief
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=30911Bruce schreef:wat zou ik dan moeten schrijven daarin hoe het met me hond gaat of hoe het met mij gaat of hoe het met jullie gaat er is wel 1 ding ik kan niks schrijven naar vragen over dit forum hij zegt telkens sorry alleen de genodigde gebruikers mogen een bericht typen in dit honden forum kijk dit snap ik dus niet
-
joe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Jij bent erg moeilijk te volgen als je alles achterelkaar misschien dat dit door dit voorbeeld duidelijk wordt ik hoop het wel ik wil me niet moeier maken dan ik al ben nee ik ben niet lui beetje gemakzuchtig af en toe niet altijd morgen ben ik weer fit heb gisteren zware nacht gehad wel gezellig kunnen jullie me nog volgen ik wel maar voor anderen is dat vaak niet zo toch?Bruce schreef:wat zou ik dan moeten schrijven daarin hoe het met me hond gaat of hoe het met mij gaat of hoe het met jullie gaat er is wel 1 ding ik kan niks schrijven naar vragen over dit forum hij zegt telkens sorry alleen de genodigde gebruikers mogen een bericht typen in dit honden forum kijk dit snap ik dus niet
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
joe schreef:Jij bent erg moeilijk te volgen als je alles achterelkaar misschien dat dit door dit voorbeeld duidelijk wordt ik hoop het wel ik wil me niet moeier maken dan ik al ben nee ik ben niet lui beetje gemakzuchtig af en toe niet altijd morgen ben ik weer fit heb gisteren zware nacht gehad wel gezellig kunnen jullie me nog volgen ik wel maar voor anderen is dat vaak niet zo toch?Bruce schreef:wat zou ik dan moeten schrijven daarin hoe het met me hond gaat of hoe het met mij gaat of hoe het met jullie gaat er is wel 1 ding ik kan niks schrijven naar vragen over dit forum hij zegt telkens sorry alleen de genodigde gebruikers mogen een bericht typen in dit honden forum kijk dit snap ik dus niet
- Mol
- Zeer actief
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Aantal honden: 1
-
Bruce
-
Ramona en Jay
- alma
- Zeer actief
Bruce schreef:ik vind het heel leuk om berichten te lezen en ook antwoord geven
Ik vind het ook heel leuk om berichten te lezen, maar waarom blijf je hier op de topic voorstellen hangen? als je echt serieus bent en je wilt antwoordt op je vragen, waarom stel je de vragen dan niet op een andere topic, dan wil ik graag met je in zee gaan, maar nu ben je vervelend
Groetjes van Alma
-
Bruce
ik zal het uitleggen
ik snap dit ook niet ik wou ergens anders typen he en dan doe ik post reply of iets en dan zegt hij sorry alleen genodigde gebruikers mogen hier in dit honden forum posten
- Dingo
- Zeer actief
Re: ik zal het uitleggen
het is pas een paar keer gezegdBruce schreef:ik snap dit ook niet ik wou ergens anders typen he en dan doe ik post reply of iets en dan zegt hij sorry alleen genodigde gebruikers mogen hier in dit honden forum posten
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=30911
dus niet alleen openen, maar ook lezen wat er staat, en doen wat er staan.......

Who finds a faithful friend, finds a treasure.
- Ursula
- Zeer actief
Laat maar, onbegonnen werkDingo schreef:het is pas een paar keer gezegdBruce schreef:ik snap dit ook niet ik wou ergens anders typen he en dan doe ik post reply of iets en dan zegt hij sorry alleen genodigde gebruikers mogen hier in dit honden forum posten![]()
dus niet alleen openen, maar ook lezen wat er staat, en doen wat er staan.......
Life is great with a Molosser by your side!!!

- Dingo
- Zeer actief
Nou, die indruk krijg je zo wel.....ach, zo meteen reageert er niemand meer hier, en dan zal t vanzelf wel ophoudenUrsula schreef:Laat maar, onbegonnen werkDingo schreef:het is pas een paar keer gezegdBruce schreef:ik snap dit ook niet ik wou ergens anders typen he en dan doe ik post reply of iets en dan zegt hij sorry alleen genodigde gebruikers mogen hier in dit honden forum posten![]()

Who finds a faithful friend, finds a treasure.